Lauantain Cruisailua:
https://www.youtube.com/watch?v=48v2lOTaR5E
^Laskitko montako kertaa osuit ko. setillä apeksiin? ;)
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:08:03
^Laskitko montako kertaa osuit ko. setillä apeksiin? ;)
No nyt kun kysyit niin laskin, ja sain tulokseksi 24 kertaa!
Kriteerinä se ett riittää kun polvipala menee siit kanttareen reunaa.
Tuli ajettua aika isolla marginaalilla kusi sukassa, varsinki siinä vaiheessa ku ripsahti sen verran pisaroita visiiriin ett mietin josko sade ois ehtiny kasteleen radan mutkan takaa.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:10:54
Tuli ajettua aika isolla marginaalilla kusi sukassa, varsinki siinä vaiheessa ku ripsahti sen verran pisaroita visiiriin ett mietin josko sade ois ehtiny kasteleen radan mutkan takaa.
No itsellä piti jo tyyliin pyyhkiä visiiriä tuossa setissä kahdella kierroksella, niin piti kyl ihmetellä että miten edes jäit radalle.
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 24.06.15 - klo:10:56
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:10:54
Tuli ajettua aika isolla marginaalilla kusi sukassa, varsinki siinä vaiheessa ku ripsahti sen verran pisaroita visiiriin ett mietin josko sade ois ehtiny kasteleen radan mutkan takaa.
No itsellä piti jo tyyliin pyyhkiä visiiriä tuossa setissä kahdella kierroksella, niin piti kyl ihmetellä että miten edes jäit radalle.
No kun ei se satanut joka paikassa. :)
Ja olin niin totaalisen vittuuntunut perjantain sateenkatselun jäljiltä, ett aattelin ett ihan vtun sama "Paskaks vaan ja palamaan..."
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:10:54
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:08:03
^Laskitko montako kertaa osuit ko. setillä apeksiin? ;)
No nyt kun kysyit niin laskin, ja sain tulokseksi 24 kertaa!
Kriteerinä se ett riittää kun polvipala menee siit kanttareen reunaa.
Tuli ajettua aika isolla marginaalilla kusi sukassa, varsinki siinä vaiheessa ku ripsahti sen verran pisaroita visiiriin ett mietin josko sade ois ehtiny kasteleen radan mutkan takaa.
Eikös isolla marginaalilla ajellessa ole huomattavasti normaalia helpompi osua oikeelle linjalle, kun vauhtia on vähemmän?
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:12:21
Eikös isolla marginaalilla ajellessa ole huomattavasti normaalia helpompi osua oikeelle linjalle, kun vauhtia on vähemmän?
Ois se varmaan joo jos ei tarvis yhtään välittää alati muuttuvasta sademäärästä kypärän visiirissä, jonka myötä keskityin ensisijaisesti mahdollisimman pehmeeseen ja sulavaan ajamiseen, jolloin ajolinjaan jäävä kapasiteetti jäi toissijaiseksi.
Ja lisäks siinä vaiheessa jos keula tai perä lipsahtais sateen takia, niin oisin mielummin ajolinjalla noin metrin päässä sisäkattareesta, kuin sen vieressä.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:12:21
Eikös isolla marginaalilla ajellessa ole huomattavasti normaalia helpompi osua oikeelle linjalle, kun vauhtia on vähemmän?
Ois se varmaan joo jos ei tarvis yhtään välittää alati muuttuvasta sademäärästä kypärän visiirissä, jonka myötä keskityin ensisijaisesti mahdollisimman pehmeeseen ja sulavaan ajamiseen, jolloin ajolinjaan jäävä kapasiteetti jäi toissijaiseksi.
Eikös toi oo merkki siitä, että vauhtia on liikaa jos linja ei pidä?
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Ja lisäks siinä vaiheessa jos keula tai perä lipsahtais sateen takia, niin oisin mielummin ajolinjalla noin metrin päässä sisäkattareesta, kuin sen vieressä.
Miksi?
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:13:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:12:21
Eikös isolla marginaalilla ajellessa ole huomattavasti normaalia helpompi osua oikeelle linjalle, kun vauhtia on vähemmän?
Ois se varmaan joo jos ei tarvis yhtään välittää alati muuttuvasta sademäärästä kypärän visiirissä, jonka myötä keskityin ensisijaisesti mahdollisimman pehmeeseen ja sulavaan ajamiseen, jolloin ajolinjaan jäävä kapasiteetti jäi toissijaiseksi.
Eikös toi oo merkki siitä, että vauhtia on liikaa jos linja ei pidä?
Toki vauhtia ois voinu pudottaa ennakoivasti mahdollisen lisääntyvän sateen varalta, mut se ois ollu liian tylsää.
