Lainaus käyttäjältä: wehna - 15.07.15 - klo:08:36
Sanoisin, että pyörää on vaikeaa saada nurin ilman selkeää ajovirhettä.
-ei ole tehoa liikaa
-tilannenopeus on alhaisempi kuin isommilla pyörillä
-kallistusvaraa on vähintään riittävästi
-renkaissa on hyvä tuntuma
Jos pysyy ajolinjalla ja ei jarruta liikaa kallellaan, niin tekisi mieli sanoa, että pyörää on mahdoton kaataa
Älä koskaan aliarvio kädettömän amatöörin kykyä kaataa pyörä.
Sen verran voin antaa palautetta 390RC:stä, ett se tuntu tämmöselle isommallekkin äijjälle (188/95) ajoasennoltaan ihan sopivalta vehkeeltä pienin varauksin. Eli ajoasento ei ollut liian ahdas, ja kädet ja ranteet ei ollut liian sylissä. Vakiovehkeiden rannekulma on mulle aina ollut liian jyrkkä, koska tykkään ajaa lähes sivuille osottavilla "helikopteri-klipareilla. Joten kaipasin "aukaistavia" klipareita, mutta ranteet ei ollut liian lukossa.
Kytkin ja jarrukahva molemmat oli ihan liian ylhäällä meikäläiselle, sen huomasin vasta kun piti lähteä setille, niitä voinee kääntää alaspäin?
Vaihdevipu osui juuri sopivalle kohdalle sillä säädöllä missä se oli. Vaihteet napsu pesään/ mekanismissa ei ollut mitään löysää liikettä.
Jalkatappien tuntuma erinomainen.
Polvikulma sopiva, tosin ei ole koskaan ollut mulle mikään juttu, koska omassa mopossa todella jyrkkä.
Mopo tuntu (kaikki 28 sekunttia mitä ehdin ajaa
) kaikin puolin hyvin jämäkältä, tasapainoselta ja neutraalilta.
Edit: Nii ja se on hyvä selfie-keppi.