Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 19.05.16 - klo:22:36
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.16 - klo:17:51
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.05.16 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.05.16 - klo:21:14
Tuohon bussipysäkille löytyi apeksiin, eli pienin kyyti parhaillaan 230, yleensä 225+. En jaksa uskoa, että ajan sitä kovin optimisti, joten ,varmaan.kovempaakin pääsee. Joku 235 varmaan omilla ranteilla aika maksimi ilman raatoautoa..
No laita nyt ihmeessä se loppunopeuski niin saadaan se yläasteen penkkaus käyntiin tonnisillaki. Oon nimittäin kuullu melko villejä lukuja tuonne. Minä en osaa ajaa tuota paikkaa. Ohi lappaa oikealta ja vasemmalta suoran päähän
260 rajotinta vasten.. ei se mene kyllä pidemmilläkään kuin 265-266. 270+ hemulit syö varmaan jo eri kaurapuuroja
Erään nopsahkon hemulin datasta katsellen:
edeltävä apeksiminimi 84,0
bussipysäkkiminimi 239,7 (kaasuminimi 55,5%)
suoramaksimi 270,7.
Mitvit siinä on bussipysäkin ajolinja luokkaa elämä vai kuolema :-o
Datasta katsellen ajolinja on suht kohdillaan/ bussipysäkin läpiajo täysin rutiininomainen/ mopon kallistuskulmat hyvin maltilliset/takarenkaassa ei luistoa/kaasulla ei sössitä.
Eli tossa ei vedetä ees lähellekkään täysiä/ riskillä.
Mopo taitetaan rauhassa mutkaan kaasu pohjassa, kaasun hölläys puoleenväliin, mopo filpataan puolelta toiselle, ja kaasu pohjaan.
Moni nopeakin kuski tekee tuossa ensin sen virheen että sisääntulolinja on väärä, eli ei aja sen ensimmäisen oikean reunan suuntaisesti sinne sisään. Ni se onki sitte siinä se.
Toki lisäks sit tappaa vauhdin koska sisääntulo ei onnistunut, niin kun ei koskaan onnistu, kun mielikuva hyvästä ajolinjasta on täysin väärä.
Ja finalisointi; liian aikainen taitto vasemmalle, jolloin bussipysäkin jälkimmäinen oikea tulee aina silmille ajo millä linjalla tahansa.
Pisteenä iin päälle perinteinen joko-joko-kaasulla runkkaus, koska pitäähän sitä yrittää kaasulla paikata!!!
Ja tietty kun ulostulo on aivan väärällä linjalla, niin kuski joutuu oottamaan ett saa käännettyy mopon sinne suoran suuntaan bussipysäkin jälkeen, niin suoranopeus jää sunnuntaiajeluks, vaikka kuski mielestään vetää eniten ja vähintään kuolemaa halveksuen.
Se bussipysäkki on ihan hel***in helppo ajaa kovaa kun vetää sopivalla linjalla sinne oikeeseen reunaan, ja pysyy siellä tarpeeks pitkään, ja sit kaasun kevennys ja mopon flippaus. Lääniä on koko bussipysäkin oikee-vasen-oikee ajan 100%, vs väärällä sisääntulolinjalla se tippuu jo siinä ekassa taitossa oikeelle saman tien 0%:iin.