Suzuki etujarrupääsylinteri recall

Aloittaja Colder, 04.12.13 - klo:15:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Colder

Kauttarantain tuollasta. Todennäköisesti kirjettä pukkaa kilvellisen omistajille. Ratamiesten tarvinnee ottaa puhelin käteen ja kysyä paikalliselta merkkiliikkeeltä asiasta.

http://www.suzukicycles.com/Recalls/2004-2013%20GSX-R%20Master%20Cylinder%20Recall%20Notice.aspx


Recall: 2004-2013 GSX-R Master Cylinder Recall FAQ
November 18, 2013
Model: All 2004 – 2013 GSX-R600 & GSX-R750 includes all special and limited editions, All 2005 – 2013 GSX-R1000 includes all special and limited editions.
Summary: 2004-2013 GSX-R Master Cylinder Recall FAQ
Superbike B #44

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Colder - 04.12.13 - klo:15:01
Kauttarantain tuollasta. Todennäköisesti kirjettä pukkaa kilvellisen omistajille. Ratamiesten tarvinnee ottaa puhelin käteen ja kysyä paikalliselta merkkiliikkeeltä asiasta.

http://www.suzukicycles.com/Recalls/2004-2013%20GSX-R%20Master%20Cylinder%20Recall%20Notice.aspx


Recall: 2004-2013 GSX-R Master Cylinder Recall FAQ
November 18, 2013
Model: All 2004 – 2013 GSX-R600 & GSX-R750 includes all special and limited editions, All 2005 – 2013 GSX-R1000 includes all special and limited editions.
Summary: 2004-2013 GSX-R Master Cylinder Recall FAQ
Kiitoksia Jarnulle selvittelyistä.
PS. Kannattaa muittenkin suzuki ukkojen olla yhteydessä, meikältä ainaki on unohtunu muutamat muutkin aika suuretkin takaisinkutsut :D

marko_

28.02.14 - klo:19:15 #2 Viimeisin muokkaus: 28.02.14 - klo:20:51 käyttäjältä marko_
Nyt kaikki kelle on vaihdettu tuo uusi sylinteri kannattaa tarkistaa että jarrukahva pääsee palauttamaan, tai se tappi mihin kahva painaa ettei se ole liian pitkä!

Mulla on PP-Tuning jarrukahva niin ainaki sillä sitä tappi joutui lyhentämään ~2mm
Nuo kahvat on laadukkaita niin mulla on epäilys että Suzukin alkuperäsellä kahvalla ja varmaan muillaki on sama juttu.

Vähän huonosti näkyy tästä kuvasta mutta mäntää joutui painamaan siisään noin 2mm että kahvan pultti menee paikoilleen ja jos sen laitto niin ja yritti painaa jarrupaloja sisään niin ne eivät menneet mutta kun tapin lyhensi niin alkoivat pelaamaan niinkuin kuuluu.


Eli tää on se sama juttu mikä on ongelmana joissakin kiinankahvoissa että se sylinteri ei pääse palauttamaan kunnolla ja sitte kun jarrut lämpenee ajossa niin ne hirttää kiinni.

Edit
Tätä tappia joutui lyhentämään


Täällä keskustelua aiheesta:
http://gixxer.fi/foorumi/index.php?topic=7671.msg67075#msg67075

visu

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 28.02.14 - klo:19:15
Nyt kaikki kelle on vaihdettu tuo uusi sylinteri kannattaa tarkistaa että jarrukahva pääsee palauttamaan, tai se tappi mihin kahva painaa ettei se ole liian pitkä!

Mulla on PP-Tuning jarrukahva niin ainaki sillä sitä tappi joutui lyhentämään ~2mm
Nuo kahvat on laadukkaita niin mulla on epäilys että Suzukin alkuperäsellä kahvalla ja varmaan muillaki on sama juttu.

Kyseiseen Suzukiin käypäsen PP Tuningin jarrukahvan (mallinro 2012) paketissa tulee mukana vakiosta poikkeavan pituinen tappi joka kuuluu kahvan asennusohjeen mukaan vaihtaa alkuperäisen tapin tilalle.

marko_

Lainaus käyttäjältä: visu - 28.02.14 - klo:20:26

Kyseiseen Suzukiin käypäsen PP Tuningin jarrukahvan (mallinro 2012) paketissa tulee mukana vakiosta poikkeavan pituinen tappi joka kuuluu kahvan asennusohjeen mukaan vaihtaa alkuperäisen tapin tilalle.

