Videon editointi (GoPro ja vastaavat)

Aloittaja murmela, 05.02.14 - klo:20:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:15:12
Juujuu mut sä ajatki kakkosella, mä ajan 3-4-5 ;D

Harvassa on 230 puhkojat tuossa orgin päivillä veikkaan ja vielä harvemmin nyt kun tekivät sen kaiteen tuonne. Tuon jarrun kun missaa vähäkin niin hiekalle menessä on toista sataa vauhtia ja seinään matkaa tosi vähän.

Lainakkee mulle tonnaria niin on yks enempi. :D Kusiaisella sain tohon vissiin jonkun imussa 215 kelattua, normaalikierroksella n. 210km/h.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Damsku

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.14 - klo:16:54
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:15:12
Juujuu mut sä ajatki kakkosella, mä ajan 3-4-5 ;D

Harvassa on 230 puhkojat tuossa orgin päivillä veikkaan ja vielä harvemmin nyt kun tekivät sen kaiteen tuonne. Tuon jarrun kun missaa vähäkin niin hiekalle menessä on toista sataa vauhtia ja seinään matkaa tosi vähän.

Lainakkee mulle tonnaria niin on yks enempi. :D Kusiaisella sain tohon vissiin jonkun imussa 215 kelattua, normaalikierroksella n. 210km/h.

Esa, lainapyörä ja kaide.. hmm.. :P

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.14 - klo:16:54
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:15:12
Juujuu mut sä ajatki kakkosella, mä ajan 3-4-5 ;D

Harvassa on 230 puhkojat tuossa orgin päivillä veikkaan ja vielä harvemmin nyt kun tekivät sen kaiteen tuonne. Tuon jarrun kun missaa vähäkin niin hiekalle menessä on toista sataa vauhtia ja seinään matkaa tosi vähän.

Lainakkee mulle tonnaria niin on yks enempi. :D Kusiaisella sain tohon vissiin jonkun imussa 215 kelattua, normaalikierroksella n. 210km/h.
Kusiaisella ajaminen on aina oma valinta ja tällöin joutuu jäämään sivuun huippunopeus-keskustelusta. Kyllä mopossa pitää olla enemmän tehoa kuin kuljetuskalustossa ;D

Kyllä mä olisin sulle testiin antanu tonnarin, mutta en tiä olisitko uskaltanu laskee sillä lujempaa ku tolla omallas, tuli aika murska-arvioit moposta kun sitä käytiin testaamassa...

Tomppa82

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:13:19
https://www.youtube.com/watch?v=zJ9_ZD1HO1E#t=221

Vähän videokikkailua botnialta.

En saanut chroma keytä oikein toimimaan dashwarella + avs editorilla, ilmeisesti jotain blurria tulee mukaan ja se pikselöittää mittaristoja.... Joten piti ajaa mittaristot resamplaamalla dashwaren läpi, jolloin videon laatu hiukan huononee. Pitää testailla lisää jossain vaiheessa talvea.

Gps-synkka videoon on parantunut, ja ei mee pitkään kun sen saa osumaan suunnilleen kohdilleen.
Millä ratastuksella olet tuossa liikkeellä?

Sent from my HTC One X using Tapatalk


wbaum


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:17:25
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.14 - klo:16:54
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.09.14 - klo:15:12
Juujuu mut sä ajatki kakkosella, mä ajan 3-4-5 ;D

Harvassa on 230 puhkojat tuossa orgin päivillä veikkaan ja vielä harvemmin nyt kun tekivät sen kaiteen tuonne. Tuon jarrun kun missaa vähäkin niin hiekalle menessä on toista sataa vauhtia ja seinään matkaa tosi vähän.

Lainakkee mulle tonnaria niin on yks enempi. :D Kusiaisella sain tohon vissiin jonkun imussa 215 kelattua, normaalikierroksella n. 210km/h.
Kusiaisella ajaminen on aina oma valinta ja tällöin joutuu jäämään sivuun huippunopeus-keskustelusta. Kyllä mopossa pitää olla enemmän tehoa kuin kuljetuskalustossa ;D

Kyllä mä olisin sulle testiin antanu tonnarin, mutta en tiä olisitko uskaltanu laskee sillä lujempaa ku tolla omallas, tuli aika murska-arvioit moposta kun sitä käytiin testaamassa...

