Öljypohjan irroituksen yhteydessä huomasin pohjalla lojuvan 1x3 putkisokan. Oon miettiny pääni puhki et mistä toi on lähtösin. Ekaks tuli mieleen et ois nokkaketjun kiristimen "asennus" tappi jolla kiristin lukitaan sisälle asennus vaiheessa, mutta ei ollut kun katoin kiristimen. Kaks kertaa olen kyseisen motin purkanut ja koonnut eikä mulla tuu nyt mieleen et mistä olisi. Vesi/öljypumppu on ainoo mikä mul tulee mieleen.
Ehdotuksia otetaan vastaan
Lainaus käyttäjältä: Terminaattori - 25.03.14 - klo:20:18
Öljypohjan irroituksen yhteydessä huomasin pohjalla lojuvan 1x3 putkisokan. Oon miettiny pääni puhki et mistä toi on lähtösin. Ekaks tuli mieleen et ois nokkaketjun kiristimen "asennus" tappi jolla kiristin lukitaan sisälle asennus vaiheessa, mutta ei ollut kun katoin kiristimen. Kaks kertaa olen kyseisen motin purkanut ja koonnut eikä mulla tuu nyt mieleen et mistä olisi. Vesi/öljypumppu on ainoo mikä mul tulee mieleen.
Ehdotuksia otetaan vastaan
Saatko kuvaa siitä sokasta?
Tässähä tää kuva. Kännyl otettu mut kait selvän saa
Toinen kuva
Lohkot kun halkaisee, niin vetoakselin laakeripesässä on tuollainen sokka. Siis siinä akselissa, mikä tulee eturattaalle ja nimenomaan siellä rattaan puoleisessa päädyssä. Oheinen kuva R6R:n vastaavasta.
Tuo on ainoa mikä tulee mieleen, mutta tuon olisi pitänyt tippua jossain sellaisessa vaiheessa, missä lohkot on olleet auki. Muutoin tuo ei taida päästä sieltä pihalle tippumaan...
Edit: Purkukuvia katsellessani, niin voi olla myös vesipumpussa osat 15 tai 17.
Vesipumpun purin mut ei siel ollu "sopivaa" osaa... No ei kait auta ku purkaa pata ja laittaa toi putkisokka paikalle..... No onneks on aikaa ennen vironkeikkaa ;) 2viikkooo
Lainaus käyttäjältä: Terminaattori - 01.04.14 - klo:21:11
No onneks on aikaa ennen vironkeikkaa ;) 2viikkooo
Onko Auto24Ringillä Pääsiäisenä jotkut ratapäivät? :o
Siel on vapaata vuoroo ja kaveriporukal ollaan menos