Videon editointi (GoPro ja vastaavat)

Aloittaja murmela, 05.02.14 - klo:20:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 06.08.14 - klo:00:40
Helppo videon leikkaus (ts. trimmaus) ilman laadun katoamista hoituu MPEG streamclipillä. Tässä on se valtava etu että tämä ei resamplaa videota, elikkä laatu pysyy samana ja on nopea ja kaiken lisäksi freewarea. Koska on kovin pieni ohjelma, vaatii quicktimen asennuksen, mutta se nyt onkin monilla jo valmiina.

http://www.squared5.com/svideo/mpeg-streamclip-win.html

Helpoiten valitsee sopivan pätkän videosta painamalla shiftin pohjaan ja maalaamalla halutun pätkän aikajanalta. Sitten ylävalikosta "trim" ja eikun "save as" ja tallentaa.

Freewarea.





Tämä pitää kyllä testata. Tuo ylimääräinen kuvan huonomtaminen joka välissä häiritsee. Gopron video kun on sellaisenaan pirun hienoa. Tuntuu, että aina menee muuttaessa ihan skeidaksi

jarska

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 06.08.14 - klo:00:40
Helppo videon leikkaus (ts. trimmaus) ilman laadun katoamista hoituu MPEG streamclipillä. Tässä on se valtava etu että tämä ei resamplaa videota, elikkä laatu pysyy samana ja on nopea ja kaiken lisäksi freewarea. Koska on kovin pieni ohjelma, vaatii quicktimen asennuksen, mutta se nyt onkin monilla jo valmiina.

http://www.squared5.com/svideo/mpeg-streamclip-win.html

Helpoiten valitsee sopivan pätkän videosta painamalla shiftin pohjaan ja maalaamalla halutun pätkän aikajanalta. Sitten ylävalikosta "trim" ja eikun "save as" ja tallentaa.

Freewarea.

No mutta tämähän olikin helppo ja näppärä ohjelma, kiitos Wunderbaumi.

Heti piti testata ja tässä pätkä, jossa seurailen @Daniko :n pers...ajolinjoja hetkisen.

http://youtu.be/4ZYvhRpjMZA

jarska

Lisää testiä.
Kerhokisaan valmistautuminen oli hyvällä mallilla, kunnes suurvisiiri horjui paikalle.
Nosti aurinkolasejaan, vinkkasi krapulasta verestävällä silmällään ja sanoi ilkeästi selkärangastani tai pikemminkin sen puutteesta.
Sain KPH (kisapanikointihäiriö) kohtauksen, enkä taaskaan päässyt ruutuun.

http://youtu.be/t9dm-IejvPw

wbaum

https://www.youtube.com/watch?v=zJ9_ZD1HO1E#t=221

Vähän videokikkailua botnialta.

En saanut chroma keytä oikein toimimaan dashwarella + avs editorilla, ilmeisesti jotain blurria tulee mukaan ja se pikselöittää mittaristoja.... Joten piti ajaa mittaristot resamplaamalla dashwaren läpi, jolloin videon laatu hiukan huononee. Pitää testailla lisää jossain vaiheessa talvea.

Gps-synkka videoon on parantunut, ja ei mee pitkään kun sen saa osumaan suunnilleen kohdilleen.

jarska

Perskule kun kiva kattoo näitä videoita, missä o jotain aika/datantynkää mukana!

rranta

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:13:19
https://www.youtube.com/watch?v=zJ9_ZD1HO1E#t=221

Vähän videokikkailua botnialta.

En saanut chroma keytä oikein toimimaan dashwarella + avs editorilla, ilmeisesti jotain blurria tulee mukaan ja se pikselöittää mittaristoja.... Joten piti ajaa mittaristot resamplaamalla dashwaren läpi, jolloin videon laatu hiukan huononee. Pitää testailla lisää jossain vaiheessa talvea.

Gps-synkka videoon on parantunut, ja ei mee pitkään kun sen saa osumaan suunnilleen kohdilleen.
on se makia laite tuo wbaumin Suzuki. Tuosa videon alusa näkkee ku kiihyttää bmw s1000rr perässä iliman mittään ongelmaa. Hyvä, että on sattunu osaaviin ja nopeisiin käsiin, niin ei mee hukkaan hyvät mopoyksilöt. peukku_1

Taffu

Lainaus käyttäjältä: rranta - 09.09.14 - klo:14:37
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:13:19
https://www.youtube.com/watch?v=zJ9_ZD1HO1E#t=221

Vähän videokikkailua botnialta.

En saanut chroma keytä oikein toimimaan dashwarella + avs editorilla, ilmeisesti jotain blurria tulee mukaan ja se pikselöittää mittaristoja.... Joten piti ajaa mittaristot resamplaamalla dashwaren läpi, jolloin videon laatu hiukan huononee. Pitää testailla lisää jossain vaiheessa talvea.

Gps-synkka videoon on parantunut, ja ei mee pitkään kun sen saa osumaan suunnilleen kohdilleen.
on se makia laite tuo wbaumin Suzuki. Tuosa videon alusa näkkee ku kiihyttää bmw s1000rr perässä iliman mittään ongelmaa. Hyvä, että on sattunu osaaviin ja nopeisiin käsiin, niin ei mee hukkaan hyvät mopoyksilöt. peukku_1

Mä taasen ihmettelin tossa videolla, että mikäli toi nopeus tuossa pitää paikkaansa, niin ei se suzuki tälläkään suoralla mene bladea kovempaa :D

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 09.09.14 - klo:14:37
 Tuosa videon alusa näkkee ku kiihyttää bmw s1000rr perässä iliman mittään ongelmaa. 

