superstock 600 B Ilkka Mäkelä #90

Aloittaja ile90, 01.02.16 - klo:22:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ile90

Moro kaikille! laitetaan homma myös tällä tavoin alulle. Tulevana kesänä ajetaan kilpaa stokki beessä. Eli meikäläinen on raahesta lähtösin oleva kaveri joka on töitte perässä muuttanu eteläsuomeen. Mopo hommia on harrastettu ala aste ikäisestä asti. 2013 vuonna rata hommiin eka kertaa kilpipyörällä. 2014 meni sitte iha hiljaiseloa vaikkakin kilvetön pyörä oli hankittuna. 2015 akviitivisesti radalla. @Cat näytti linjaa ja jakeli korvaamatonta tietoa. Iso kiitos siitä! 2016 tavoitteena ajaa joka kisa maaliin asti pystyssä ja tottakai niin hyvälle sijoitukselle ku vauhti riittää. Ja kalustona nopea Kawasaki ZX6R jolla on korjattu 2014 kaudella pokaaleja talteen Catin toimesta. Ohessa linkki facebook sivulle johon mä sitte päivittelen myös kuulumisia! https://www.facebook.com/Ilkka-M%C3%A4kel%C3%A4-90-130377927345407/?ref=hl 
- Ilkka Mäkelä

wbaum

Hieno homma että ennakkoluulottomasti lähdetään kisaamaan ennenku ollaan kierretty 10 vuotta ratapäiviä. Tämmösiä ukkoja pitäis olla paljon enemmän niin kisatouhut pääsisi uuteen kukoistukseen.

Daniko

Hei huippua, että säkin lähdet ajamaan rohkeasti kilpaa, ja kuten wbaum tuossa ylempänä sanoi, niin ennen kuin alla on monia monia ja vähän vielä useampia vuosia pelkkiä ratapäiviä :-) Kattelin tuolta "paras aikasi per rata"-ketjusta, että me mennään suunnilleen samanlaista kyytiä joka radalla (no okei hieman nopeampi olet, vielä), joten saadaan varmasti hyviä kahinoita aikaiseksi cool_gif  Tsemppiä kauteen!!

ile90

Lainaus käyttäjältä: Daniko - 02.02.16 - klo:16:19
Hei huippua, että säkin lähdet ajamaan rohkeasti kilpaa, ja kuten wbaum tuossa ylempänä sanoi, niin ennen kuin alla on monia monia ja vähän vielä useampia vuosia pelkkiä ratapäiviä :-) Kattelin tuolta "paras aikasi per rata"-ketjusta, että me mennään suunnilleen samanlaista kyytiä joka radalla (no okei hieman nopeampi olet, vielä), joten saadaan varmasti hyviä kahinoita aikaiseksi cool_gif  Tsemppiä kauteen!!

Kiitos tsempeistä ja tsempit sulle myös! Ja sen verran voin vauhdista paljastaa että kaluston vaihdolla ja uusilla renkailla mennään lujaa ;) ottaen huomioon että viime kesänä jätettiin vielä sekuntteja reserviin ;) Ja todellakin tiukkaa kisaamista! 

ile90

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 02.02.16 - klo:13:06
Hieno homma että ennakkoluulottomasti lähdetään kisaamaan ennenku ollaan kierretty 10 vuotta ratapäiviä. Tämmösiä ukkoja pitäis olla paljon enemmän niin kisatouhut pääsisi uuteen kukoistukseen.

Innolla päästään jo pitkälle ja siihen lisätään vielä motivaatiota ja asennetta! Sen verran kovanluokan kavereita tsempannu että hommaan lähdettiin mukaan. Ja mulla on tapana ottaa asiat vakavasti. (työ, harrastukset yms.) Kisahommissa moni asia tulee varmasti yllätyksenä. (aikataulut, järjestelyt yms.) Mutta kuten jo totesit niin ennakkoluulottomasti kisaamaan!    

