Ja seuraava pari uunista ulos, eli mic neitipyörällään vs vertailudatana edelleen wehnä jukan tonnarilla.
Tosin datan tulkintaa "vaikeuttaa" erittäin paljon se että micin mokkula on vain 5Hz joten datan reso on vain 0,2s joka on selkeästi liian vähän jopa näissä alle 1:30! harrasteluvauhdeissa. Eli virhemarginaalit on 100% suurempia kuin 10Hz mokkulalla otetulla datalla.
Mut yritetääs arpoa, pääpiirteittäin micin vinkkelistä:
Suoranopeudet pienemmät, yllätys
Mutkanopeudet vaihtelevasti sama tai enemmän
Jarrumerkit osin samoissa
Jarrun alotus turhan hidas
Kovissa jarruissa riittävän voimakas alotus
Hitaammissa 50-60 onko alkuvoimaa vaiko eikö
Lineaarisuus, no joo, sinneppäin, välillä jopa ok
Avaukset arpapeliä mutkasta toiseen, liikaa kaasuu liian aikasin(?), pyörä puskee leveeks(?), joten välillä joutuu avauksen puolivälissä oottaan ett mopo kääntyy "uudestaan" ja sit vasta loppuavaus?
Eli jarrun alotukseen vähä enemmän ätäkkiä samoilla jarrumerkeillä (vai loppuuko keula?), jolloin apeksinopeus tippuu aavistuksen, siirrä apeksia 0,1s eteenpäin, apeksissa käännä vähä enemmän, sit vasta hanaa, vois toimii sulla. Sitähän sä kysyit?
Ykkösmutka on überpyöree, mut avaus sukkaa iha nollilla
Kakkosjarru vähä lirutteluu, ja kauhee töötti kaasuu liian aikasin
Kolmosjarru iha liian aikasin ja lirutteluu, ja taas kau-hee hätä kaasulle
Nelosjarru 50% teholla lirutteluu, avaus iha liia aikasin ja leveeks?
Palmasjarrumerkki aika kohillaan, hidas alotus, riittävästi tehoo, hyvä lineaarisuus, ja iha überhätä kaasulle, loppuuko vauhti?
Vitosjarru iha arpajainen, ja taas kaasulla leveeks
Kutosjarru turhan aikanen ja hidas alotus, ja hätäkaasuu ja leveeks
Seiskajarru vähä arpajainen, etkä taaskaan malta oottaa ett mopo kääntyis
Välijarru 50%, välisuora-avaus melkei 0%
Kahvilanmutkassa nappiosuma kaasulle
Ja sit se loppuhelmi; eli lemminkäisen jälkeen oot yhtä nopee kuin wehnä, vasta kahvilan avauksessa siinä vaiheessa kun sun neitipyörästä loppuu teho, ts kun olet jo täyskaasulla(?), nopeus 110kmh, alat häviämään tonnarille.