Laita keskelle jos saat ne siihen sattumaan.
Aika pieni tuo toleranssi,onko vanha vai uus pyörä kyseessä?
Tasaset välykset keskenään, kaikki imut lähellä toisiaan ja pakot myös. 
Olenko oikeassa?
Teoriassa kyllä, käytännössä et. Jos venttiilin nosto on 10mm luokkaa ja välyksen ero laidasta laitaan 0,05mm erosta, joka on puolen prosentin luokkaa. Moottorin luonnollinen cycle-to-cylce variation on tuota suurempaa, joten ei käytännössä merkitystä.
Tuosta välyksistä täällä vielä sama, mitä sanoin catille tallilla: Kysy joltain sellaiselta, jolle tuo kone on tuttu, että onko tuolle moottorille ominaista välysten pieneneminen vai kasvaminen ja säädä sen mukaan. Yleensä välykset pienenee, jolloin välys kannattaa säätää ylärajalle. Pääasia on, että venttiilit on välyksissä, turha niitä on näissä ruveta hieromaan jompaan kumpaan laitaan jos ovat muuten toleransissa. Sitten jos jaksaa jumpata välyksien kanssa koko ajan, voi noi vetää minimiin, jolloin saa sen teoreettisen 0,05mm lisää nostoa ja kuluminen nokan ja nostajan välissä on minimissään. Tosin silloin on myös isoin riski välyksen tippumisesta liian pieneksi, eli vaatii joka ajopäivän jälkeen välysten tarkistuksen.