ile90

Rustataampas nyt tähän vähä kuulumisia ja mietteitä. Kevät lähenee päivä päivältä ja ajohommat pyörii mielessä joka ilta. Odotan innolla sitä että pääsee testaamaan omaa ajokuntoa. Oon viime kesästä lähtie kuntoillu todella aktiivisesti. Lenkkeilyä, uintia, punttia ja hiihtoa.(siinä määrin mitä rajamäen laduilla on sivakoimaan päässyt). Viime syksynä alastarossa ajoin ensimmäisen kisani. (vika SSC) Siinä huomasi oman ajo kunnon loppuvan 10-12 kierroksen jälkeen. Ratapäivillä kun aina kymmenen kierroksen jälkeen kurvannut varikolle niin ei ole päässyt testaamaan todellista ajokuntoa.  Esim. tuleva motoparkin endurance on todella hyvä siihen tarkoitukseen. Tarkoitus ajaa siellä. Taloudellinen puolikin on ihan hyvässä kondiksessa nyt. Kuukausi sitten omistin vielä 3 moottoripyörää. No sain myydyksi entisen rataratsun ja katupelin. Viha-rakkaus suhteessa kesästä toiseen elin katupelin kanssa. Ajokilometrit oli käsi kädessä ajo-oikeuden kanssa, no onneksi kasvoin pikkuhiljaa ja päätin luopua siitä! Elikkäs kassaa on kohenneltu myymällä kalustoa. Omakotitaloja on myös tehty sillä tahdilla että ajaminen ei jää rahasta kiinni. Ja sitten sponsorit. Sponsoreita olen saanut jopa enemmän kuin osasin odottaa. Nöyränä miehenä hattu kourassa kysynyt pientä sponssia nii on tullu vihreetä valoo. Kawasaki alkaa näyttämään hyvältä ku teippasin numerot ja osa sponsoreiden tarroistaki löysi jo hyvän paikan. Hyvää kevättä ja kesän odotusta kaikille! 

juice09

Lainaus käyttäjältä: ile90 - 20.02.16 - klo:17:41
Rustataampas nyt tähän vähä kuulumisia ja mietteitä. Kevät lähenee päivä päivältä ja ajohommat pyörii mielessä joka ilta. Odotan innolla sitä että pääsee testaamaan omaa ajokuntoa. Oon viime kesästä lähtie kuntoillu todella aktiivisesti. Lenkkeilyä, uintia, punttia ja hiihtoa.(siinä määrin mitä rajamäen laduilla on sivakoimaan päässyt). Viime syksynä alastarossa ajoin ensimmäisen kisani. (vika SSC) Siinä huomasi oman ajo kunnon loppuvan 10-12 kierroksen jälkeen. Ratapäivillä kun aina kymmenen kierroksen jälkeen kurvannut varikolle niin ei ole päässyt testaamaan todellista ajokuntoa.  Esim. tuleva motoparkin endurance on todella hyvä siihen tarkoitukseen. Tarkoitus ajaa siellä. Taloudellinen puolikin on ihan hyvässä kondiksessa nyt. Kuukausi sitten omistin vielä 3 moottoripyörää. No sain myydyksi entisen rataratsun ja katupelin. Viha-rakkaus suhteessa kesästä toiseen elin katupelin kanssa. Ajokilometrit oli käsi kädessä ajo-oikeuden kanssa, no onneksi kasvoin pikkuhiljaa ja päätin luopua siitä! Elikkäs kassaa on kohenneltu myymällä kalustoa. Omakotitaloja on myös tehty sillä tahdilla että ajaminen ei jää rahasta kiinni. Ja sitten sponsorit. Sponsoreita olen saanut jopa enemmän kuin osasin odottaa. Nöyränä miehenä hattu kourassa kysynyt pientä sponssia nii on tullu vihreetä valoo. Kawasaki alkaa näyttämään hyvältä ku teippasin numerot ja osa sponsoreiden tarroistaki löysi jo hyvän paikan. Hyvää kevättä ja kesän odotusta kaikille!
Hieno asenne ja rohkeus, varmasti pärjäät.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: ile90 - 20.02.16 - klo:17:41
Rustataampas nyt tähän vähä kuulumisia ja mietteitä. Kevät lähenee päivä päivältä ja ajohommat pyörii mielessä joka ilta. Odotan innolla sitä että pääsee testaamaan omaa ajokuntoa. Oon viime kesästä lähtie kuntoillu todella aktiivisesti. Lenkkeilyä, uintia, punttia ja hiihtoa.(siinä määrin mitä rajamäen laduilla on sivakoimaan päässyt). Viime syksynä alastarossa ajoin ensimmäisen kisani. (vika SSC) Siinä huomasi oman ajo kunnon loppuvan 10-12 kierroksen jälkeen. Ratapäivillä kun aina kymmenen kierroksen jälkeen kurvannut varikolle niin ei ole päässyt testaamaan todellista ajokuntoa.  Esim. tuleva motoparkin endurance on todella hyvä siihen tarkoitukseen. Tarkoitus ajaa siellä. Taloudellinen puolikin on ihan hyvässä kondiksessa nyt. Kuukausi sitten omistin vielä 3 moottoripyörää. No sain myydyksi entisen rataratsun ja katupelin. Viha-rakkaus suhteessa kesästä toiseen elin katupelin kanssa. Ajokilometrit oli käsi kädessä ajo-oikeuden kanssa, no onneksi kasvoin pikkuhiljaa ja päätin luopua siitä! Elikkäs kassaa on kohenneltu myymällä kalustoa. Omakotitaloja on myös tehty sillä tahdilla että ajaminen ei jää rahasta kiinni. Ja sitten sponsorit. Sponsoreita olen saanut jopa enemmän kuin osasin odottaa. Nöyränä miehenä hattu kourassa kysynyt pientä sponssia nii on tullu vihreetä valoo. Kawasaki alkaa näyttämään hyvältä ku teippasin numerot ja osa sponsoreiden tarroistaki löysi jo hyvän paikan. Hyvää kevättä ja kesän odotusta kaikille!
Pitäskö meijän vetästä tallin sisänen tiimi enduraanceen...mä kuolen kolmannen kierroksen jälkeen niin sää saat vettää sit sielun kyllyyvestä. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

