Botniaring
Kilpailun järjestäjä:
Kurikan matkamotoristit ry
Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
sähköinen ilmoittautuminen
kilpailukutsu/lisämääräys
Rata:
http://www.botniaring.fi
http://www.srra.fi/
(https://static.wixstatic.com/media/e7a774_12e49460be40489687c67c8d854ea7b7~mv2.jpg/v1/fill/w_380,h_531,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01/e7a774_12e49460be40489687c67c8d854ea7b7~mv2.jpg)
http://www.iceroadracing.com/eilmo/index.php?lcrit=Kaikki&kisaid=152&kansio=kumamo&sivu=listaa
Aikataulu:
(https://static.wixstatic.com/media/e7a774_67587d937caf4b8d8bc81f1cecc8f8b0~mv2_d_1240_1754_s_2.jpg/v1/fill/w_600,h_852,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01/e7a774_67587d937caf4b8d8bc81f1cecc8f8b0~mv2_d_1240_1754_s_2.jpg)
Järjestäjän sivut (linkki liveseurantaan): http://juliahakkolajh.wixsite.com/-kumamo/finnish-superbike
Tällainen tiedote tuli järjestäjiltä koskien classic- kisaa Botnialla: "Kisa ajetaan lyhyellä radalla, pitkällä radalla ei ole SML'n edellyttämää hyväksyttyä radantarkastuspöytäkirjaa. Mikäli hyväksyntä saadaan niin kisa siirtyy pitkälle radalle."
Ko. tapahtuma on viikkoa ennen Finnish Superbike-kisaa, toivottavasti luvat saadaan kuntoon, superbikellä lyhyen radan kiertäminen
lienee vielä pöhlömpää kun meidän öljyruiskuilla.
Lainaus käyttäjältä: Kassu389 - 08.05.17 - klo:22:36
Tällainen tiedote tuli järjestäjiltä koskien classic- kisaa Botnialla: "Kisa ajetaan lyhyellä radalla, pitkällä radalla ei ole SML'n edellyttämää hyväksyttyä radantarkastuspöytäkirjaa. Mikäli hyväksyntä saadaan niin kisa siirtyy pitkälle radalle."
Ko. tapahtuma on viikkoa ennen Finnish Superbike-kisaa, toivottavasti luvat saadaan kuntoon, superbikellä lyhyen radan kiertäminen
lienee vielä pöhlömpää kun meidän öljyruiskuilla.
Onhan sitä lyhyttä rataa ajettu kilpaa vuosikaudet. Saman pitunen se on kuin Kemorakin. SM-kisan kilpailukutsussa radan pituudeksi on merkattu 4014m.
Oiskohan jollain tietoa, että miksi se pitkä rata on kilpailukiellossa? Ja Botnialla tänä vuonna käyneet: Vieläkö sieltä puuttuu turva-alueita vai oliko ratayhtiö jo raaskinut sijoittaa niihin?
Muistaakseni oli vähän viime vuoden tapahtuman jälkeen mainintaa ettei pelkästään turva-alueet, vaan radan profiilia olisi hiukan haluttu muuttaa...(?) Toki en tiedä mikä virallinen kanta tuo on, ja toivottavasti (ja uskoiskin) tuo ajetaan pitkällä. Saa nähdä ehtiskö katsomoon, vuonna 2018 sitten ajetaan. :P
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.05.17 - klo:16:05
Muistaakseni oli vähän viime vuoden tapahtuman jälkeen mainintaa ettei pelkästään turva-alueet, vaan radan profiilia olisi hiukan haluttu muuttaa...(?) Toki en tiedä mikä virallinen kanta tuo on, ja toivottavasti (ja uskoiskin) tuo ajetaan pitkällä. Saa nähdä ehtiskö katsomoon, vuonna 2018 sitten ajetaan. :P
Mikähän siinä radan profiilissa on ongelmana? Pirun hieno rata ajaa jos vaan turva-alueet on tehty kuntoon. Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.05.17 - klo:18:52Mikähän siinä radan profiilissa on ongelmana?
Epävarmaakin epävarmempana käsityksenäni on, jotta shikaani haluttais muotoilla uudelleen nopeuden vähentämiseksi/selvemmin havaittavaksi tai jotain. Samoin epävarma käsitykseni on, jotta shikaanin alueen halllitsijana on jokin toinen taho kuin ratayhtiö, jolloin muutokset on hankala toteuttaa.