Empä tienny tuota kun kahva tuli sen vanhan sylinterin mukana..
Tää näyttää nyt sitten olevan väärä hälyytys.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 28.02.14 - klo:20:43
Lainaus käyttäjältä: visu - 28.02.14 - klo:20:26

Kyseiseen Suzukiin käypäsen PP Tuningin jarrukahvan (mallinro 2012) paketissa tulee mukana vakiosta poikkeavan pituinen tappi joka kuuluu kahvan asennusohjeen mukaan vaihtaa alkuperäisen tapin tilalle.

Empä tienny tuota kun kahva tuli sen vanhan sylinterin mukana..
Tää näyttää nyt sitten olevan väärä hälyytys.

ei minusta koska recaliin ei kuulu uutta kahvaa. Eli tästä voisi tyhmempikin päätellä että vanha kahva ok

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 28.02.14 - klo:20:47
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 28.02.14 - klo:20:43
Lainaus käyttäjältä: visu - 28.02.14 - klo:20:26

Kyseiseen Suzukiin käypäsen PP Tuningin jarrukahvan (mallinro 2012) paketissa tulee mukana vakiosta poikkeavan pituinen tappi joka kuuluu kahvan asennusohjeen mukaan vaihtaa alkuperäisen tapin tilalle.

Empä tienny tuota kun kahva tuli sen vanhan sylinterin mukana..
Tää näyttää nyt sitten olevan väärä hälyytys.

ei minusta koska recaliin ei kuulu uutta kahvaa. Eli tästä voisi tyhmempikin päätellä että vanha kahva ok

Suomessa kun yleensäkin hoidetaan asiakaspalvelu mallikkaasti niin paha sanoa tuleeko kahva ei. Jenkeissä porukka on saanut myös uuden kahvan.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

fredator

siis joko hemmot on saanut tätä recall - sylinteriä :-)

ihan viime viikolla sain sen käsityksen että suomeen tulee 40% tarpeesta ... ja sitten jossain vaiheessa lisää ?!

Oma mopo on maahantuonti vehje hollannista , niin kuulemma menee jonon hännille ...

... ja pitää kuulemma jälleenmyyjän asentaa tuo sylinteri ohjeen mukaan ... itse ei saanut tehdä :-(

slowrider

Lainaus käyttäjältä: fredator - 02.03.14 - klo:22:21
siis joko hemmot on saanut tätä recall - sylinteriä :-)

ihan viime viikolla sain sen käsityksen että suomeen tulee 40% tarpeesta ... ja sitten jossain vaiheessa lisää ?!

Oma mopo on maahantuonti vehje hollannista , niin kuulemma menee jonon hännille ...

... ja pitää kuulemma jälleenmyyjän asentaa tuo sylinteri ohjeen mukaan ... itse ei saanut tehdä :-(


Juu ajat sitten jo haettu :) Vein vanhan ja sain uuden mukaan.

T1mppa

Freador: Muistelen, että tuohon 1000cc K4 ei sitä saa. Vasta K5 ja siitä tuoreemmat 1000cc.

edit. hmm.. Toisaalta marko_:llakin on.
Löytyisiköhän mun romuista alkuperäinen sylinteri jostain? tongue_2

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 03.03.14 - klo:10:42
Freador: Muistelen, että tuohon 1000cc K4 ei sitä saa. Vasta K5 ja siitä tuoreemmat 1000cc.

edit. hmm.. Toisaalta marko_:llakin on.
Löytyisiköhän mun romuista alkuperäinen sylinteri jostain? tongue_2
Se koskee edelleen ainoastaan radiaalipääsylkkiä.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Colder

Ei tule uutta kahvaa. Uusi pääsylkkä ja joissain malleissa pätkä j.letkua.

1000 K5-->

600/750 K4-->

cool_gif
Superbike B #44

fredator

juu ... ei tulekaan ratapyörään 1000k4 (missä on jo Brembo - tekele) ... mulla on ihan "siviili"-pyöränä 750k4 ... ja siihen sitten laitetaan se uusi pääsylkkä ... jos se nyt sitten joskus saapuu ... odotan innolla suzuki-suomen maahantuojan viestiä :-) saapukohan vielä tänä vuonna en tiedä ;-)

juice09

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 03.03.14 - klo:10:42
Freador: Muistelen, että tuohon 1000cc K4 ei sitä saa. Vasta K5 ja siitä tuoreemmat 1000cc.

edit. hmm.. Toisaalta marko_:llakin on.
Löytyisiköhän mun romuista alkuperäinen sylinteri jostain? tongue_2
Marko vaihto multa ostetun  päässylkän, mun runkonumerolla.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 04.03.14 - klo:01:10
Marko vaihto multa ostetun  päässylkän, mun runkonumerolla.

Se selittää...  :)

Powered by EzPortal