Lähtöharjoitus + koulutus Kemoralla la 28.6.2014

Aloittaja Jukka_R, 16.05.14 - klo:08:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jukka_R

Alastarolla järjestettiin toukokuussa lähtöharjoitukset. Kahdeksan koulutettavaa oli mukana.
Sama järjestetään Kemoralla lauantaina 28.6.2014 (sateen sattuessa siirretään seuraavalle päivälle).
Alustava aikataulu:
Klo 08-09 teoria (varikkorakennuksen huoneessa)
Harjoituksia erikseen katsotussa paikassa
Lähtöharjoitus kootusti
Hinta 59 euroa/korvapari (sis. alv 24 %, ei sisällä ratamaksua). Ilmoittautumiset: jukka.relander(ät)pp.inet.fi
Lähtöharjoitus kelpaa ajajatutkinnon näytön suoritukseksi.
Lähtöharjoitukseen tulen itse mukaan ja lähden viimeisestä ruudusta. Jokainen, joka on toisessa mutkassa ennen allekirjoittanutta saa rahansa takaisin. Harjoitus videoidaan ja julkaistaan Youtubessa josta voi omaa suoritustaan sitten katsoa myöhemmin. Ohessa video Alastaron harjoituksesta, yksi kuski sai rahansa takaisin.
http://www.youtube.com/watch?v=xoYEaxbupbk
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 16.05.14 - klo:08:46
Lähtöharjoitukseen tulen itse mukaan ja lähden viimeisestä ruudusta. Jokainen, joka on toisessa mutkassa ennen allekirjoittanutta saa rahansa takaisin.  

Tässä on kyllä asennetta! respekt_1

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.05.14 - klo:09:47
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 16.05.14 - klo:08:46
Lähtöharjoitukseen tulen itse mukaan ja lähden viimeisestä ruudusta. Jokainen, joka on toisessa mutkassa ennen allekirjoittanutta saa rahansa takaisin.  

Tässä on kyllä asennetta! respekt_1

Kyllä itse olen sitä mieltä, että perusjuttujen opettajan pitää osata perusjutut itse opetettaviaan paremmin tai sitten voi mennä vaikka pilkille. Mulla on oma teoriani tuohon lähtemiseen ja sitä on testattu aika montaa mua hel***in paljon nopeampaa kuskia vastaan eikä tauluun ole tullut. Voi tietysti olla, että tuollainen kilvellinen R1 vuodelta 2008 on sellainen laite jota vastaan ei millään ole mitään jakoja, mutta pystyn elämään asian kanssa :)

Myönnettäköön, että olen tuota vajaan 30 vuoden ajan treenannut satoja kertoja vuodessa, joten toistoja on jo jokunen pohjalla. Periaatteessa helppo homma, mutta muuttujia on sen verran, ettei tuo nyt ihan muutaman kokeilun jälkeen onnistu. Yhdellä ratakierroksella tulee mutka-ajoa treenattua 10-15 kertaa, päivän aikana satoja, joten lienee ymmärrettävää, että tuo jää monelle aika vähälle ja se näkyy. Näissä Suomen tynkälähdöissä jos voittaa 10 sijaa ja kaveri häviää sen 10 sijaa, niin voi huoletta ajaa n. 2 sek hitaampia kierrosaikoja ja silti on maaliviivan yli ennen nopeampaa toveriaan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Powered by EzPortal