Minkäslainen shifteri sitä kannaattaa laittaa K4 tonniseen rata-ajoa varten?
Pyörässä on kiinni commanderi. Ingnitionmodulekin on tuolla kaapissa, muistelen että olisin kuullut että dynojetin shifteri vaatii tuon ingnitionmodulen toimiakseen. Tietenkin sen parempi mitä vähemmän joutuu lisää electroniikkaa laittamaan. Meinaan että jos on joku yksinkertaisempi vaihtoehto...
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 08.10.12 - klo:11:23
Minkäslainen shifteri sitä kannaattaa laittaa K4 tonniseen rata-ajoa varten?
Pyörässä on kiinni commanderi. Ingnitionmodulekin on tuolla kaapissa, muistelen että olisin kuullut että dynojetin shifteri vaatii tuon ingnitionmodulen toimiakseen. Tietenkin sen parempi mitä vähemmän joutuu lisää electroniikkaa laittamaan. Meinaan että jos on joku yksinkertaisempi vaihtoehto...
PC IV tai uudempi ei vaadi moduleita. Kiinni vaan ja softan aktivointi. Mulla olis yksi pull mallin liikeanturi ylimääräisenä, myyn edullisesti jos on tarvetta. Uusi osa, ei käytetty.
Tossa on pc3
Eikai tuohon koonelkkuun saa uudempaa kommanderia?
Dynojetin shifterikö on ainoa vaihtoehto tuohon mun pyörään?
Mitä siihen tarvii vielä lisäks?
Mulla siis on jo commanderi ja ingnitionmodule.
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:15:50
Dynojetin shifterikö on ainoa vaihto ehto tuohon mun pyörään?
Mitä siihen tarvii vielä lisäks?
Mulla siis on jo commanderi ja ingnitionmodule.
Pelkkä anturi riittää. Joko perinteisiä jousikuormitteisia antureita eli Dynojetin oma tai PK-Powerin vastaava. "Parempia" on sitten HM ja Cordonan anturit.
Cordona http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=14881&osCsid=q43nn4r7m57c53dbvu9tl70bv6
HM http://www.hmquickshifter.com/products/product.php?id=28
Pk-Power http://www.pk-power.com/quickshifter.php
edit. On niitä muitakin noiden lisäksi. Mulla oli komentajan kanssa PK-Power, nyt on Cordona.
Nuoko ei toimi ilman ingnitionmodulea?
Mulla on se module mutta se ei oo pyörässä paikallaan.
Vaiha mopoos K7:n ecu niin saat shifterin suoraan ecuun kiinni/ ecueditorilla muokattua/ aktivoitua.
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:09
Nuoko ei toimi ilman ingnitionmodulea?
Mulla on se module mutta se ei oo pyörässä paikallaan.
Toimii ilmankin, mutta mun mielestä sytkää katkova versio on parempi. Meinaatko myydä sytkäboxin vai miksi et halua asentaa?
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.10.12 - klo:17:16
Vaiha mopoos K7:n ecu niin saat shifterin suoraan ecuun kiinni/ ecueditorilla muokattua/ aktivoitua.
Miten iso homma on saada passaamaan? Vai meneekö se heittämällä...
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:17:24
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:09
Nuoko ei toimi ilman ingnitionmodulea?
Mulla on se module mutta se ei oo pyörässä paikallaan.
Toimii ilmankin, mutta mun mielestä sytkää katkova versio on parempi. Meinaatko myydä sytkäboxin vai miksi et halua asentaa?
Bensansyttöäkö se katkoo sitten ilman modulea?
Mulle on nää shifterit ihan hepreaa...
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:41
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:17:24
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:09
Nuoko ei toimi ilman ingnitionmodulea?
Mulla on se module mutta se ei oo pyörässä paikallaan.
Toimii ilmankin, mutta mun mielestä sytkää katkova versio on parempi. Meinaatko myydä sytkäboxin vai miksi et halua asentaa?
Bensansyttöäkö se katkoo sitten ilman modulea?
Mulle on nää shifterit ihan hepreaa...
Joo, ilman sytkää PCIII katkoo pelkkää polttoaineensyöttöä. Sen takia uudemmat mallit, joissa on 8-suutinta tarvitsee lisäksi sytkäboxin, koska komentaja ohjaa vain pääsuuttimia (sun mopossa on 4-suutinta).
