Pyörä kävi tänään penkissä Tampereella BikeDoctorilla. Ihan hyvin vanha CBR(-04) antoi tehoa. Pyöreästi 170hv/108nm takapyörältä niin olisiko se suunnilleen 190-195 konetehona? Vaikea sanoa vaikuttiko todella kuuma ja kuiva keli mitään, kait noissa penkeissä jonkinlainen korjauskerroin on kelin mukaan. Lopussa alkoi bensapumppu hyytymään, saattanut vaivata jo pitkään. Hyvä kun vika löytyi tuolla eikä hajonnut kokonaan radalla. Kun purin pumppupaketin tankista niin huomasin, että paineensäädin ei ollut täysin paikallaan. Saattanut siis vuotaa bensaa siitä ohi. Modasin sinne kuitenkin 1098 Ducatin pumpun, kun sattui sellainen olemaan ja kokolailla saman kokoinenkin. Vietävä vielä uudelleen penkkiin vaikuttiko pumpun vaihto mitään. Täyskaasukartat oli kuulemma ehtinyt ajamaan, sitten alkoi menemään jatkuvasti laihemmalle ja kun mitattiin niin alkoi bensanpaine tippumaan kovalla kuormalla. Huipputehoa tuskin tulee lisää, mutta ainahan voi toivoa..
Sinällään olisi mielenkiintoista laittaa kittisähköt ja ecu paikalleen niin rajoitin nousisi 11,650 -> 13750. Toisaalta mielenkiinto(ja rahat..) ei riitä jatkuviin koneremontteihin, että menköön noin.