Viime kesänä kun saatiin mopon perussäädöt kohdilleen, se meni kuin ajatus.Välillä nostin ja laskin takapamppua pari milliä, kun halusin kääntyvän paremmin, tai päin vastoin. Silti ei kummempaa vaikutusta, jos mitään. Röykkyisille radoille menovaimennuksia muutama naksu pois, ja siinä se. Tulevaan kesään kiristetään hiukan etupäätä laittamalla astetta jäykempi jousi toiseen tai molempiin, koska alkoi taas kovimmissa jarruissa pohjaamisen kautta vikuroimaan. Öljyä ehkä lissöö, mutta asiantuntija päättää. Sain siis jarruttanmiseeni tehoa lisää.
Nitrousin kanssa tässä ihan samaa mieltä. Sekin on kyllä uskomattoman totta, että kun on se paska päivä kuskilla, ja ei vaan saa omaa vauhtia kiinni, niin kylläpä on mopokin huonon tuntuinen, ja säätöä säädön perään. Kuin myös renkaat, joiden paineet tuntuu niin pilkun tärkeiltä, vaikka totuus on että sinne päin piisaa. Kerran kun laitat aamulla kohdilleen, turha niitä on kyyläillä joka setin jälkeen.
Ja jos ne renkaat repee, se on liian pehmee seos siihen rataan ja keliin, eikä säädöillä paskankaan merkitystä. Ja pehmeimmät repee aina kun kilometrit alkaa täyttyä. Turha ruuvailla niitä wiätereiden nappuloita.
Edellinen oli sit taas sekä belsebuubin, että Jumalan sanaa, kuin myös absoluutinen totuus, eli kaikki poikittaiset väiteet hanurista