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 09.05.17 - klo:20:52
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.05.17 - klo:18:52Mikähän siinä radan profiilissa on ongelmana?
Epävarmaakin epävarmempana käsityksenäni on, jotta shikaani haluttais muotoilla uudelleen nopeuden vähentämiseksi/selvemmin havaittavaksi tai jotain. Samoin epävarma käsitykseni on, jotta shikaanin alueen halllitsijana on jokin toinen taho kuin ratayhtiö, jolloin muutokset on hankala toteuttaa.
Miksiköhän sitä halutaan hidastaa? Radan ehkäpä makein paikka. Tosin tuo havainto-ongelma voi olla ihan totta varsinkin kisan ekoilla kierroksilla kun tosta mennään lähekkäin läpi.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.05.17 - klo:18:52
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.05.17 - klo:16:05
Muistaakseni oli vähän viime vuoden tapahtuman jälkeen mainintaa ettei pelkästään turva-alueet, vaan radan profiilia olisi hiukan haluttu muuttaa...(?) Toki en tiedä mikä virallinen kanta tuo on, ja toivottavasti (ja uskoiskin) tuo ajetaan pitkällä. Saa nähdä ehtiskö katsomoon, vuonna 2018 sitten ajetaan. :P
Mikähän siinä radan profiilissa on ongelmana? Pirun hieno rata ajaa jos vaan turva-alueet on tehty kuntoon. Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Muistaakseni vauhtivasurista sopivasti kaatuessa tulee mopo seuraavalle suoralle radalle. Tarttis turvaratkaisuja tai vasurin vauhtien pudotuksen.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.05.17 - klo:18:52
Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Vaikka onkin insinööri, niin ei kannata olla tyhmä ja ajaa sinne kaiteeseen asti. Siinä on hyvä turva-alue ennen sitä mihin voi heittää esim naamalleen tai selälleen.
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 09.05.17 - klo:20:58
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.05.17 - klo:18:52
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 09.05.17 - klo:16:05
Muistaakseni oli vähän viime vuoden tapahtuman jälkeen mainintaa ettei pelkästään turva-alueet, vaan radan profiilia olisi hiukan haluttu muuttaa...(?) Toki en tiedä mikä virallinen kanta tuo on, ja toivottavasti (ja uskoiskin) tuo ajetaan pitkällä. Saa nähdä ehtiskö katsomoon, vuonna 2018 sitten ajetaan. :P
Mikähän siinä radan profiilissa on ongelmana? Pirun hieno rata ajaa jos vaan turva-alueet on tehty kuntoon. Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Muistaakseni vauhtivasurista sopivasti kaatuessa tulee mopo seuraavalle suoralle radalle. Tarttis turvaratkaisuja tai vasurin vauhtien pudotuksen.
Onhan siinä vasurissa se shikaani tms valmiina, tarvi muutaku pistää tötsät radalle ja kertoo kuskeille ett ajaa sitä kautta.
Ja its as vois olla ihan mielenkiintonen lisä. Noi kyynerpää radasssa ajettavat vauhtivasurit on niin sou läst siison kamaa.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.05.17 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.05.17 - klo:18:52
Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Vaikka onkin insinööri, niin ei kannata olla tyhmä ja ajaa sinne kaiteeseen asti. Siinä on hyvä turva-alue ennen sitä mihin voi heittää esim naamalleen tai selälleen.
Sähän sen oot testannu, että harrastelijan köröttelyssä pysähtyy helposti ennen kaidetta jos jarrussa sekaa mopon nurin. Kisavauhdeissa ei välttämättä sitten enää turva-alue riitäkään. Vähän sama juttu kuin Kemoran vikassa mutkassa. Turva-alue on rataharrastajalle täysin riittävä, mutta kun tullaan oikeesti kovaa, alkaa rengasvalli olla vähän turhan lähellä jos sattuu rypäsemään.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.05.17 - klo:08:48
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.05.17 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.05.17 - klo:18:52
Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Vaikka onkin insinööri, niin ei kannata olla tyhmä ja ajaa sinne kaiteeseen asti. Siinä on hyvä turva-alue ennen sitä mihin voi heittää esim naamalleen tai selälleen.
