suzuki 1000k4 jarru pää sylinteri

Aloittaja fredator, 16.12.13 - klo:08:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

fredator

Jaaa ;-) ... sekosin vähän tuossa kun olin surffaillut englanniksi master brakecylinder ...

fredator

Mikä on muuten sitten parempaa siinä parannetussa versiossa ? Ongelmanahan oli että jarrutuntuma menee pehmeäksi ajan myötä ... vaihdoin tuossa keväällä 750:ssa uudet sisuskalut ja senhän jälkeet jarrutuntuma on kuin uusi ... en tiedä jaksaako vaivautua vaihtamaan ellei parannetussa sitten ole jotain hyötyä ... kai sekin menee joskus pehmeäksi ja vaatii huoltoa ?

slowrider

Lainaus käyttäjältä: fredator - 16.12.13 - klo:12:22
Mikä on muuten sitten parempaa siinä parannetussa versiossa ? Ongelmanahan oli että jarrutuntuma menee pehmeäksi ajan myötä ... vaihdoin tuossa keväällä 750:ssa uudet sisuskalut ja senhän jälkeet jarrutuntuma on kuin uusi ... en tiedä jaksaako vaivautua vaihtamaan ellei parannetussa sitten ole jotain hyötyä ... kai sekin menee joskus pehmeäksi ja vaatii huoltoa ?

Taitaa käyttökokemukset olla vielä aika vähissä kun nyt marraskuussa niitä vasta alkanut saamaan....

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: fredator - 16.12.13 - klo:12:22
Mikä on muuten sitten parempaa siinä parannetussa versiossa ? Ongelmanahan oli että jarrutuntuma menee pehmeäksi ajan myötä ... vaihdoin tuossa keväällä 750:ssa uudet sisuskalut ja senhän jälkeet jarrutuntuma on kuin uusi ... en tiedä jaksaako vaivautua vaihtamaan ellei parannetussa sitten ole jotain hyötyä ... kai sekin menee joskus pehmeäksi ja vaatii huoltoa ?
Tuo uus on korjattu, ei kerää enään ilmaa sylinteriin.

fredator

Ok ... pitääöi sitten ottaa yhteyttä ja saada se parannettu versio. Voi olla että menee kanssa accossato hankintaan kun vähän laskin että käytetty sylinteri ja huoltosarja kuitenkin maksaa jonkin verran ... ehkä saman tien ostaa uuden :-)

jarska

Sitä minä vaan että eihän Brembo edelleenkään ole mikään mahdottoman hintainen.
Vai sopiikos tuo Suikkaan?

marko_

Lainaus käyttäjältä: fredator - 16.12.13 - klo:11:15
... minulla on kanssa yksi k4 750 mikä on suomesta ostettu uutena ... mutta korpiahon kautta = saksa pyörä

Jos tuo mopo on K4 750 niin silloin pystyt sen sylkän vaihtamaan.
Suzukin jälleenmyyjä hoitaa vaihdon, ei oo väliä kuka on tuonu pyörän maahan.

fredator

jooo ... siis nyt kun on joulu ja kaikkea ... niin tuli ostettua ihan Brembo jarrusylinteri, säädettävissä 18 / 20 - "vipuvarrella" :-)

Rupesin vähän laskemaan miten paljon maksaa jo joku orkkis pääsylinteri + korjaussarja jne ... ja ei kuitenkaan niin hyvä kun Brembo. Veikkaanpa että vielä pitää miettiä pystyykö käyttämään orkkis jarrusäiliö / letku - comboa ... olen ymmärtänyt että se letkun sisä halkaisija on vähän iso Brembo - nippaan :-(

Meinasin jo ostaa Accossato - mallisen ... mutta luin että oli ollut ongelmia varaosien suhteen joten päädyin Brembo - malliin :-)

Elikkä, hyvää joulua :-)

jarska

Lainaus käyttäjältä: fredator - 19.12.13 - klo:20:14
jooo ... siis nyt kun on joulu ja kaikkea ... niin tuli ostettua ihan Brembo jarrusylinteri, säädettävissä 18 / 20 - "vipuvarrella" :-)

Rupesin vähän laskemaan miten paljon maksaa jo joku orkkis pääsylinteri + korjaussarja jne ... ja ei kuitenkaan niin hyvä kun Brembo. Veikkaanpa että vielä pitää miettiä pystyykö käyttämään orkkis jarrusäiliö / letku - comboa ... olen ymmärtänyt että se letkun sisä halkaisija on vähän iso Brembo - nippaan :-(

Meinasin jo ostaa Accossato - mallisen ... mutta luin että oli ollut ongelmia varaosien suhteen joten päädyin Brembo - malliin :-)

Elikkä, hyvää joulua :-)

Loistavaa, oikea valinta, et tule katumaan.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: fredator - 19.12.13 - klo:20:14
jooo ... siis nyt kun on joulu ja kaikkea ... niin tuli ostettua ihan Brembo jarrusylinteri, säädettävissä 18 / 20 - "vipuvarrella" :-)

Rupesin vähän laskemaan miten paljon maksaa jo joku orkkis pääsylinteri + korjaussarja jne ... ja ei kuitenkaan niin hyvä kun Brembo. Veikkaanpa että vielä pitää miettiä pystyykö käyttämään orkkis jarrusäiliö / letku - comboa ... olen ymmärtänyt että se letkun sisä halkaisija on vähän iso Brembo - nippaan :-(

Meinasin jo ostaa Accossato - mallisen ... mutta luin että oli ollut ongelmia varaosien suhteen joten päädyin Brembo - malliin :-)

Elikkä, hyvää joulua :-)
Siitä se lähtee. Seuraavaksi levyä, satulaa yms. Sitten iskee kisakuume ja metsästetään taas vakiohiluja :)

Powered by EzPortal