Käyttäjän "etsintäkuulutus"

Aloittaja tamik87, 04.12.13 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tamik87

Tietääkö kukaan sen veijarin nimimerkkiä joka ajeli viime kesänä KTM RC8 ryskyttimellä jonka keulamaskissa oli valkoinen Scream naamio? Se ajeli mun perässä yhden mageen setin ja lupas uppia mulle videota siitä. Nyt on kylmä ja pimeä talvi niin notta vähän ratavideohammasta kolottais :P

jarska

Laitoin piruuttani WANTED-ilmon, joukkopostilla. :P

Bondi

Välitän viestin yksityisesti, että täällä kysellään. En tiiä fooruminimimerkkiä, mutta ollaan saman kylän poikia..

Xper77i

Lainaus käyttäjältä: Bondi - 05.12.13 - klo:08:16
Välitän viestin yksityisesti, että täällä kysellään. En tiiä fooruminimimerkkiä, mutta ollaan saman kylän poikia..
Mäkin välitin..

tamik87

Haha kiitos paljon. Kaveri lähtee kohta varmaan maanpakoon jos liian moni pommittaa että "sua vähän etsintäkuuluteltiin tua"

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

jarska

Katos vaan, täähän toimii ku villissä lännessä aikoinaan. :D

Lars

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 04.12.13 - klo:21:43
keulamaskissa oli valkoinen Scream naamio?  pimeä talvi ...hammasta kolottais :P

Kannattaa pimeällä vilkuilla selän taakse, ettei ala kolottamaan muitakin paikkoja, jos puukolla tuikkasee....puukotushymiö

Vai tietääkö se mitä teit viime kesänä?

lintuolli

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 04.12.13 - klo:21:43
Tietääkö kukaan sen veijarin nimimerkkiä joka ajeli viime kesänä KTM RC8 ryskyttimellä jonka keulamaskissa oli valkoinen Scream naamio? Se ajeli mun perässä yhden mageen setin ja lupas uppia mulle videota siitä. Nyt on kylmä ja pimeä talvi niin notta vähän ratavideohammasta kolottais :P
Moro! mua näköjään hieman etittiin. :) Siinähän kävi kesällä niin, että kaikki pätkät mitä kuvailin oli/on muistikortilla  josta niitä ei saa pihalle. Kamera ei tykänny pysyä mun kyydissä motoparkissa ja siinä rytäkässä se muistikortti meni jonkinlaiseen oikoseen, kuumenee vaan v....ti  :(

tamik87

Lainaus käyttäjältä: lintuolli - 05.12.13 - klo:12:19
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 04.12.13 - klo:21:43
Tietääkö kukaan sen veijarin nimimerkkiä joka ajeli viime kesänä KTM RC8 ryskyttimellä jonka keulamaskissa oli valkoinen Scream naamio? Se ajeli mun perässä yhden mageen setin ja lupas uppia mulle videota siitä. Nyt on kylmä ja pimeä talvi niin notta vähän ratavideohammasta kolottais :P
Moro! mua näköjään hieman etittiin. :) Siinähän kävi kesällä niin, että kaikki pätkät mitä kuvailin oli/on muistikortilla  josta niitä ei saa pihalle. Kamera ei tykänny pysyä mun kyydissä motoparkissa ja siinä rytäkässä se muistikortti meni jonkinlaiseen oikoseen, kuumenee vaan v....ti  :(

Morjens! Joo jos ei näillä kuulutuksilla ratailija löydy niin ei sitten millään. Harmi että hajosi muistikortti. Ei voi mittään sitte :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: lintuolli - 05.12.13 - klo:12:19Kamera ei tykänny pysyä mun kyydissä motoparkissa ja siinä rytäkässä se muistikortti meni jonkinlaiseen oikoseen, kuumenee vaan v....ti  :(

Jos on vielä kortti tallessa niin laita mulle, yritän käpistellä jos vaikka saisin pelaan?

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 05.12.13 - klo:12:28
Morjens! Joo jos ei näillä kuulutuksilla ratailija löydy niin ei sitten millään.

Ei ne ylläpidon eväät vielä tähän olis loppuneet.
Tarvittaessa pienisopoapina olis lähteny kiertään ratailijoiden ovelta ovelle.

jarska

Ylläpidon kotikäynteihin tosin turvaudutaan vain äärimmäisessä hädässä.
Aiheuttavat turhia suhdesotkuja kun talon emännät näkevät oviaukossa ja käyvät kuumempana kuin muistikortti.


Oliskohan tässä jo pikkujoulufiilikset päällänsä.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.12.13 - klo:14:07
Ylläpidon kotikäynteihin tosin turvaudutaan vain äärimmäisessä hädässä.
Aiheuttavat turhia suhdesotkuja kun talon emännät näkevät oviaukossa ja käyvät kuumempana kuin muistikortti.


Kaiken lisäks talon isäntä siirtyy edestä ylläpidon toimesta jollain puolinelssonilla, joten eipä siinä paljon emäntää sitten enää estellä. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Cat

Kukahan mahtoi olla kuvaamassa kauden 2013 avauskisassa Motoparkissa? Kuviin oli linkki muistaakseni RR-uutiset sivulla, nykyään tuo sivusto on muuttunut, eikä ole enää niitä vanhoja uutisia.

Asialla on (todella) kiire, kuva tulee mahdollisesti Rakennusliiton Raksanuoret lehteen, ja pitäisi saada kuvaajan nimi + lupa käyttää kuvaa.

Liiteen kuvalle etsin kuvaajaa.

Jos joku tietää, niin vaikka sähköpostia Henri.Ukonaho@luukku.com tai sitten tänne.

Pistin jo mailia rr-uutiset sivun ylläpidollekkin.

jarska

23.01.14 - klo:22:26 #14 Viimeisin muokkaus: 23.01.14 - klo:22:34 käyttäjältä jarska
Yritin kaivaa exif tietoa, mut eipä tuosta paljoa selvinny.
Kamera ainakin EOS 50D.


Exif data
Date Taken June 9, 2013, 10:58 am
Model Canon EOS 50D
Focal Length n/a
F-Stop Number f/6.3
Exposure Time 1/1000
ISO Speed 320
Make Canon
Orientation 1
XResolution 72/1
YResolution 72/1
ResolutionUnit 2
DateTime 2013:06:10 23:51:57
Height 600
Width 900
IsColor 1
CCDWidth 4mm
Aperture F-Stop Number f/6.3
ExposureProgram 1
ExifVersion 0221
DateTimeDigitized 2013:06:09 10:58:59
ShutterSpeedValue 1/1024s
ApertureValue 352256/65536
ExposureBiasValue 0/1
MeteringMode 5
Flash 16
ColorSpace 1
ExifImageWidth 900
ExifImageLength 600
FocalPlaneXResolution 4752000/894
FocalPlaneYResolution 3168000/597
ExposureMode 1


Edit. oliko Räpsijällä EOS 50D?

Powered by EzPortal