Taffua lainaten "ketutus laantumassa, mutta yhä korkealla"
Niin sitten kävi mp-radan päivillä että hevosenkengässä pyörä ja kuski lähti tangentin suuntaan. Sinänsä harmiton lowsider, mutta jalka kopsahti johonkin (luulisin että kanttariin) niin lopputuloksena kantaluun murtuma. Mä olin siis se kaveri 24.5 joka pomppi varikolla yhellä jalalla :-)
Aikani tässä kaatumista mielessään läpikäynyt ja tulin siihen tulokseen että väärä ajoasento johti siihen että kallistin pyörää liikaa (romut maahan ja eturenkaan pito irtosi). Tuolla yläkropan voimakkaammalla roikottamisella (päätä peilin paikalle) käsittääkseni saadaan se etu, että mopoa ei tarvi viedä niin kallellaan --> parempi pito. Korjatkaa jos olen väärässä.
Vielä parempi ois, jos joku sattui näkemään mitä siinä mahdollisesti tapahtui, niin vois koittaa ottaa opiksi, sitten kun taasen joskus pääsee ajamaan :-)