Pieniä muutoksia tässä alustaan.
Keulaan bitubon mäntäsarja kun en päässyt enää oikein käsitykseen keulasta. On kyl hyvää paskaa ja säädöt oikeesti toimivat. Vähän hidasta komppia pehmentelin ja nopeeta reippaasti keskisäädöstä kun tuntui pienetkin patit tulevan käsille. Noihin sitten ei tarvinnut enää loppupäivästä koskea.
Öljypintaa samalla keulasta 20mm ylös, eli nyt 20mm alempana ku vakio. Aika perusjuttuja.
Taakse vaihdoin 100 -> 95 jousen.
Keulaa 4mm ylös normimaksimista kun on modattu kolmio. Perää ehkä 3mm ylös wp:n peruspituudesta.
Tuo setti oli nyt oli siis kemoralla ajossa.
Alustadatan mukaan näytti, että perä ei oikein jaksanut nousta antisquatin voimalla vaan katsomonsuoraakin laahataan perä alhaalla.
Painuma takaa mietitytti, aika summassa laitoin vaan jotain esijännää... Näytti että lastaamaton painuma 30mm kun sen nyt mittasin. On kyl köpönen jousi, naksun enemmän laitoin esijännitystäkin kuin 100:lla, jolla painuma oli about tontillaan. Keulassa näytti olevan 26mm, mut siellä pakkaa sekoittaa rankka topoutti, eli tohon 10mm about lisää.
Nyt muutoksina siis helvetisti lisää esijännää taakse ja näytti painuma olevan 22mm luokkaa kiristyksen jälkeen. Tällä nyt syöttöä niin pirusti kemoralla.
Tekis mieli naksu vielä pidentää iskaria, mut saattaa olla että tuo esijännitys tuo lisää potkua tuohon antisquattiinkin kun swingi on otollisemmassa asennossa makaamass, eli laitetaan lisää radalla pituutta iskariin, jos siltä tuntuu. Keulan potikasta en saa mitään kummempaa irti, näyttää se nyt ainakin menevän paremmin jarruissa kuin edellinen keula, joka syöksyi varmaan hitaan vaimennuksen puutteesta. Ihan erilailla luottoa nyt tähän.