Sähän sen oot testannu, että harrastelijan köröttelyssä pysähtyy helposti ennen kaidetta jos jarrussa sekaa mopon nurin. Kisavauhdeissa ei välttämättä sitten enää turva-alue riitäkään. Vähän sama juttu kuin Kemoran vikassa mutkassa. Turva-alue on rataharrastajalle täysin riittävä, mutta kun tullaan oikeesti kovaa, alkaa rengasvalli olla vähän turhan lähellä jos sattuu rypäsemään.
Paljos Kisa Kuskilla on vauhtia tuossa suoralla?
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.05.17 - klo:12:47
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.05.17 - klo:08:48
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.05.17 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.05.17 - klo:18:52
Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Vaikka onkin insinööri, niin ei kannata olla tyhmä ja ajaa sinne kaiteeseen asti. Siinä on hyvä turva-alue ennen sitä mihin voi heittää esim naamalleen tai selälleen.
Sähän sen oot testannu, että harrastelijan köröttelyssä pysähtyy helposti ennen kaidetta jos jarrussa sekaa mopon nurin. Kisavauhdeissa ei välttämättä sitten enää turva-alue riitäkään. Vähän sama juttu kuin Kemoran vikassa mutkassa. Turva-alue on rataharrastajalle täysin riittävä, mutta kun tullaan oikeesti kovaa, alkaa rengasvalli olla vähän turhan lähellä jos sattuu rypäsemään.
Paljos kisakuskilla on vauhtia tuossa suoralla?
Riippunee aika paljon kuskista. Oman nopeuden tuossa näkee sitten parin viikon päästä. Oma veikkaus on, että karvan auki 250 tohon saa kuivalla.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.05.17 - klo:13:19
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.05.17 - klo:12:47
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.05.17 - klo:08:48
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.05.17 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.05.17 - klo:18:52
Pääsuoran pään metallikaide tosin sais vielä lähtee.
Vaikka onkin insinööri, niin ei kannata olla tyhmä ja ajaa sinne kaiteeseen asti. Siinä on hyvä turva-alue ennen sitä mihin voi heittää esim naamalleen tai selälleen.
Sähän sen oot testannu, että harrastelijan köröttelyssä pysähtyy helposti ennen kaidetta jos jarrussa sekaa mopon nurin. Kisavauhdeissa ei välttämättä sitten enää turva-alue riitäkään. Vähän sama juttu kuin Kemoran vikassa mutkassa. Turva-alue on rataharrastajalle täysin riittävä, mutta kun tullaan oikeesti kovaa, alkaa rengasvalli olla vähän turhan lähellä jos sattuu rypäsemään.
Paljos kisakuskilla on vauhtia tuossa suoralla?
Riippunee aika paljon kuskista. Oman nopeuden tuossa näkee sitten parin viikon päästä. Oma veikkaus on, että karvan auki 250 tohon saa kuivalla.
Ah, no se selittääkin, mulla oli vauhtia vaan 236, nii sen takia en yltäny rengasvalliin asti. murmispalm
Tämmönen oli järjestäjän facebook-sivulla:
"Tässäpä olisi alustava aikataulu viikonlopulle.
Huom! Jos kilpailuun ilmoittautuminen on unohtunut, voi sen vielä tehdä ilman lisämaksua. Laita sähköpostilla ilmoittautumistiedot osoitteeseen kumamo.kurikka@gmail.com ja suorita maksu kerhon tilille.
Lisämaksun veloitamme jos ilmoittautuu vasta kisatoimistossa eli hoida ilmoittautuminen viimeistään torstain 25.5. aikana."
- https://www.facebook.com/matkamotoristit/
Aikataulu on myös tuolla alussa, 3. viesti ketjussa.
Mites siellä Botnialla hurisee? Onko paikanpäällä olijoita kuulolla?