Ratapikkulinnuilta kuulin että Susuki on mennyt Bemarista ohikin, Kemoran katsomosuoralla, en tiedä onko vaan huhua. innocent_1

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 09.09.14 - klo:14:41
Lainaus käyttäjältä: rranta - 09.09.14 - klo:14:37
on se makia laite tuo wbaumin Suzuki. Tuosa videon alusa näkkee ku kiihyttää bmw s1000rr perässä iliman mittään ongelmaa. Hyvä, että on sattunu osaaviin ja nopeisiin käsiin, niin ei mee hukkaan hyvät mopoyksilöt. peukku_1

Mä taasen ihmettelin tossa videolla, että mikäli toi nopeus tuossa pitää paikkaansa, niin ei se suzuki tälläkään suoralla mene bladea kovempaa :D
Taffun honda on kyl jotenki kummallinen, mut ei siitä sen enempää. :D

Kyllähän tuo kiksun kone vetää ihan kivasti, ja tykkään nyt ku oon muitten mopoja testannu, että mulla ei oo mitään kynnystä kun meen kaasulle. Tuntuu että järjestään kaikilla muilla nykäisee tuossa. En mä kyl päässy pääsuoralla kuin ~230, ja näissä kierroksissa ei edes sitä. Ei kyl kukaan karannutkaan tuossa...

Osaavista käsistä ja hyvästä mopoyksilöstä voidaan olla montaa mieltä :D

Taffu

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:14:57
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 09.09.14 - klo:14:41
Lainaus käyttäjältä: rranta - 09.09.14 - klo:14:37
on se makia laite tuo wbaumin Suzuki. Tuosa videon alusa näkkee ku kiihyttää bmw s1000rr perässä iliman mittään ongelmaa. Hyvä, että on sattunu osaaviin ja nopeisiin käsiin, niin ei mee hukkaan hyvät mopoyksilöt. peukku_1

Mä taasen ihmettelin tossa videolla, että mikäli toi nopeus tuossa pitää paikkaansa, niin ei se suzuki tälläkään suoralla mene bladea kovempaa :D
Taffun honda on kyl jotenki kummallinen, mut ei siitä sen enempää. :D

Kyllähän tuo kiksun kone vetää ihan kivasti, ja tykkään nyt ku oon muitten mopoja testannu, että mulla ei oo mitään kynnystä kun meen kaasulle. Tuntuu että järjestään kaikilla muilla nykäisee tuossa. En mä kyl päässy pääsuoralla kuin ~230, ja näissä kierroksissa ei edes sitä. Ei kyl kukaan karannutkaan tuossa...

Osaavista käsistä ja hyvästä mopoyksilöstä voidaan olla montaa mieltä :D

Jaa no emmäkään saanu ku 225 ja risat, mutta tossa videolla oli toi suoranopeus vähä maltillisempi :) Uskaltais ton ykkösmutkan ajaa yli kaheksaakymppiä, niin sitte menis ehkä toho samaa ku sul :P

wbaum

Juujuu mut sä ajatki kakkosella, mä ajan 3-4-5 ;D

Harvassa on 230 puhkojat tuossa orgin päivillä veikkaan ja vielä harvemmin nyt kun tekivät sen kaiteen tuonne. Tuon jarrun kun missaa vähäkin niin hiekalle menessä on toista sataa vauhtia ja seinään matkaa tosi vähän.

rranta

Tuosa itellä oli kesällä paras nopeus 240,7 mutta se oli ihan puhtaasti @Pete_L syy ku se pakotti aijjaan luijjaa ja "turva-alue" (murha-alue) näytti vähän eriltä... Minä en ossaakkaan aijjaa mutkia niin pittää koittaa suoralla ehtiä. facepalm

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:15:12
Juujuu mut sä ajatki kakkosella, mä ajan 3-4-5 ;D

Harvassa on 230 puhkojat tuossa orgin päivillä veikkaan ja vielä harvemmin nyt kun tekivät sen kaiteen tuonne. Tuon jarrun kun missaa vähäkin niin hiekalle menessä on toista sataa vauhtia ja seinään matkaa tosi vähän.

Ei siellä nyt niin montaa pyörää ollut muutenkaan :) Nopeimmat meni 240+ nopeutta. Kaide kieltämättä verotti ainakin itsellä jarrumerkkiä jonkun verran, joten vauhti jäi parhaimmillaan just tohon 240 lukemaan.


wbaum

Ei lasketa noita pyöriä, joilla pystyy jarruttaa ;) Mulla on rodeo käynnissä aina kun lähenee 1G jarrua :D

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:15:48
Ei lasketa noita pyöriä, joilla pystyy jarruttaa ;) Mulla on rodeo käynnissä aina kun lähenee 1G jarrua :D

Noissa nopeuksissa kun nostaa pään pois pleksin takaa, niin suzukikin pysähtyy 1G hidastuvuudella :D

Hyvin kyllä syötit menemään kun laite ei ihan sieltä vakaimmasta päästä näytä olevan vaikka Verneri sitä niin kovasti kehuikin :)

Powered by EzPortal