Kilpailukalenteri 2014

Aloittaja Seve71, 13.12.13 - klo:12:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Seve71

Moottoriliiton sivuilta:

[th]Pvm[/th]
[th]Laji[/th]
[th]Arvo[/th]
[th]Tarkennus[/th]
[th]Paikka[/th]
24.05.2014Road RacingSMBotniaringKurikan MM
25.05.2014Road RacingSMBotniaringKurikan MM
07.06.2014Road RacingKansallinen6 h MopoenduranceImatran MK
14.06.2014Road RacingSMKemoraJyväskylän MU
15.06.2014Road RacingSMKemoraJyväskylän MU
19.07.2014Road RacingSMBotniaringHelsinki RC
20.07.2014Road RacingSMBotniaringHelsinki RC
09.08.2014Road RacingSMAlastaroWest Coast RC
10.08.2014Road RacingSMAlastaroWest Coast RC
23.08.2014Road RacingSMMotoparkImatran MK
24.08.2014Road RacingSMMotoparkImatran MK
Too slow, in any case...

tonibergholm

Ohessa alustavat päivämäärät ja paikat YCC:n osalta. Lähtöjä tulisi olemaan per viikonloppu kaksi.

SM-kisojen yhteydessä.

24-25.5.2014 Botniaring
5-6.7.2014 Pärnu
19-20.7.2014 Botniaring
23-24.8.2014 Motopark

Meidän järjestämät (MP-tuki)

13-14.9.2014 Alastaro

Mahdollisesti myös joku muu viikonloppu jollain radalla SM-kisojen yhteydessä, tästä tieto myöhemmin.

jarska

Ööö siis Kemorallako sittenkin järkätään kisoja?
Mistä mää kuulin huhuja ettei?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.12.13 - klo:16:07
Ööö siis Kemorallako sittenkin järkätään kisoja?
Mistä mää kuulin huhuja ettei?
Miks Kemoralla ei olis kisoja?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.12.13 - klo:16:10
Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.12.13 - klo:16:07
Ööö siis Kemorallako sittenkin järkätään kisoja?
Mistä mää kuulin huhuja ettei?
Miks Kemoralla ei olis kisoja?
Jostain kuulin ettei JMU järkkäis ollenkaan.
Ilmeisesti sekotin jotain?

raukkis

Eli jokkista ei olis kemorassa mutta muut kinkerit kyllä

Puistolan

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.12.13 - klo:16:30
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.12.13 - klo:16:10
Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.12.13 - klo:16:07
Ööö siis Kemorallako sittenkin järkätään kisoja?
Mistä mää kuulin huhuja ettei?
Miks Kemoralla ei olis kisoja?
Jostain kuulin ettei JMU järkkäis ollenkaan.
Ilmeisesti sekotin jotain?
vielä alkusyksystä oli melko varmaa, että kisoja ei olisi järjestetty.. että et oo sekoittanu mitään :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 13.12.13 - klo:20:16
Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.12.13 - klo:16:30
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.12.13 - klo:16:10
Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.12.13 - klo:16:07
Ööö siis Kemorallako sittenkin järkätään kisoja?
Mistä mää kuulin huhuja ettei?
Miks Kemoralla ei olis kisoja?
Jostain kuulin ettei JMU järkkäis ollenkaan.
Ilmeisesti sekotin jotain?
vielä alkusyksystä oli melko varmaa, että kisoja ei olisi järjestetty.. että et oo sekoittanu mitään :)
Ok, sitten ei mennyt alkavan tementian piikkiin.

Janza

Lajiparlamentissa ilmotettiin, että kisaviikonloppuja on 5kpl ja, että pm kisoja ei tule. Lisäksi yks niistä viikonlopuista piti olla pärnun kisa, rimpk järjestämänä. 4 kisaa oli jo päätettynä ja viides vkl oli joko alastaro tai kemora, mutta vain jompikumpi. Niin ne asiat muuttuu kokouksien jälkeen. =)

pena1

Jälleen kerran. Hold our horses. Liiton hallituksen kokous on kisojen osalta pitämättä. Sieltä ehkä tulee tiedotetta kisaohjelmasta. Eihän kukaan edes tiedä vielä en kauden säännöistäkään. Ilmoitushan oli idm 2014 säännöt ja niitä ei ole vielä julkaistu. Voihan tämäkin vielä muuttua, jos vanhat merkit paikkansa pitää.

slowrider

Se on hyvä ku tälläset pikkuseikat nyt voi hoitaa sit "kevväämmällä" tosta vain ja joku rengassääntö vaatii 1,5v valmistelua :)

Bobo

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 13.12.13 - klo:15:04
Ohessa alustavat päivämäärät ja paikat YCC:n osalta. Lähtöjä tulisi olemaan per viikonloppu kaksi.