600 Aika:
1 #10 Felix Nässi RR Stk600 01:20.310
2 #87 Aki Valkila RR Stk600 01:21.212
3 #51 Anssi Koski RR Stk600 01:22.022
5 #44 Marko Vuorio RR Stk600 01:23.618
6 #27 Jasmin Sarjos RR Stk600 01:23.676
7 #19 Mikko Uski RR Stk600 01:24.089
8 #81 Peter Paloranta RR Stk600 01:24.377
9 #77 Pertti Lindegren RR Stk600 01:24.604
10 #24 Jukka Hintsala RR Stk600 01:25.083
13 #75 Juha Kauhanen RR Stk600 01:26.386
15 #91 Vertti Takala RR StkB600 01:26.951
18 #64 Jani Vaahtera RR Stk600 01:27.275
19 #91 Ilari Nieminen RR Stk600 01:27.731
23 #14 Henna Ylijoki RR Stk600 01:31.245
25 #31 Kirsi Kainulainen RR Stk600 01:34.161
#74 Mikko Jeminen RR Stk600
4 #65 Kalle Mäntysaari B RR 01:22.524
11 #63 Matti Sallasmaa B RR 01:25.400
12 #5 Miika Viiperi B RR 01:26.277
14 #79 Juha Vehkanen B RR 01:26.822
16 #86 Niko Kömi B RR 01:26.990
17 #67 Miko Ronkainen B RR 01:27.101
20 #69 Roope Pitkonen B RR 01:27.892
21 #35 Timo Hintsala B RR 01:28.262
22 #90 Ilkka Mäkelä B RR 01:29.886
24 #9 Aleksi Hyvärinen B RR 01:31.663
1000 Aika:
1 #90 Magnus Collin 01:17.864
2 #30 Lasse Kärki 01:21.223
3 #98 Jani Rättö 01:21.619
4 #85 Toni Torpakko 01:23.720
5 #17 Jan Kopponen 01:23.842
5 #74 Jesse Maikola 01:24.568
7 #89 Marko Rättö 01:25.268
8 #42 Carl-Joha Källman 01:26.035
9 #55 Mika Hautala 01:26.659
12 #41 Sami Nurmi 01:30.265
14 #9 Janne Koivuniemi 01:31.635
17 #52 Mikko Koirikivi 01:32.786
18 #83 Fredrik Enlund 01:35.882
10 #39 Petri Harju B B 01:28.264
11 #8 Juuso Rannikko B B 01:29.008
13 #4 Juho Kortesluoma B B 01:31.570
15 #71 Tero Tenho B B 01:31.693
16 #15 Ilkka Rantatulkkila B B 01:32.298
#7 Esa Tirkkonen B B
#66 Pasi Rönkkönen B B
SSC Aika:
Järjestäjän lista oli epäkelpo. Yritin kaunistella.
2 #1 Mikko Ala-Viikari 01:25.842
1 #40 Pasi Vuorinen 01:26.212
6 #99 Mikko Klar 01:29.421
3 #57 Alpo Laine 01:30.848
10 #22 Saku Johansson 01:33.736
5 #19 Ville Nurkka 01:35.221
7 #53 Ari Suoniemi 01:35.430
4 #54 Ari Koskinen 01:35.808
11 #13 Marko Sinkkonen 01:37.740
8 #23 Sami Siimestö 01:40.510
9 #38 Ville Järvenpää 01:42.175
13 #72 Juha Huusari RR GP250 01:51.352
12 #53 Vesa Kaartinen RR GP250 01:58.497
600 Kisa 1.:
1 #10 Felix Nässi RR Stk600 13:17.329 6 01:18.103
2 #51 Anssi Koski RR Stk600 13:25.043 10 01:17.967
3 #87 Aki Valkila RR Stk600 13:26.099 10 01:18.678
5 #44 Marko Vuorio RR Stk600 13:53.608 4 01:20.909
6 #19 Mikko Uski RR Stk600 13:57.176 4 01:22.059
7 #81 Peter Paloranta RR Stk600 14:01.445 9 01:22.241
8 #24 Jukka Hintsala RR Stk600 14:23.371 3 01:24.745
9 #77 Pertti Lindegren RR Stk600 14:26.020 3 01:24.892
13 #86 Niko Kömi RR StkB600 14:38.929 6 01:25.455
14 #75 Juha Kauhanen RR Stk600 14:41.028 7 01:25.917
15 #91 Ilari Nieminen RR Stk600 14:41.467 7 01:25.701
16 #91 Vertti Takala RR StkB600 13:22.161 8 01:25.224
17 #64 Jani Vaahtera RR Stk600 13:24.645 9 01:26.149
