Onko porukalle kertynyt käyttökokemuksia Michelinin Power Cupeista tältä kesältä? Kovin nihkeästi liikkuu juttua noista rinkuloista. Itsellä kiinnostaisi kokeilla ensi kesänä. Ei Dunlopeissakaan mitään vikaa ole, mutta uteliaisuus ja hinta houkuttelisi kokeilemaan noita kuviollisina.
Ihan ok toimivat oli vkloppuna motoparkissa...ei lipsu eikä läpsy!
Kahdelta kuskilta sama kommentti!!!
Ulkomailla on pikku porkkana Misukoiden ostamiseen mosh_rok
http://superbike-news.co.uk/Motorcycle-News/suzuki-gsxr-600-revealed-headline-prize-michelin-power-cup-draw/ (http://superbike-news.co.uk/Motorcycle-News/suzuki-gsxr-600-revealed-headline-prize-michelin-power-cup-draw/)
Pitäisi uutta takasta hommata, ja tähän sitten törmäsin, edullinen ja helposti ainakin tällä hetkellä hankittavissa. Onko mitään pahaa (tai hyvää) sanottavaa renkaasta? Sitten vielä kyselisin, että vilpoisalla säällä, toimiiko se B-seos aina takasessa, kun sen virallinen lämpöraja taitanee olla 20 asteen paremmalla puolella? Ja jos joku vielä osaisi kumia verrata vanhaan takaseen Metsun K2:een, niin olis vielä hienompaa :)
Paitovei, yhteistyökumppanillamme Stormilla on Misukoista (http://www.storm-motor.fi/tagit/POWER_CUP/?utm_source=mprata+banneri&utm_medium=proshop&utm_campaign=mpratabanneri) tarjouksia.
Löytyy myös etusivulta.
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:01:10
Pitäisi uutta takasta hommata, ja tähän sitten törmäsin, edullinen ja helposti ainakin tällä hetkellä hankittavissa. Onko mitään pahaa (tai hyvää) sanottavaa renkaasta? Sitten vielä kyselisin, että vilpoisalla säällä, toimiiko se B-seos aina takasessa, kun sen virallinen lämpöraja taitanee olla 20 asteen paremmalla puolella? Ja jos joku vielä osaisi kumia verrata vanhaan takaseen Metsun K2:een, niin olis vielä hienompaa :)
Ainakin Botnialla toi B-seos toimi pääsiäisenä ihan kivasti. Tosin vauhtikaan nyt ei ollu kuin 1:47-48 kieppeillä.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 26.06.14 - klo:09:45
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:01:10
Pitäisi uutta takasta hommata, ja tähän sitten törmäsin, edullinen ja helposti ainakin tällä hetkellä hankittavissa. Onko mitään pahaa (tai hyvää) sanottavaa renkaasta? Sitten vielä kyselisin, että vilpoisalla säällä, toimiiko se B-seos aina takasessa, kun sen virallinen lämpöraja taitanee olla 20 asteen paremmalla puolella? Ja jos joku vielä osaisi kumia verrata vanhaan takaseen Metsun K2:een, niin olis vielä hienompaa :)
Ainakin Botnialla toi B-seos toimi pääsiäisenä ihan kivasti. Tosin vauhtikaan nyt ei ollu kuin 1:47-48 kieppeillä.
Toimi vielä jonkun sekunnin nopeammalla ajolla, helteessä ja kawasakin alla Botnialla.
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 26.06.14 - klo:15:55
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 26.06.14 - klo:09:45
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:01:10
Pitäisi uutta takasta hommata, ja tähän sitten törmäsin, edullinen ja helposti ainakin tällä hetkellä hankittavissa. Onko mitään pahaa (tai hyvää) sanottavaa renkaasta? Sitten vielä kyselisin, että vilpoisalla säällä, toimiiko se B-seos aina takasessa, kun sen virallinen lämpöraja taitanee olla 20 asteen paremmalla puolella? Ja jos joku vielä osaisi kumia verrata vanhaan takaseen Metsun K2:een, niin olis vielä hienompaa :)
Ainakin Botnialla toi B-seos toimi pääsiäisenä ihan kivasti. Tosin vauhtikaan nyt ei ollu kuin 1:47-48 kieppeillä.
