Bridgestonen renkaat

Aloittaja BOLA RACE, 16.02.14 - klo:06:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 08.09.14 - klo:13:12
Pari naksua lisää rebaria? Jaa itse tuli käännettyy pienemmälle kun alkoi repimään ja hiukan tuntui jopa auttavan. Dunlop/misukka

Niin juu ja pari naksua nopeeta komppia pois.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

santerik

Vakaassa harkinnassa ostaa ärkymppiä ensi kesälle. Vaihtoehdot eteen on medium-soft ja medium, taakke type2 ja type3.

Mitäs noista laitettais kun ajo tulee olemaan pääosin motoparkkia? Vauhti oli syssyllä vähän alta 42 ja ensi kesänä toki vietävästi kovempaa. Kiva ois jos pitkään kumt kestäis..

Ja niin, vähän noilla pitäisi kadullakin lipsutella. Onko kukaan käynyt noilla kadulla näytillä, onko siellä sen parempi/huonompi ko mikään muukaan vastaavan tyyppinen?

Janza

Mulla kestää type3 takana joka paikassa hyvin. Toki oon hieronu pyörää koko kauden.

santerik

Dänks!

Kuis noi etuset, onko mun körökörössä noilla eroa eli otanko halvemman (tässä tapauksessa pehmeemmän)?

Janza

Ajoin viime kauden sillä type2 renkaalla. Muita ei kannata laittaa, eikä niitä muita suomeen taida tullakaan. Vuosimalli siis 2013 loppuvuodesta eteenpäin.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Janza - 17.11.14 - klo:11:18
Ajoin viime kauden sillä type2 renkaalla. Muita ei kannata laittaa, eikä niitä muita suomeen taida tullakaan. Vuosimalli siis 2013 loppuvuodesta eteenpäin.
Näissä etusissa tais olla oikeesti eroo ajettavuudessa ton uudemman ja vanhemman välillä?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

santerik

Lainaus käyttäjältä: Janza - 17.11.14 - klo:11:18
Ajoin viime kauden sillä type2 renkaalla. Muita ei kannata laittaa, eikä niitä muita suomeen taida tullakaan. Vuosimalli siis 2013 loppuvuodesta eteenpäin.

Eikös noissa type 2 oo kovempi ko type 3. Mikäs taika tossa on et eteen lyötäis kovempaa seosta?

tamik87

Ei bridgeissä oo eteen enää kuin yksi seos
Sent from my Lumia 1020

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 17.11.14 - klo:19:23
Ei bridgeissä oo eteen enää kuin yksi seos
Sent from my Lumia 1020
On niitä vanhempia Type kakkosia vieläkin myynnissä. ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Janza

Siinä eturenkaassa muuttu profiili parempaan suuntaan. Kyllä sillä vanhallakin oikea kuski olis kovaa päässyt, mutta henkilökohtasesti tykkäsin tosta uudesta enemmän.


Mazze

Lainaus käyttäjältä: santerik - 16.11.14 - klo:18:15

Ja niin, vähän noilla pitäisi kadullakin lipsutella. Onko kukaan käynyt noilla kadulla näytillä, onko siellä sen parempi/huonompi ko mikään muukaan vastaavan tyyppinen?

Viime kesän ajelin katua ja rataa r10 alla. Syksyllä meni ruuvi takasesta läpi ja oli pakko laittaa metzelerin k3 joka tuntuu kadulla paljon liukkaammalta.

Damsku

Siellä ne bridge-miehet vaan hymyillen nautti elämästä ja kauniista naisista kylmällä botnialla, kun dunlop- ja pirellimiehet repi hermoja ja renkaitaan. Ainaki R10 evo type2 näytti toimivan hyvin, ja Mikko Koolla oli jotku sliksit ku vauvan peppu (kai ne tolleen körötellen kestääki.. :P ).

Mut kysymys, onko tolla Evo type2:lla ajaneet havainnu siinä jotain ongelmia jossain kelissä/jollain radalla? @Janza @tamik87 @sipi ?

Jokaisen haaveissahan ois se yks rengas mikä toimis olosuhteista riippumatta. Ja jos jollain pyörii nurkissa ylimääräsenä uus tai vähän käytetty tollanen, voisin ostaa testiin.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Damsku - 11.05.15 - klo:09:49
Siellä ne bridge-miehet vaan hymyillen nautti elämästä ja kauniista naisista kylmällä botnialla, kun dunlop- ja pirellimiehet repi hermoja ja renkaitaan. Ainaki R10 evo type2 näytti toimivan hyvin, ja Mikko Koolla oli jotku sliksit ku vauvan peppu (kai ne tolleen körötellen kestääki.. :P ).

Mut kysymys, onko tolla Evo type2:lla ajaneet havainnu siinä jotain ongelmia jossain kelissä/jollain radalla? @Janza @tamik87 @sipi ?

Jokaisen haaveissahan ois se yks rengas mikä toimis olosuhteista riippumatta. Ja jos jollain pyörii nurkissa ylimääräsenä uus tai vähän käytetty tollanen, voisin ostaa testiin.
Olikos Pirelleissä yleisemminkin ongelmaa tuolla kylmällä botnialla vai vaan yksittäisillä kuskeilla? Kumpi seos toimi paremmin vai toimiko kumpikaan?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.05.15 - klo:09:58
Lainaus käyttäjältä: Damsku - 11.05.15 - klo:09:49
Siellä ne bridge-miehet vaan hymyillen nautti elämästä ja kauniista naisista kylmällä botnialla, kun dunlop- ja pirellimiehet repi hermoja ja renkaitaan. Ainaki R10 evo type2 näytti toimivan hyvin, ja Mikko Koolla oli jotku sliksit ku vauvan peppu (kai ne tolleen körötellen kestääki.. :P ).

Mut kysymys, onko tolla Evo type2:lla ajaneet havainnu siinä jotain ongelmia jossain kelissä/jollain radalla? @Janza @tamik87 @sipi ?

Jokaisen haaveissahan ois se yks rengas mikä toimis olosuhteista riippumatta. Ja jos jollain pyörii nurkissa ylimääräsenä uus tai vähän käytetty tollanen, voisin ostaa testiin.
Olikos Pirelleissä yleisemminkin ongelmaa tuolla kylmällä botnialla vai vaan yksittäisillä kuskeilla? Kumpi seos toimi paremmin vai toimiko kumpikaan?

Lyhyesti omia kokemuksia:

*Bridge pelas takana hienosti (V02 Medium), edessä vastaava softi joten kuten. Kuumalla tuo pehmeä ei kestäny mulla ku muutaman kierroksen.
*Pirellin SC1 kulu edessä oikein hienosti ja piti hyvin.
*SC1 takana kulu nätisti 1,8bar paineilla kuumana, tiputin 1,65 ja lähti repeämään. 1,8 takasin ja ei revenny enää pahemmin, tosin ei juuri silentynytkään. Siitä tuli Kemora kumi. Nopeutta tai pitoa on ihan turha vertailla näillä ajoilla mitä tuli ajeltua. Avauksissa varsinkin Pirelli sai kunnolla myöhässä olevia runttaus avauksia.

Powered by EzPortal