ile90

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.02.16 - klo:02:42



Pitäskö meijän vetästä tallin sisänen tiimi enduraanceen...mä kuolen kolmannen kierroksen jälkeen niin sää saat vettää sit sielun kyllyyvestä. :D

Hyvä idea! oiskoha meidä joukkueessa muita? äkkiseltään laskettuna 200 mailia motoparkissa tekee n.90 kierrosta. Jos sä ajat 3 nii mulle jää 87 airrev_1 . kova pala purtavaksi :D

tuhti

Lainaus käyttäjältä: ile90 - 21.02.16 - klo:12:15
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 21.02.16 - klo:02:42



Pitäskö meijän vetästä tallin sisänen tiimi enduraanceen...mä kuolen kolmannen kierroksen jälkeen niin sää saat vettää sit sielun kyllyyvestä. :D

Hyvä idea! oiskoha meidä joukkueessa muita? äkkiseltään laskettuna 200 mailia motoparkissa tekee n.90 kierrosta. Jos sä ajat 3 nii mulle jää 87 airrev_1 . kova pala purtavaksi :D
No onhan sul täs pari kuukautta aikaa vähän pidempää lenkkiä vetää :D

ile90

2017 suunnitelmat

Kisakalenteri:
-Motoparkin endurance kisa.
-SM-sarja
-Mahdollisuuksien mukaan ja aikataulun salliessa myös viron sarjaa pari kisaa Pärnussa.

Treenit:
-Treeniä niin paljon kuin mahdollista ajaa.

Fyysinen kunto:
-Kunto on erinomainen ja puntari näyttää kisalukemia.

Tavoitteet:
- Tarkoitus ajaa kovaa ja podiumeista joka kisassa. Loppupisteissä kolmen sakkiin.

Talven aikana pyörä on saanut uuden ilmeen ja uusia tukijoita on liittynyt mukaan. 
Kuvat pyörästä tulossa kun teippaukset ovat valmiina.

2017 menossa mukana:
Hemitig Oy
Rakennus MAN Oy
Sumeko/Kawasaki
Molarum Salaojat Oy
Trestol Oy
Rakennuspalvelu I Mäkelä
Kokodiili Oy
Rajamäen autotarvike 
MP-expert

Ile #90

Powered by EzPortal