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:17:49
Joo, ilman sytkää PCIII katkoo pelkkää polttoaineensyöttöä. Sen takia uudemmat mallit, joissa on 8-suutinta tarvitsee lisäksi sytkäboxin, koska komentaja ohjaa vain pääsuuttimia (sun mopossa on 4-suutinta).
Miks sen pitää olla sytkää katkova tuossa, miks tuo bensansyöttöä katkoa ei sun mielestä riitä?
Onko sen sytkää katkovan reaktio nopeampaa...
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:18:15
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:17:49
Joo, ilman sytkää PCIII katkoo pelkkää polttoaineensyöttöä. Sen takia uudemmat mallit, joissa on 8-suutinta tarvitsee lisäksi sytkäboxin, koska komentaja ohjaa vain pääsuuttimia (sun mopossa on 4-suutinta).
Miks sen pitää olla sytkää katkova tuossa, miks tuo bensansyöttöä katkoa ei sun mielestä riitä?
Onko sen sytkää katkovan reaktio nopeampaa...
Lukase tää ketju läpi, siellä on juttua aiheesta. http://www.mprata.fi/modit/quickshifterit/
Mun mielestä vaan tuntuu toimivan paremmin kun katkoo sytkää.
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:18:26
Lukase tää ketju läpi, siellä on juttua aiheesta. http://www.mprata.fi/modit/quickshifterit/
Mun mielestä vaan tuntuu toimivan paremmin kun katkoo sytkää.
Nii just ja siinä tulee samalla jäähdytystä moottorille kun se kokoajan syöttää bensaa. Tärkeä juttu mun mielestä.
Luin tuon keskustelun läpi. Tiiä sitte tuliko sitä tajuttua kaikki asiat mitä tuossa puhuttiin mutta tuo jäähtymisvaikutus ainaki painui mieleen.
Tuo uudemman ecun laittaminen ois paras vaihtoehto niin sais jättää nuo ylimääräset electroniikat pois -> Sitte voisin myydä sulle sen modulen, jos sitä vihjasit tuossa aiemmin. ::)
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:19:03
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:18:26
Lukase tää ketju läpi, siellä on juttua aiheesta. http://www.mprata.fi/modit/quickshifterit/
Mun mielestä vaan tuntuu toimivan paremmin kun katkoo sytkää.
Nii just ja siinä tulee samalla jäähdytystä moottorille kun se kokoajan syöttää bensaa. Tärkeä juttu mun mielestä.
Luin tuon keskustelun läpi.
Tuo uudemman ecun laittaminen ois paras vaihtoehto niin sais jättää nuo ylimääräset electroniikat pois -> Sitte voisin myydä sulle sen modulen, jos sitä vihjasit tuossa aiemmin. ::)
Ei ole tarvetta, koska mulla on Cordonan PQ8 ;)
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:19:13
Ei ole tarvetta, koska mulla on Cordonan PQ8 ;)
Minkä mää nyt sitte tuohon omaan hommaisin ettei tarvis heti alkaa päivittämään?
^Jaa a, kai siihen vaikuttaa paljonko olet valmis sijoittamaan.
Tollanen stand alone shifteri on siitä kätevä, että sen voit siirtää seuraavaan mopoon.
Voihan siihen käyttää rahaa jos sen kerran voi siirtää pyörästä toiseen. Ehdota jotain?
Mikä se osa olis mikä tuoho dynojetin systeemiin pitäis ostaa?
Tämä pelkästään:
https://cart.dynojet.com/p-806-pressure-shift-sensor-push-type.aspx
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:19:46
Voihan siihen käyttää rahaa jos sen kerran voi siirtää pyörästä toiseen. Ehdota jotain?
Mikä se osa olis mikä tuoho dynojetin systeemiin pitäis ostaa?
Tämä pelkästään:
https://cart.dynojet.com/p-806-pressure-shift-sensor-push-type.aspx
Cordona http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=14881&osCsid=q43nn4r7m57c53dbvu9tl70bv6
Omaan pyörään laitoin viime talvena tuon kyseisen linkin Cordonan. Omasta mielestäni kokonaisuutena parempi ostos, mitä tuo Dynojetin peruspökäle.
Mulla entisessä pyörässä shifteri katkoi vaan polttoaineen syöttöä PC3:n kautta. Ja aika paska se mielestäni oli nykyiseen PC3 + Ignition Modulen sytkää katkovaan systeemiin. Et tämmösiä ajatuksia täältäpäin..