18 #9 Aleksi Hyvärinen RR StkB600 13:36.309 8 01:27.560
19 #31 Kirsi Kainulainen RR Stk600 13:39.872 6 01:28.850
20 #14 Henna Ylijoki RR Stk600 13:40.231 4 01:27.609
21 #35 Timo Hintsala RR StkB600 13:48.321 3 01:28.924
25 #27 Jasmin Sarjos RR Stk600 04:16.693 3 01:22.390
#74 Mikko Jeminen RR Stk600
4 #65 Kalle Mäntysaari B RR StkB600 13:42.053 4 01:20.671
10 #67 Miko Ronkainen B RR StkB600 14:32.600 7 01:24.999
11 #79 Juha Vehkanen B RR StkB600 14:35.111 8 01:25.197
12 #90 Ilkka Mäkelä B RR StkB600 14:35.796 10 01:25.167
22 #5 Miika Viiperi B RR StkB600 10:06.447 2 01:24.410
23 #63 Matti Sallasmaa B RR StkB600 10:40.856 2 01:25.807
24 #69 Roope Pitkonen B RR StkB600 06:22.437 3 01:27.992
1000 Kisa 1.:
1 #90 Magnus Collin RR SB 13:07.779 9 01:17.794
2 #89 Marko Rättö RR SB 13:20.624 4 01:17.889
3 #30 Lasse Kärki RR SB 13:29.602 5 01:19.026
4 #17 Jan Kopponen RR SB 13:29.938 10 01:18.974
5 #98 Jani Rättö RR SB 13:31.743 8 01:19.486
6 #85 Toni Torpakko RR SB 13:57.705 3 01:22.180
7 #74 Jesse Maikola RR SB 13:13.067 9 01:26.126
9 #41 Sami Nurmi RR SB 13:30.318 7 01:28.456
12 #9 Janne Koivuniemi RR SB 13:45.207 9 01:28.639
14 #52 Mikko Koirikivi RR SB 13:51.248 7 01:29.446
15 #83 Fredrik Enlund RR SB 13:56.615 4 01:30.384
#55 Mika Hautala RR SB
8 #39 Petri Harju B RR SB B 13:25.827 8 01:26.994
10 #4 Juho Kortesluoma B RR SB B 13:36.562 9 01:26.239
11 #8 Juuso Rannikko B RR SB B 13:40.031 8 01:29.516
13 #15 Ilkka Rantatulkkila B RR SB B 13:48.916 6 01:30.261
SSC Kisa 1:
1 #40 Pasi Vuorinen 4:04.606 6 01:26.759
2 #22 Saku Johansson 24:11.424 13 01:29.435
3 #99 Mikko Klar 24:33.337 16 01:30.168
4 #57 Alpo Laine 24:37.202 15 01:29.266
5 #19 Ville Nurkka 25:23.878 15 01:30.300
6 #53 Ari Suoniemi 24:54.809 7 01:36.433
7 #54 Ari Koskinen 25:11.405 10 01:36.573
8 #38 Ville Järvenpää 25:15.849 12 01:39.131
10 #13 Marko Sinkkonen 17:23.528 8 01:33.239
11 #23 Sami Siimestö 10:39.881 2 01:40.006
12 #1 Mikko Ala-Viikari 00:03.328 0
Kierrosajoista päätellen ajettiin lyhyttä rataa...?
Kyllä. Lyhyt rata oli. Hienoja vetoja oli porukalla.
Oliko 600:sissa jotain ohjelmaa ?
Ei, cheerleaderit puuttui. Mutta muutamia iloisia onnistumisia oli. Lisäksi muutama kaato, Mäntysaaren upea lähtö ja johti lähes 2 kierrosta. Osalla, ellei kaikilla pirelli-kuskeista pitovaikeuksia. Kilvanajon näköistä touhua.
Tänään ilmeisen kuivaa, kun Nässi meni 50 sekunttiin kierroksen (WUP (https://www.race-monitor.com/Results/Session/6029119)):
1 #10 Felix Nässi RR Stk600
Best Lap Best Time Diff Gap
Yamaha
4 00:50.158
HelRC
2 #87 Aki Valkila RR Stk600
Best Lap Best Time Diff Gap
Kawasaki
6 01:10.516 20.358 20.358
HelRC
3 #44 Marko Vuorio RR Stk600
Best Lap Best Time Diff Gap
Yamaha
3 01:10.565 20.407 0.049
KarMK
Muokkasu:Osa B-kuskeista on tässä A:n joukossa. Järjestäjän paperit oli apinalle liian epäselviä.