Lainaa
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Ja lisäks siinä vaiheessa jos keula tai perä lipsahtais sateen takia, niin oisin mielummin ajolinjalla noin metrin päässä sisäkattareesta, kuin sen vieressä.
Miksi?
Jos lipsahduksen takia ajaa vielä kanttareen päälle, niin mun mielestä riski multiploituu.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:13:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:13:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:12:21
Eikös isolla marginaalilla ajellessa ole huomattavasti normaalia helpompi osua oikeelle linjalle, kun vauhtia on vähemmän?
Ois se varmaan joo jos ei tarvis yhtään välittää alati muuttuvasta sademäärästä kypärän visiirissä, jonka myötä keskityin ensisijaisesti mahdollisimman pehmeeseen ja sulavaan ajamiseen, jolloin ajolinjaan jäävä kapasiteetti jäi toissijaiseksi.
Eikös toi oo merkki siitä, että vauhtia on liikaa jos linja ei pidä?
Toki vauhtia ois voinu pudottaa ennakoivasti mahdollisen lisääntyvän sateen varalta, mut se ois ollu liian tylsää.
Lainaa
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Ja lisäks siinä vaiheessa jos keula tai perä lipsahtais sateen takia, niin oisin mielummin ajolinjalla noin metrin päässä sisäkattareesta, kuin sen vieressä.
Miksi?
Jos lipsahduksen takia ajaa vielä kanttareen päälle, niin mun mielestä riski multiploituu.
Jos sulla keula tai perä lipsahtaa niin miten pirulla sä pääset sisäkanttarin päälle? Ainakin mulla tuppaa linja valumaan leveeks jos lipsuu?
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:13:31
Jos sulla keula tai perä lipsahtaa niin miten pirulla sä pääset sisäkanttarin päälle? Ainakin mulla tuppaa linja valumaan leveeks jos lipsuu?
(http://weknowmemes.com/generator/uploads/generated/g1363773367539064434.jpg)
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:13:59
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:13:31
Jos sulla keula tai perä lipsahtaa niin miten pirulla sä pääset sisäkanttarin päälle? Ainakin mulla tuppaa linja valumaan leveeks jos lipsuu?
(http://weknowmemes.com/generator/uploads/generated/g1363773367539064434.jpg)
http://gifrific.com/wp-content/uploads/2015/02/Despicable-Me-Minion-Saying-What.gif
Gotlannis tuppas leveeksi meneminen tarkoittaa, että sekunnin päästä on tilanne kun seuraavan mutkan inni on ihan horror. Tätä voi tarkastella esim
https://youtube.com/watch?v=P-TPFOYFCp4
Meikä siinä edessä opettelee rataa ja vertsu koittaa välttää konfliktia. Kuvaajalla ollut hauskaa.
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 24.06.15 - klo:16:28
Gotlannis tuppas leveeksi meneminen tarkoittaa, että sekunnin päästä on tilanne kun seuraavan mutkan inni on ihan horror. Tätä voi tarkastella esim
https://youtube.com/watch?v=P-TPFOYFCp4
Meikä siinä edessä opettelee rataa ja vertsu koittaa välttää konfliktia. Kuvaajalla ollut hauskaa.
:D, oli ihan hauska ajella takana.
Tossa mun paras kierros ja dashwaren testailua, vfr:n ohituksen jälkeinen 1.32:07. Kanttarit kierreltiin tolla kierroksella metrien päästä ja muutenki varmaan hirveää katsottavaa ;) . Seuraava kierros sekuntia hitaammin mutta mutkat osuu hiukan paremmin, paikoittain... Datakaan ei oo ihan täydellisessä synkassa mutta eipä jaksa rendata uudelleen enää.
https://youtu.be/pQSlO31u63Q
Lainaus käyttäjältä: Ville S. - 25.06.15 - klo:22:27
Tossa mun paras kierros ja dashwaren testailua, vfr:n ohituksen jälkeinen 1.32:07. Kanttarit kierreltiin tolla kierroksella metrien päästä ja muutenki varmaan hirveää katsottavaa ;) . Seuraava kierros sekuntia hitaammin mutta mutkat osuu hiukan paremmin, paikoittain... Datakaan ei oo ihan täydellisessä synkassa mutta eipä jaksa rendata uudelleen enää.
Its as kuva ja data ollee synkassa? Mutta ääni ei ole synkassa. Mun lähes kaikille vidoille on käyny silleen DashWaren jälkeen. Mut se on helposti fixattavissa avidemux -softalla. Eli ajaa sen filun semmosenaan vaan tosta softasta läpi, niin se synkkaa äänen.