Arvelinkin etä menee jankutukseksi, mutta: Vuorela - "Harvemmin markkinoinnissa hehkutetaan toisten tuotteita." Eipä niin, mutta nyt oli kysymys lehtijutusta, BIKE- ja lehtijuttujen eräs perus-sääntö on tasapuolisuus.
Toisekseen tässä Biken jutussa on voimakkasti mukana SML.
Lainaus: Myös SML:n toimitusjohtaja Kurt Ljungqvistia RC 390 Cup miellyttää:
– On todella arvokas asia road racingille, että tällaisia panostuksia saadaan lajin pariin, eritoten kun se tapahtuu sellaisen maahantuojan toimesta, joka vie aina asiat maaliin ja hoitaa ne sataprosenttisesti. Olen todella iloinen KTM:n ja Aki Ajon panostuksesta suomalaiselle road racingille, joka tämän luokan myötä lähtee varmasti nousuun.
Tuossa aiemmin kerroin, kuinka vaikeaa oli Hondan saada kisalupaa SML:ta ja nyt onkin KTM:n kanssa ihan uusi ääni kellossa. Honda nyt kuitenkin on aika merkittävä tehdas- ja luulen että se "vie aina asiat maaliin ja hoitaa ne sataprosenttisesti." Tästä oli kysymys.
Lisäksi vastaan edellä esitettyyn oletukseen Honda Cupin osanottajamääristä, parhaimmillaan 15, kympin molemmin puolin sitten muina vuosina.
Mainostamisen tehokkuudesta en sano mitään, - ja Hondankin puolustaminen tuntuu oudolta näin Ducaatti miehestä. (hymynaama)
Summa summaarum. KTM sarja on varmasti hyvä ja lisä RR-kenttään. Honda vaan aloitti tämän , ja vaivalla. /niin, ja H:kin saa katukäyttöön/