Katsoimpa kans noi
@tamik87 videot, ja mun mielestä lauantain videossa oli yksi ja sunnuntain videossa kaksi tyhmää/typerää/vaarallista jarrusukellusohitus-toivotaan-toivotaan-yritystä.
Nähdäkseni ne johtui siitä, että varsinkin lauantain ajolinjat oli niin sysipaskat, ettei voi ku ihmetellä miten niillä pystyy ajamaan alastarossa kusiaisella 1:25-kierrosaikoja. Toisaalta se on positiivista että noinkin paskalla ajamisella siihen vauhtiin pystyy.
Jatkuvasti aivan liian suoraviivasella jarrulla apeksiin, apeksin täysin missaten/ apeksista läpi ulkokanttareelle, ja sieltä pääsee vasta avaamaan. Joka sit taas johtaa siihen että edellä menevä, vaikkakin hitaampi, karkaa jokaisessa (no ok, yheksän kertaa kymmenestä) avauksessa/suoralla sen verran, että jarrussa sit taas sen saa just ja just kiinni.
Sunnuntain ajamisessa oli sit puolet vähemmän ajolinjavirheitä, joka sit taas johti siihen että hazardiyritykset tuplaantu, koska lauantaihin verrattuna paikat joissa tehdä jotain typerää tuplaantu, koska edellä menevä hitaampi karkas puolet harvemmin.
Toisaalta, taitaa äijä jo itsekkin tietää että ajamisessa ei tällä hetkellä oo kovin paljoo järkee romun määrästä päätellen...?
Ts mä en näkis ongelmaks sitä ett ajo ois jotenki rauhatonta/ ett sitä pitäis rauhottaa. Vaan muuttaa aika radikaalisti sitä mitä tekee siel radalla, jotta saa valjastettua sen rauhattoman kipinän omaksi hyödykseen. Se on huono isäntä, mutta erinomaisen hyvä renki.
Noissa videoissa on varmaan myös sekin optinen harha että toi erittäin laaja kuvakulma vääristää todella paljon etäisyyksiä ja syvyysvaikutelmaa, eli jos mopo on metrin päässä, niin näyttää siltä että kohta kolahtaa, ja jos se on kahen metrin päässä, niin näyttää siltä ett se on jo karannut horisonttiin. Eli se kannattaa ottaa huomioon kun katsoo noita videoita.