Kilpailunumeron varaaminen SML

Aloittaja slowrider, 17.11.13 - klo:23:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

slowrider

Siellähän alkaa viivalla olla porukkaa :) Mistäs muuten olette noita kisanumeroita varanneet/selvittäneet mitkä on vapaana? Itse niin puusilmä, etten ole noita cupin ja sm-sarjan numeroita löytäny mistään

Xper77i

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.11.13 - klo:23:11
Siellähän alkaa viivalla olla porukkaa :) Mistäs muuten olette noita kisanumeroita varanneet/selvittäneet mitkä on vapaana? Itse niin puusilmä, etten ole noita cupin ja sm-sarjan numeroita löytäny mistään

no enpä oo mäkään löytäny..kaveri katto joskus kesällä jostain(en muista mistä) et toi mun 77 ois ollu vapaana ko. luokassa..kai ne tulee tossa kevään aikana varattavaksi..

jupa771

Lainaus käyttäjältä: xreb - 17.11.13 - klo:23:13
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.11.13 - klo:23:11
Siellähän alkaa viivalla olla porukkaa :) Mistäs muuten olette noita kisanumeroita varanneet/selvittäneet mitkä on vapaana? Itse niin puusilmä, etten ole noita cupin ja sm-sarjan numeroita löytäny mistään

no enpä oo mäkään löytäny..kaveri katto joskus kesällä jostain(en muista mistä) et toi mun 77 ois ollu vapaana ko. luokassa..kai ne tulee tossa kevään aikana varattavaksi..

moottoriliiton sivuille tulee kevään aika numerot varattaviksi ja edellisenvuoden kuskit etusijalla,eli voi varata uudestaan oman numeronsa,mikäli näin ei tee niin numero vapautuu.vapaat numerot varattavissa vapaasti luokittain.pete kai olet tulos slovakiaa kevääl reenaa?

Xper77i

Lainaus käyttäjältä: jupa771 - 20.11.13 - klo:20:35
Lainaus käyttäjältä: xreb - 17.11.13 - klo:23:13
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.11.13 - klo:23:11
Siellähän alkaa viivalla olla porukkaa :) Mistäs muuten olette noita kisanumeroita varanneet/selvittäneet mitkä on vapaana? Itse niin puusilmä, etten ole noita cupin ja sm-sarjan numeroita löytäny mistään

no enpä oo mäkään löytäny..kaveri katto joskus kesällä jostain(en muista mistä) et toi mun 77 ois ollu vapaana ko. luokassa..kai ne tulee tossa kevään aikana varattavaksi..

moottoriliiton sivuille tulee kevään aika numerot varattaviksi ja edellisenvuoden kuskit etusijalla,eli voi varata uudestaan oman numeronsa,mikäli näin ei tee niin numero vapautuu.vapaat numerot varattavissa vapaasti luokittain.pete kai olet tulos slovakiaa kevääl reenaa?
joo näin mä oon ton numerohomman ymmärtäny, mut kiitti vielä varmistuksesta : ) ..ja ei kyllä taida budjetti antaa periks slovakian reissuu :/


slowrider

Lainaus käyttäjältä: xreb - 12.02.14 - klo:20:05
numeroiden varaus auki---> http://www.moottoriliitto.fi/lajit-ja-lajiryhmien-sivut/road_racing/

Ei noita varattuja näe mistään? Ei sillä että varailemassa olisin, mutta kuitenkin :D

Xper77i

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.02.14 - klo:20:14
Lainaus käyttäjältä: xreb - 12.02.14 - klo:20:05
numeroiden varaus auki---> http://www.moottoriliitto.fi/lajit-ja-lajiryhmien-sivut/road_racing/

Ei noita varattuja näe mistään? Ei sillä että varailemassa olisin, mutta kuitenkin :D


ei kai niitä näe..en tiedä..varasin omani ja sain maililla varmistuken.

jupa771

Lainaus käyttäjältä: xreb - 12.02.14 - klo:20:37
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.02.14 - klo:20:14
Lainaus käyttäjältä: xreb - 12.02.14 - klo:20:05
numeroiden varaus auki---> http://www.moottoriliitto.fi/lajit-ja-lajiryhmien-sivut/road_racing/

Ei noita varattuja näe mistään? Ei sillä että varailemassa olisin, mutta kuitenkin :D


ei kai niitä näe..en tiedä..varasin omani ja sain maililla varmistuken.
itsekkin vain heitin numerotoiveen tonne ja on viimevuodelta numero jo olemassa,eli odotellaan saanko pitää sen.

Mikko K.

Numerotoive laitettu ja näin nuukana miehenä pistää rintaan kun ei noita yks numeroisia ole oikein vapaana. Se on kaks tarraa joka kaadosta vaidettava.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 14.02.14 - klo:20:43
Numerotoive laitettu ja näin nuukana miehenä pistää rintaan kun ei noita yks numeroisia ole oikein vapaana. Se on kaks tarraa joka kaadosta vaidettava.

Biltemasta saa setin halvalla jossa paljon tarroja :) kai se tarttis alkaa pohtimaan mitä numeroita sitä alkaa varaileen...

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 14.02.14 - klo:20:59
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 14.02.14 - klo:20:43
Numerotoive laitettu ja näin nuukana miehenä pistää rintaan kun ei noita yks numeroisia ole oikein vapaana. Se on kaks tarraa joka kaadosta vaidettava.

Biltemasta saa setin halvalla jossa paljon tarroja :) kai se tarttis alkaa pohtimaan mitä numeroita sitä alkaa varaileen...

Perskeles kun noittenkin setissä on niin vähän kutosia ja ysejä :) Muita löysyis sekä mustana että valkosena. Pitää vissiin ajella eri numeroilla vaihteeksi.

pienisopoapina

Tulipa hieno. Askartelukaupassa ei ollu ku pinkkiä tarrapaperia. Onhan se pinkkikin punaista.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 03.06.14 - klo:19:54
Tulipa hieno. Askartelukaupassa ei ollu ku pinkkiä tarrapaperia. Onhan se pinkkikin punaista.

Itse Picassokin ois tosta kateellinen. Punkhenkeä havaittavissa myös. Taisit haistella mun pakokaasuja liian pitkään vkl.

jarska

03.06.14 - klo:22:12 #13 Viimeisin muokkaus: 03.06.14 - klo:22:17 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 03.06.14 - klo:19:54
Tulipa hieno. Askartelukaupassa ei ollu ku pinkkiä tarrapaperia. Onhan se pinkkikin punaista.

Persoonallisen komea.
Kolmosen kohdalla askarrellessa, on perse turhaan käynyt keskellä ja sen seurauksena mennyt hieman vinoon.

pena1

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 03.06.14 - klo:19:54
Tulipa hieno. Askartelukaupassa ei ollu ku pinkkiä tarrapaperia. Onhan se pinkkikin punaista.

Tuota jo voisi kutsua vitt...uksi, katsastajalle. Itse antaisin hylsyn.

Powered by EzPortal