Nuo Nitron ohjeet taitaa olla lähes täysin katukuskeille/ katuajoon suunnattuja.
Rata-ajosta/ ajoasennosta puhuttaessa, yleensä paremmin toimii se lähtökohta, että ulkomutkan puoleinen tappi ei ole päkiän kohdalla, vaan enneminkin jalkaholvin kohdalla, ja jalkaterä on kääntyneenä osoittamaan samaan suuntaan kuin reisi.
Ja tuki otetaan ulkojalan nivusella, ei reidellä tai polvella, ts tukipiste on tankin takaosassa, ei tankin sivussa. Jalat pitää olla tarpeeks auki ett pääsee sammakkoasentoon, jolloin lantio pysyy kohtisuorassa mopoon, ja siitä lähtevä selkäranka pysyy mopon suuntasena.
Jos kädet väsyy, kroppa on kierossa, lantio kiertyneenä jne, niin se on yleensä vain seurausta siitä että yrittää väkisin pitää päkiää jalkatapilla.
Toki sen päkiän voi pitää siinä tapilla. Mutta se sitten määrää myöskin sen että persettä ei voi montaa millä sivuun siirtää. Toimii se niinkin.