Itellä kans corona PQ8 ja toimii ku tupakki.
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.10.12 - klo:17:16
Vaiha mopoos K7:n ecu niin saat shifterin suoraan ecuun kiinni/ ecueditorilla muokattua/ aktivoitua.
Miten iso homma on saada passaamaan? Vai meneekö se heittämällä...
Ei mene ihan heittämällä, mutta passaaminenkaan ei oo mikään iso homma.
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?
Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 10.10.12 - klo:21:42
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?
Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?
Lisäinfoa millä pääset alkuun:
http://ecuhacking.activeboard.com/t48131048/07-gsxr-ecu-onto-an-06-gsxr/
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=319661
http://ecuhacking.activeboard.com/t45954611/converting-k3-1000-to-k7-1000-ecu-and-harness/
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.10.12 - klo:22:14
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 10.10.12 - klo:21:42
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?
Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?
Lisäinfoa millä pääset alkuun:
http://ecuhacking.activeboard.com/t48131048/07-gsxr-ecu-onto-an-06-gsxr/
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=319661
http://ecuhacking.activeboard.com/t45954611/converting-k3-1000-to-k7-1000-ecu-and-harness/
Muistelinkin, että ei se ihan heittämällä mennyt. K7 nokat, sensoreita, johtosarjaa jne. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa suoraan esim. Cordona.
Sä et vielä vastannut siihen, että miksi et ole asentanut sytkäboxia? Jos olisin sinun tilanteessa, niin ostaisin Cordonan anturin, jota myös Hukkapätkä tuossa yllä suosittelee, asentaisin sytkäboxin ja olisin tyytyväinen, koska jäisi vielä rahaa ratapäiviin/renkaisiin.
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 11.10.12 - klo:08:47
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.10.12 - klo:22:14
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 10.10.12 - klo:21:42
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?
Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?
Lisäinfoa millä pääset alkuun:
http://ecuhacking.activeboard.com/t48131048/07-gsxr-ecu-onto-an-06-gsxr/
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=319661
http://ecuhacking.activeboard.com/t45954611/converting-k3-1000-to-k7-1000-ecu-and-harness/
Muistelinkin, että ei se ihan heittämällä mennyt. K7 nokat, sensoreita, johtosarjaa jne. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa suoraan esim. Cordona.
Ei tarvitse. K7 ecu ja nokkasensori riittää. Ja jos ei halua johtoja järjestellä uusiksi, niin sit vaihtoehtona on se K7 johtosarja.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.10.12 - klo:12:47
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 11.10.12 - klo:08:47
Muistelinkin, että ei se ihan heittämällä mennyt. K7 nokat, sensoreita, johtosarjaa jne. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa suoraan esim. Cordona.
Ei tarvitse. K7 ecu ja nokkasensori riittää. Ja jos ei halua johtoja järjestellä uusiksi, niin sit vaihtoehtona on se K7 johtosarja.
Lainaathink it is pretty much wiring harness, switch blocks and tb cables, dash, cams, cam sensor, ignition crank, just off the top of my head.
Uudemmissa nokissa on joku pinni tms., vanhoissa ei ole sitä., mutta vaikka toimisi vanhoillakin, niin aika paljon saa tehdä shifterin eteen. Sitten vielä säätö ym. muuta pientä...
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 11.10.12 - klo:12:54
aika paljon saa tehdä shifterin eteen. Sitten vielä säätö ym. muuta pientä...
Niinno, jos helpolla haluu päästä niin vaihtaa koko mopon K4->K7. idea_1
Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.10.12 - klo:13:38
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 11.10.12 - klo:12:54
aika paljon saa tehdä shifterin eteen. Sitten vielä säätö ym. muuta pientä...
Niinno, jos helpolla haluu päästä niin vaihtaa koko mopon K4->K7. idea_1
Ja silti joutuu ostamaan anturin, jolla selviäisi jo tässä tilanteessa, mutta muuten hyvä syy shifterin hankkimiselle taloudellisesti. peukku_1
Moikka!
Täällä kans pukkaa shifteri kuumetta... tosin ei listalla ihan ekana, koska budjetti on rajallinen. Onko tuosta laitoksesta jollain kokemusta k3/k4?
http://www.danosperformance.com/Suzuki%20GSXR%20Quick%20Shifter.htm (http://www.danosperformance.com/Suzuki%20GSXR%20Quick%20Shifter.htm)