600 2.Kisa:
1 #87 Aki Valkila 18:34.932
2 #44 Marko Vuorio 18:39.086
3 #10 Felix Nässi 18:42.843
4 #51 Anssi Koski 18:49.693
5 #81 Peter Paloranta 19:14.313
6 #86 Niko Kömi 19:15.109
8 #91 Ilari Nieminen 19:17.595
9 #75 Juha Kauhanen 19:27.602
10 #31 Kirsi Kainulainen 19:28.914
11 #91 Vertti Takala 19:30.623
12 #64 Jani Vaahtera 19:30.879
15 #19 Mikko Uski 19:41.401
17 #77 Pertti Lindegren 19:49.903
18 #14 Henna Ylijoki 21:07.979
19 #24 Jukka Hintsala 18:37.192
21 #35 Timo Hintsala 18:56.469
22 #9 Aleksi Hyvärinen 19:30.374
24 #27 Jasmin Sarjos 10:04.599
7 #65 Kalle Mäntysaari B 19:15.393
13 #5 Miika Viiperi B 19:31.104
14 #90 Ilkka Mäkelä B 19:39.813
16 #79 Juha Vehkanen B 19:42.675
20 #63 Matti Sallasmaa B 18:49.298
23 #69 Roope Pitkonen B 19:37.573
25 #67 Miko Ronkainen B 07:38.741
pokal_gold
Susuki
1 #85 Toni Torpakko 18:14.000 7 01:07.073
2 #98 Jani Rättö 18:24.663 14 01:07.967
3 #90 Magnus Collin 18:28.561 4 01:07.880
4 #30 Lasse Kärki 18:46.607 8 01:09.662
6 #89 Marko Rättö 18:49.927 14 01:08.336
7 #52 Mikko Koirikivi 18:56.722 6 01:10.084
8 #42 Carl-Joha Källman 18:57.180 2 01:10.056
9 #74 Jesse Maikola 19:08.245 14 01:10.083
10 #9 Janne Koivuniemi 19:08.518 16 01:10.291
12 #83 Fredrik Enlund 18:17.847 7 01:11.754
14 #41 Sami Nurmi 18:19.786 4 01:12.072
17 #17 Jan Kopponen 10:15.990 7 01:06.895
5 #4 Juho Kortesluoma B RR SB B 18:47.075 10 01:09.570
11 #66 Pasi Rönkkönen B RR SB B 19:10.709 4 01:10.353
13 #15 Ilkka Rantatulkkila B RR SB B 18:18.143 7 01:12.083
15 #39 Petri Harju B RR SB B 18:20.169 6 01:12.038
16 #8 Juuso Rannikko B RR SB B 19:04.507 7 01:14.400
SSC 2.Kisa:
1 #40 Pasi Vuorinen 12:33.171 10 01:14.151
2 #22 Saku Johansson 12:33.341 10 01:14.101
3 #57 Alpo Laine 12:34.431 9 01:13.994
4 #19 Ville Nurkka 12:40.832 7 01:14.423
5 #53 Ari Suoniemi 12:46.525 2 01:15.430
6 #1 Mikko Ala-Viikari 12:52.911 8 01:15.967
7 #38 Ville Järvenpää 13:08.718 4 01:17.014
8 #13 Marko Sinkkonen 13:21.818 10 01:18.298
9 #23 Sami Siimestö 13:23.308 10 01:17.526
10 #75 Saku Räsänen 13:25.970 2 01:19.207
11 #54 Ari Koskinen 13:38.902 9 01:20.358
12 #72 Juha Huusari RR GP250 13:42.585 10 01:20.101
13 #99 Mikko Klar 13:46.930 5 01:21.051 1:13.759
14 #53 Vesa Kaartinen RR GP250 06:11.910 1 01:27.511
Oliko tänään hyvä kuiva ilma?
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.05.17 - klo:17:36
Oliko tänään hyvä kuiva ilma?
Stoneksilla oli pari kännykkävideota: https://www.facebook.com/STONE-Racing-Team-293722160816089/?fref=ts
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.05.17 - klo:17:36
Oliko tänään hyvä kuiva ilma?
Kierrosajoista päätellen on ollu. Menikö Torpakko uuden rataenkan kisassa?
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 28.05.17 - klo:17:57
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.05.17 - klo:17:36
Oliko tänään hyvä kuiva ilma?
Kierrosajoista päätellen on ollu. Menikö Torpakko uuden rataenkan kisassa?
Ei kai jos Kopponen ajo alle 1.07 vai onko tuossa joku sääntö että pitää pysyä koko kisa pystyssä? En jaksa alkaa kaivelemaan
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 28.05.17 - klo:18:12
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 28.05.17 - klo:17:57
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 28.05.17 - klo:17:36
Oliko tänään hyvä kuiva ilma?