SM-kisojen yhteydessä.

24-25.5.2014 Botniaring
5-6.7.2014 Pärnu
19-20.7.2014 Botniaring
23-24.8.2014 Motopark

Meidän järjestämät (MP-tuki)

13-14.9.2014 Alastaro

Mahdollisesti myös joku muu viikonloppu jollain radalla SM-kisojen yhteydessä, tästä tieto myöhemmin.
Oli harkinnassa ajaa koko jokkiskausi tänä vuonna. Valitetttavasti se minun osaltani kariutui tuohon kisakalenteriin. Kemorassa ei yhtään kisaa ja ainoa Alastaron kisa silloin, kun töiden puolesta olen auttamattomasti toisaalla. Nuo kaski ovat ainoa minulle tutut radat. Motopark, uusi Botniaring ja Pärnu mulle täysin outoja ratoja, eikä kisa ole paikka harjoitella linjoja. Joku sanoi, että rata kuin rata ja mutkien dynamiikka on vakio, mutta minun taidoillani ja kokemuksellani on pakko päästä treenaamaan ja mielellään paljon. Muuten tulee sutta ja sekundaa.
Tuleva kausi siis opetellaan uusia ratoja ja jos luoja suo, niin sitten seuraavalla kaudella ajetaan kilpaa :) Kerhokisoissa olen toki mukana aina kun kynnelle kykenen. Vuoden vaihteen jälkeen alkaa määrätietoinen treenaaminen niin, että kerrankin olisi fyysinen kunto riittävä kauden alkaessa ;)
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: pena1 - 13.12.13 - klo:22:40
Jälleen kerran. Hold our horses. Liiton hallituksen kokous on kisojen osalta pitämättä. Sieltä ehkä tulee tiedotetta kisaohjelmasta. Eihän kukaan edes tiedä vielä en kauden säännöistäkään. Ilmoitushan oli idm 2014 säännöt ja niitä ei ole vielä julkaistu. Voihan tämäkin vielä muuttua, jos vanhat merkit paikkansa pitää.
Mikähän tolkku siinäkin sitten on, että kalenteri löytyy liiton sivuilta jos kisojen päivämääriä ei vielä ole lyöty lukkoon?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 14.12.13 - klo:17:33
Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 13.12.13 - klo:15:04
24-25.5.2014 Botniaring
5-6.7.2014 Pärnu
19-20.7.2014 Botniaring
23-24.8.2014 Motopark

Meidän järjestämät (MP-tuki)
13-14.9.2014 Alastaro
Oli harkinnassa ajaa koko jokkiskausi tänä vuonna. Valitetttavasti se minun osaltani kariutui tuohon kisakalenteriin. Kemorassa ei yhtään kisaa ja ainoa Alastaron kisa silloin, kun töiden puolesta olen auttamattomasti toisaalla. Nuo kaski ovat ainoa minulle tutut radat. ...
Vähän samat ajatukset. Kemoraa ei oo ja johonkin v**un Pärnuun en täältä korvesta lähe. Aika palijon nyppii. Aattelin ottaa ajamisen tosissaan ens kesänä. No, ajelen vähemmällä innolla pari kisaa ja hommaan viimein haaveilemani varjoliitimen.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mikko K.

Onhan tuossa tuttua Motopark ja Alastarossakin on tullu jonkun kymmentä kierrosta ajettua. Kotirata selittää jokkisvauhdeissa ehkä sekunnin tai kaksi.. silti kalustolla ja rumalla ilmeellä on varaa kiristää paljon enemmän ja kiipeillä podiumille, jos vaan osaa. Youtuubista löytyy Wehnän tai Kallion pätkiä mistä voi ottaa mallia ja loput linjat saa vaikka esson baarista :)

EDIT: Maan kärkikuskit kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Powered by EzPortal