Bridgestonen renkaat

Aloittaja BOLA RACE, 16.02.14 - klo:06:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Janza

Pärnussa ajoin pelkästään 190 renkaalla. Edelleen pyörä oli enemmän nokallaan ku ennen, eikä se ainakaan takapään pitoon vaikuttanut. Kyynärpääkin osui asfalttiin ensimmäistä kertaa sitten 2011 vuoden. :D

Parhaaks ajaks jäi 1:18.6. 2 kierrosta koko vkl aikana meni 18 puolelle. Eli vauhti oli semmosta 19 aikaa. Omat sijoitukset oli 9 ja 6 stockissa. Joel ajo sunnuntaina 17 puolella. En tarkastanut et ajoko lauantainakin. Jolle oli sunnuntaina kolmas ja lauantain tulosta en nyt muista. 

Entistä enemmän tykkään tosta renkaasta, nyt kun oon ajanu piirun löysemmällä keulalla. 180 rengasta en enää taida edes testata. 1 uus ja yks käytetty on olemassa, joten ehkä, jos alastaroon suhaan jossain kohassa, testaan type4 viel kerran. Muussa tapauksessa yks uus type4 olis myynnissä, mutta vasta syksyllä. :D

Janza

Tuossa oma viikonlopun parhaani Pärnussa. Vähemmillä ajovirheillä aika olisi ollut aivan toinen, mutta nyt piti tyytyä aikaan 1.18.6

http://youtu.be/OfHjm7nxH4k




Janza

Tää toinen botnian reissu tehtiin vähän eri tavalla. Jaksoin veivata sen takaiskarin taas kohilleen, mutta laitoin 100nm jousen, kun eteen tuli 9.25 jousivakio ja enempi öljyä. En osaa sanoa kumpi oli parempi, joten en taida ymmärtää näistä kyllä yhtään mitään. Omaksi parhaaksi kierrokseksi jäi 1.42.5 jotain. Kallio ajo samalla rengastuksella 1.39.1, joten tais jäädä kuskista kiinni. :D Linkkaan ton aika-ajon parhaan tähän. (1.42.8)

Botniaring Aika ajo 1:42.8: http://youtu.be/vRukOAOWD9c

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Janza - 21.07.14 - klo:13:08
Tää toinen botnian reissu tehtiin vähän eri tavalla. Jaksoin veivata sen takaiskarin taas kohilleen, mutta laitoin 100nm jousen, kun eteen tuli 9.25 jousivakio ja enempi öljyä. En osaa sanoa kumpi oli parempi, joten en taida ymmärtää näistä kyllä yhtään mitään. Omaksi parhaaksi kierrokseksi jäi 1.42.5 jotain. Kallio ajo samalla rengastuksella 1.39.1, joten tais jäädä kuskista kiinni. :D Linkkaan ton aika-ajon parhaan tähän. (1.42.8)

Botniaring Aika ajo 1:42.8: http://youtu.be/vRukOAOWD9c

Hyvän näköistä menoa. Sunnuntain kisassa Kallio muistaakseni ulkoilunsa jälkeen meni vielä ohi, pääsitkö tuossa peesauksessa näkemään mistä ero syntyy? Radankäytöstä varmaan tulee jonkun verran, mutta kai siellä muutakin on?

Janza

En mä sen seurasta kauaa päässy nauttimaan. Ensinnäki se jarrutti musta ohi vakaasti, sillä aikaa ku matelin perä ilmassa paniikissa. Se keikautti pyörän ympäri ja osu todennäkösesti siihen mihin pitiki ja aukas kaasun niin et käytti koko radan viivalle asti. Siinä kohtaa kun pääsin itekki mutkasta ja vaihdoin vaihdetta, ni Vesku oli jo lähestulkoon jarrulla seuraavassa mutkassa. Kierroksen vauhtiero siinä kohtaa oli noin 4 sekuntia, joten en ihan hirveesti nähny mitään. :D Olin tosiaan kuuden kierroksen kohdalla jo makaroonia ja puukättä, ni putos kierrosajat kahella sekunnilla.

jarska

Wuhuuuujijijijipiiihqudaaaa, tajunnan räjäyttäviä V02 medhaardeja saapunut Mynetmotoon, terveisin rengasfriikki.

BOLA RACE

Vesa kallio testaamassa jälleen V02 Mediumeja ja softeja tänään alastarossa.
Meinaa myös ajaa viikonloppuna kilpaa jommallakummalla, taikka niiden sekoituksella.

BOLA RACE

Vesalla oli tekniikka murheita pyörässä, mutta ajoi silti kelpo kisan lauantaina.
Soft oli vesan vauhdeille/tyylille parempi rengas


Testeistä ylimääräiseksi jäi 4 sarjaa mediumeja myyntiin.
Softeja on sitten reilummin tarjolla.


H:330e/sarja

Janza


tamik87

Bridgestonen Type 2 180/55 pelasi 1,6-1,65 paineilla Botniaringillä kuin unelma. Vauhdit oli 1:45-1:48 luokkaa. Ei luistanut missään vaiheessa. (Käytettynä ostettu rengas) kesti kääntämättä kesti helposti 10 x 20 min settiä. Samalla renkaalla piruuttani kokeilemaan alastaroon ensi vkonloppuna.
Iso peukku tälle takanakille! Suosittelen!

paaton

oliko rengas uusi vai vanha? Siis evo vai ei?

tamik87


Nitrous

Type 3 takanen halus vähän repiä lauantailla botnialla, mutta paineen lasku 0,1bar ja pari naksua lisää reboundia sai repimisen kuriin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Pari naksua lisää rebaria? Jaa itse tuli käännettyy pienemmälle kun alkoi repimään ja hiukan tuntui jopa auttavan. Dunlop/misukka

paaton

Eli tami sai nyt testattua tuon uuden evo type2 takasen. Minä jatkan ensi kesänä tuolla, tai sitten vanhalla type3 seoksella, joka toimii tasaisen hyvin aina.

Powered by EzPortal