Kierrosajoista päätellen on ollu. Menikö Torpakko uuden rataenkan kisassa?
Ei kai jos Kopponen ajo alle 1.07 vai onko tuossa joku sääntö että pitää pysyä koko kisa pystyssä? En jaksa alkaa kaivelemaan
Kappas, vähän huolimattomasti luin tuloksia kun en kattonu keskeyttäneiden aikoja ollenkaan
Nuo mun aikaisemmat tulokset on jonkin verran päin v***ua. Osa B kuskeista oli järjestäjän listoissa merkattu B-kirjaimella, osa ei. Siksi väärin.
Ohessa järjestäjän ilmeisesti oikeat tulokset.
Jotain kuvia Botniaringiltä:
https://www.facebook.com/pg/Botniaringofficial/photos/?tab=album&album_id=1883823011859425 (https://www.facebook.com/pg/Botniaringofficial/photos/?tab=album&album_id=1883823011859425)
Jamaha-Motorillakin oli kuvia: https://www.facebook.com/pg/YamahaMotorFinland/photos/?tab=album&album_id=10155376453586457
v***u tätä SRRA:n tulospalvelua. Miettii millä panostuksella tuolla ajetaan, niin verrokkina Ö-sarjan salibandytulokset löytyy netistä helpommin.
Lainaus käyttäjältä: JMH - 31.05.17 - klo:09:49
v***u tätä SRRA:n tulospalvelua. Miettii millä panostuksella tuolla ajetaan, niin verrokkina Ö-sarjan salibandytulokset löytyy netistä helpommin.
Pellet maksaa sirkuksen ja ketä mitkään tulokset saati sarjapisteet kiinnostaa?
Lainaus käyttäjältä: JMH - 31.05.17 - klo:09:49
v***u tätä SRRA:n tulospalvelua. Miettii millä panostuksella tuolla ajetaan, niin verrokkina Ö-sarjan salibandytulokset löytyy netistä helpommin.
Äkkitaulukoin. Voi olla kamalia virheitäkin.
600A | | | | Botnia 1. | Botnia 2 | YHT |
| #87 | Aki | Valkila | 16 | 25 | 41 |
| #10 | Felix | Nässi | 25 | 16 | 41 |
| #44 | Marko | Vuorio | 13 | 20 | 33 |
| #51 | Anssi | Koski | 20 | 13 | 33 |
| #81 | Peter | Paloranta | 10 | 11 | 21 |
| #91 | Ilari | Nieminen | 6 | 10 | 16 |
| #75 | Juha | Kauhanen | 7 | 9 | 16 |
| #19 | Mikko | Uski | 11 | 5 | 16 |
| #31 | Kirsi | Kainulainen | 4 | 8 | 12 |
| #77 | Pertti | Lindegren | 8 | 4 | 12 |
| #24 | Jukka | Hintsala | 9 | 3 | 12 |
| #64 | Jani | Vaahtera | 5 | 6 | 11 |
| #14 | Henna | Ylijoki | 3 | 7 | 10 |
| #27 | Jasmin | Sarjos | | | 0 |
| | | | | | |
600B | | | | | | |
| #65 | Kalle | Mäntysaari | 25 | 20 | 45 |
| #86 | Niko | Kömi | 10 | 25 | 35 |
| #79 | Juha | Vehkanen | 16 | 10 | 26 |
| #91 | Vertti | Takala | 9 | 16 | 25 |
| #90 | Ilkka | Mäkelä | 11 | 11 | 22 |
| #67 | Miko | Ronkainen | 20 | | 20 |
| #9 | Aleksi | Hyvärinen | 8 | 7 | 15 |
| #35 | Timo | Hintsala | 7 | 8 | 15 |
| #5 | Miika | Viiperi | | 13 | 13 |
| #63 | Matti | Sallasmaa | | 9 | 9 |
| #69 | Roope | Pitkonen | | 6 | 6 |
| | | | | | |
1000A | | | | | | |
| #90 | Magnus | Collin | 25 | 16 | 41 |
| #85 | Toni | Torpakko | 10 | 25 | 35 |
| #89 | Marko | Rättö | 20 | 11 | 31 |
| #98 | Jani | Rättö | 11 | 20 | 31 |
| #30 | Lasse | Kärki | 16 | 13 | 29 |
| #74 | Jesse | Maikola | 9 | 8 | 17 |
| #52 | Mikko | Koirikivi | 6 | 10 | 16 |
| #9 | Janne | Koivuniemi | 7 | 7 | 14 |
| #17 | Jan | Kopponen | 13 | | 13 |
| #41 | Sami | Nurmi | 8 | 5 | 13 |
| #83 | Fredrik | Enlund | 5 | 6 | 11 |
| #42 | Carl-Johan | Källman | | 9 | 9 |
| #55 | Mika | Hautala | | | 0 |
| | | | | | |
1000B | | | | | | |
| #4 | Juho | Kortesluoma | 20 | 25 | 45 |
| #39 | Petri | Harju | 25 | 13 | 38 |
| #15 | Ilkka | Rantatulkkila | 13 | 16 | 29 |
| #8 | Juuso | Rannikko | 16 | 11 | 27 |
| #66 | Pasi | Rönkkönen | | 20 | 20 |
Kuulin sellaisen epävarmaakin epävarmemman huhun, että kurikkalaiset harkitsevat vakavissaan järjestävätkö enää kisoja ollenkaan. Aika sääli olisi, jos ei Botniaringillä olisi enää pyöräkisoja, kun nuo nelipyöräistenkin kilpailut ovat hiipuneet olemattomiin.
