Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.07.15 - klo:16:19Ei se kolmos-nelos-yhdistelmän "kulmikkuus" sieltä kolmosen jarrumerkistä löydy.
mun mielestä se lähtee just tuosta 3-mutkan jarrusta. Jos sen ajaa pyöreästi, niin voi jättää reilusti enemmän vauhtia, romut maahan ja antaa kääntämisen syödä vauhti pois. Linja menee nätisti koko radan leveydeltä eikä kallistusta tarvi säätää. Kun näkee sen 3:n ja 4:n välisen ulkokanttarin, niin voi alkaa säätää syöttöä riippuen onko varaa. 4 kanttari löytyy helposti ja siitä vaan kaasu auki ja 5 mutkan kanttaria kohti.
Jos sen ajaa kulmilla, niin 3 mutkaan pitää hiljentää enemän ja antaa mennä pidemmälle suoraan. siellä taitto ja sen jälkeen voi kiihdytellä , mutta siinä tulee säätämistä enemmän, kun pitää harjanteella nostaa ja löysätä ja sitten taas taittaa ja lähtä taas syöttämään. sitä en oo kyllä kokeillu, että näyttäs vähän jarrua siinä suoralla, että saa 4-mutkaan paremman lähdön. Keskimäärin kuiteskin siinä pyrkii menemään 5 mutka tiukaksi.
enivei noista kahdesta vaihtoehdosta valitsen yksinkertaisemman
Kioskin mutkan yritän ajaa samalla tavalla. pystyjarrun jälkeen vauhtia jää reilusti ja heti romut maahan ja odotellaan että vauhti lähtee pois ja kun sisäkanttura taas löytyy, niin avausta peliin. Ongelma siinä tahtoo olla että on sopiva vauhti mikä jää mutkaan mennessä ja se kohta mistä käännön aloittaa. Jos jompikumpi/kumpikaan ei mätsää, niin mutka menee huonosti.