Oikeestaan Botnian pääsuora (210km/h), Kemoran katsomosuora (225km/h) ja Motoparkin takasuora (238km/h) on sellasia, joissa suurinpiirtein samaa kierrosaikaa ajavat tonnarit pakenee selkeemmin (yli 20km/h nopeuseroo), muualla pysyy kohtuullisesti kyydissä.
Ja mulla muuten taitaa toteutua kusiaisellakin toi, että mopossa on enemmän tehoo kuin kuljetuskalustossa. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.09.14 - klo:08:23
Oikeestaan Botnian pääsuora (210km/h), Kemoran katsomosuora (225km/h) ja Motoparkin takasuora (238km/h) on sellasia, joissa suurinpiirtein samaa kierrosaikaa ajavat tonnarit pakenee selkeemmin (yli 20km/h nopeuseroo), muualla pysyy kohtuullisesti kyydissä.
Ja mulla muuten taitaa toteutua kusiaisellakin toi, että mopossa on enemmän tehoo kuin kuljetuskalustossa. :D
No juu, noi nyt on paikat, joissa tuppi käy nurin tonnarilla pitempään kuin jotain sekunnin kymmenyksiä ja vauhtia tarpeeksi että voima puhuu. Ei se taida ihan kireimmästä päästä olla se sun 600cc myöskään, vai onko sitä kutiteltu?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.09.14 - klo:10:15
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.09.14 - klo:08:23
Oikeestaan Botnian pääsuora (210km/h), Kemoran katsomosuora (225km/h) ja Motoparkin takasuora (238km/h) on sellasia, joissa suurinpiirtein samaa kierrosaikaa ajavat tonnarit pakenee selkeemmin (yli 20km/h nopeuseroo), muualla pysyy kohtuullisesti kyydissä.
Ja mulla muuten taitaa toteutua kusiaisellakin toi, että mopossa on enemmän tehoo kuin kuljetuskalustossa. :D
No juu, noi nyt on paikat, joissa tuppi käy nurin tonnarilla pitempään kuin jotain sekunnin kymmenyksiä ja vauhtia tarpeeksi että voima puhuu. Ei se taida ihan kireimmästä päästä olla se sun 600cc myöskään, vai onko sitä kutiteltu?

Kaikki 108 heppaa koneessa, että eli käytännössä vakio.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

pienisopoapina

Kemoran paluusuoravauhdeista syntyneen keskustelun laitoin tonne "Kemora-dataa" -ketjuun.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

heippa

11.09.14 - klo:07:45 #39 Viimeisin muokkaus: 11.09.14 - klo:22:09 käyttäjältä jarska
Mulla oli garminin laite botnialla testissä ja siinä sai kaikkea kivaa dataa muistiin. En ole kyllä vielä saanut ympättyä kahta datafilua samaan videoon. Se kun kerää kaikki tekniset datat (kallistuskulmat ja g-voimat ym) toiseen ja noi syketiedot toiseen.
Mut tossa meikäläisen sykkeitä :)

http://www.youtube.com/watch?v=m4Ebe-TdjXc&feature


wbaum


murmela

24.02.15 - klo:13:40 #41 Viimeisin muokkaus: 18.08.15 - klo:17:22 käyttäjältä murmela
Jos videon ääniraita sattuu olemaan epäsynkassa, tai menemään epäsynkkaan kun tuuppaa videon tuubiin, niin yks mitä kannattaa kokeilla on avidemux: http://www.hecticgeek.com/2013/02/fix-audio-video-sync-save-permanently-avidemux/

Voipi käydä esim niin että omalta koneelta alkuperäistä gopro videoo katsellessa ääni on ok, mutta kun sen tuuppaa tuubiin, niin tuubi uudelleenpakkaa sen videon ja siinä vaiheessa synkka katoaa kuvan ja äänen väliltä. Syynä voi olla esim se että kamera on kuvatessaan tärissyt niin paljon että muistikortin kontakti on pätkinyt ja se on pudotellut freimejä välistä, ja siitä syystä kaikki tarpeellinen info uudelleenpakkaamista varten ei ole tallessa.

Ainakaan muuta selitystä en keksinyt sille miks synkka katos totaalisesti yhestä videosta ku sitä käpisteli. Mut ku ajo sen kertaalleen ton avidemuxin läpi niin synkka pysy kohillaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal