Ehkäpä hauskin paikka takaa tulevan yllättämäsiksi on jättää avaamatta Kemoran paluusuoralle tuovasta loivasta vasurista. Siinä saa hauskoja nopeuseroja aikaiseksi kun toinen tulee torvi auki nelos mutkasta asti ja edellä menevä tuleekin moottorijarru päällä perä edellä vastaan.´
Ylipäänsä aina kun tulee mieleen ajatus, että annampa tilaa tolle takanatulijalle, niin älkää tehkö sitä äkkinäisesti. Mieluummin älkää tehkö ollenkaan, koska kyllä se takaa tulija ohi menee jos on mennäkseen. Jos tilaa välttämättä haluaa antaa, toimii se parhaiten niin, että avaa vaikkapa vaan 80% teholla verrattuna omaan maksimiin ja kun pyörä on pystyssä, ei kiihdytä ihan täydellä kaasulla. Tuo riittää tuomaan sen pienen nopeuseron, millä takaa tulija pääsee riittävän helposti ohi eikä kummankaan oma ajo kärsi normaalista, koska ajolinja ja nopeus pysyvät hyvin lähellä normaalia. Tämä ohje siis nopea ryhmän osalta.
Keskiryhmässä tilan antaminen on aikalailla sama kuin menisi silmät sidottuna steppaamaan puukengissä jäiselle ikkunalaudalle. Ennemmin tai myöhemmin kolisee varmasti. Siellä on sen verran hasardeja liikkeitä muutenkin, että kaikki ylimääräinen vain sekoittaa pakkaa entisestään. Korkeintaan suoralla kevyt höllääminen rauhallisesti kaasua laskemmalla saattaa olla turvallista, jos on varma siitä, että takana on itseään nopeampi.