*tps 1 ok
*tps 2 ok
*aps 1 ok
*aps 2 ok
*kaatoanturi antaa järkevät signaalit
*shifteriltä tulevat signaalit tunnistaa
*bensapumpulle tulevasta piuhasta oli muutama säie poikki ja pientä nirhaumaa, ei niin paha, että tuskin vaikuttaa, mut korjattu
*pyörä tunnistaa vaihteet oikein käynnin aikana
*kampiakselin asentotunnistin vaihdettu varmuuden vuoksi
Ranteen vahvunen nippu piuhoja piipattu läpi ja heiluteltu, mistään ei oikein löydy mitään tolkullista.
Jännite on ok eikä vaaeltele pahemmin.
Bensapumppu vaihtuu vielä toiseen. Tuleeko muuta mieleen? Kampiakselin asentotunnistin siksi, että sattuu lojumaan toinen kone nurkissa ja sopiva taajuus voi sekoittaa sen, joka selittää aina samaan paikkaan rötäämisen.
Bonuksena siistiä ja puhdasta, vähäteippistä ja nippusiteistä pyörää on mukava huoltaa, vai mitä sanoo Oulun poijjaat tähän?