Tuolla laatikolla on toki muitakin johdannaisetuja, esim. voidaan käyttää pienempää kaasunasentoa jotta päästään samaan kiihtyvyyteen kuin normilaatikolla. Honda voi täten säästää bensaa ja silti menee samoissa Yamahan kanssa (teoriassa, ei oo noin yksinkertainen yhtälö). Samoin mutkien ulostuloissa pyörä on vakaampi, erityisesti kallistuksissa, vähentää elektroniikan puuttumista peliin kun veto on koko ajan päällä eikä tule on/off kohtia jne. Sama jarrutuksissa kun moottorijarru on tasaisempi. Varmaan mikään asia ei tee yksinään isoa eroa, mutta nuo kaikki pikkujutut yhdessä on se "complete package" mistä on jo enemmän hyötyä.
Sitä kuitenkin ihmettelen, että miksi Zeroshift ei ole saanut tuota tekniikkaa arkielämään (auto, mp) jos ovat jo vuosia tuota esitelleet? Onko kesto vielä huono pitkillä kilsoilla vai mikä mättää? Kun puhuvat, että on vielä halvempi kuin kaksoiskytkin, kevyempi, taloudellisempi jne eli suoritusarvot on kohdillaan.