Yksi mihin törmännyt noin yleisesti, niin jos se palautusjousi on kuoleentunut tai hypännyt vaan pois paikoiltaan, niin läpät eivät sulkeudu enään sen jousen voimasta kuten pitäisi. Yksi kanssa on ilmavuoto, eli onko ilmanputsarikotelo, suodatin ja kansi kunnolla paikoillaan?
Vetopuolen vaijeri kannattaa säätää niin, että siellä on muutama milli tyhjää pelivaraa, vielä vaikka tangon kääntää ääriasentoihin. Ja palautusvaijerin niin, että siellä on pari milliä enemmän sitä tyhjää kuin vetopuolella. Tämä siksi, että jos palautuspuolen vaijeri on liian kireällä, niin se kanittaa vetopuoltakin.
Kawan sielunelämästä tai sen säätöruuveista en sen enempää tiedä, mutta jos vakiolla on toiminut kunnolla tuo kaasu, niin silloin etsisin vikaa siitä pikakaasusta ja sen vaijereista tai tehdyn työn aikana irti olleista osista. Joku niistä on nyt vaan pikkasen pielessä.