Lainaus käyttäjältä: Wilu - 20.08.17 - klo:11:21Aika sääli olisi, jos ei Botniaringillä olisi enää pyöräkisoja
No niin olis. Pitkä rata varmaan houkuttelis kuskeja enempi kisaan. Ja mun mielestä eka kisa sais olla ainakin 2 viikkoa myöhemmin, jopa kuukauden. Se kans kummastuttaa, että miks pohjosen kisat on kalenterissa ennen etelää. Etelän säät suosii kuitenkin paremmin alkukesästä.
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 20.08.17 - klo:18:23
Lainaus käyttäjältä: Wilu - 20.08.17 - klo:11:21Aika sääli olisi, jos ei Botniaringillä olisi enää pyöräkisoja
No niin olis. Pitkä rata varmaan houkuttelis kuskeja enempi kisaan. Ja mun mielestä eka kisa sais olla ainakin 2 viikkoa myöhemmin, jopa kuukauden. Se kans kummastuttaa, että miks pohjosen kisat on kalenterissa ennen etelää. Etelän säät suosii kuitenkin paremmin alkukesästä.
Tuo on totta, että ei ole mitään järkeä aloittaa kautta keskellä talvea. Tosin SRRA ja SML tarttis laittaa panosta kisajärjestäjien kanssa mainostukseen, että yleisö löytäs paikalle. Nyt ei vaan oo enää riittävästi pellejä maksamaan sirkusta ja vapaaehtosia tuntuu olevan pirun vaikea saada toimitsijoiksi kisoihin.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.08.17 - klo:20:26Tosin SRRA ja SML tarttis laittaa panosta kisajärjestäjien kanssa mainostukseen
Perustetaan omadorna -yhteishanke. Tehdään verkossa markkinointisuunnitelma, luodaan mainospohjat esim tuon rr-esitteen pohjalta, sovitaan aikataulutus ja jalkaudutaan.
Esim:
- lehtijuttu maaliskuussa: Raahen oma apina Antero kisaa hienolla Jamahalla SSC:ssä (Raahen Seutu)
- kalustoesittely paikallisen mp-kerhon tiloissa + infoa kisoista ja ratapäivistä
- lehtijuttu kesäkuussa: Apina Kemoralle kullankiilto silmissä
- mainos ennen Kemoraa, pieni kuva rr-esitteestä ja alle jonkun paikallisen yrityksen logo (maksaja). Kemora koska lähin rata
- Kemoran kisan jälkeen juttu "Apinalla ei taaskaan onnistunut, saappaassa reikä, sijoitus 6"
- tehdään nettisivut, josta löytyy keskitetysti tietoa kisoista ja reaaliaikainen tulospalvelu www.rrsm.fi . Lisäksi kuskiesittelyjä, kisatunnelmia jne
- autetaan kerhoja markkinoinnissa esim. jakamalla julisteita
- velvoitetaan kerhot tekeen aikataulut, mainokset vähintään kuukautta ennen kisaa.
Kisoista live lähetys nettiin minimmissään "Suomi ensin"-striimien tyyliin.
Ensi vuonna Botniaringillä näyttäisi taas olevan perinteisesti RR-SM toukokuun viimeisellä viikolla, 26. ja 27.5.2018.