Testailimpa tossa päivänä eräänä alastarossa radalta poistuessa.
Tosin kyseessä vain kaks vetoa, enkä muista tuuliolosuhteita, ylämäkeäkin on vajaa prosentti, mut jotain suuntaa-antavaa noista näkee.
Kroppa muna-asennossa, kytkin pohjaan ja antaa mopon rullata; hidastuvuudet:
180kmh -0,200g
150kmh -0,155g
120kmh -0,100g
Kroppa jarruasennossa, kytkin pohjaan ja antaa mopon rullata; hidastuvuudet:
190kmh -0,400g
180kmh -0,350g
170kmh -0,315g
160kmh -0,275g
150kmh -0,225g
140kmh -0,215g
130kmh -0,205g
120kmh -0,175g
Ts kun vedän alastaron pääsuoralla ihan eniten täysiä, ~205kmh , niin tosta ilmajarrusta saa jarrun alussa ~50% lisää jarrutehoo.
Ainoo ongelma on se että pitäis saada oma pää siihen moodiin että ko jarrun alussa vois vetää tommosen 1,5-1,6g, eikä se perus 1,0-1,1g mikä on pelkän renkaan pidon maksimi.