Toimi vielä jonkun sekunnin nopeammalla ajolla, helteessä ja kawasakin alla Botnialla.
Selkeesti monipuolinen kumi. :D
Juu.. Botnialla toimi tosi hienosti misukan b slicksi, kemoralla +14-20 astetta lämpöö, niin oli aika liukkaan oloinen a sekä b seos. Mut kyllä sillä nopean ryhmän kyytejä ajelee hyvinkin! A-seos kesti kemoralla max 50 kierrosta...
Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 26.06.14 - klo:22:58
Juu.. Botnialla toimi tosi hienosti misukan b slicksi, kemoralla +14-20 astetta lämpöö, niin oli aika liukkaan oloinen a sekä b seos. Mut kyllä sillä nopean ryhmän kyytejä ajelee hyvinkin! A-seos kesti kemoralla max 50 kierrosta...
Luistiko se ihan, vai tuntuko vaa liukkaalta? Ja takanen vai etunenkin? Ja kuinkas kovaa sää nyt siellä ajatkaan? :D
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:23:07
Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 26.06.14 - klo:22:58
Juu.. Botnialla toimi tosi hienosti misukan b slicksi, kemoralla +14-20 astetta lämpöö, niin oli aika liukkaan oloinen a sekä b seos. Mut kyllä sillä nopean ryhmän kyytejä ajelee hyvinkin! A-seos kesti kemoralla max 50 kierrosta...
Luistiko se ihan, vai tuntuko vaa liukkaalta? Ja takanen vai etunenkin? Ja kuinkas kovaa sää nyt siellä ajatkaan? :D
Alataro 1,22 Power cup. 1,23 Power slicks. Eri pyörät, eri kuskit.
Lainaus käyttäjältä: pena1 - 26.06.14 - klo:23:23
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:23:07
Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 26.06.14 - klo:22:58
Juu.. Botnialla toimi tosi hienosti misukan b slicksi, kemoralla +14-20 astetta lämpöö, niin oli aika liukkaan oloinen a sekä b seos. Mut kyllä sillä nopean ryhmän kyytejä ajelee hyvinkin! A-seos kesti kemoralla max 50 kierrosta...
Luistiko se ihan, vai tuntuko vaa liukkaalta? Ja takanen vai etunenkin? Ja kuinkas kovaa sää nyt siellä ajatkaan? :D
Alataro 1,22 Power cup. 1,23 Power slicks. Eri pyörät, eri kuskit.
Tosiaan lämpötilat ja seokset kiinnosti tuossa eniten, eli toimiiko B-seos kuinka viileässä takasena?
Entä onko toi C mistään kotosin?
Sent from my Lumia 1020
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:23:34
Lainaus käyttäjältä: pena1 - 26.06.14 - klo:23:23
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 26.06.14 - klo:23:07
Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 26.06.14 - klo:22:58
Juu.. Botnialla toimi tosi hienosti misukan b slicksi, kemoralla +14-20 astetta lämpöö, niin oli aika liukkaan oloinen a sekä b seos. Mut kyllä sillä nopean ryhmän kyytejä ajelee hyvinkin! A-seos kesti kemoralla max 50 kierrosta...
Luistiko se ihan, vai tuntuko vaa liukkaalta? Ja takanen vai etunenkin? Ja kuinkas kovaa sää nyt siellä ajatkaan? :D
Alataro 1,22 Power cup. 1,23 Power slicks. Eri pyörät, eri kuskit.
Tosiaan lämpötilat ja seokset kiinnosti tuossa eniten, eli toimiiko B-seos kuinka viileässä takasena?
Ainakin Botnialla toimi jossain +10 asteesta n. +25 asteeseen ihan kivasti. Toiminee kylmemmässäkin ja kuumemmassakin, mutta en oo ite testannu.
Ja mitä renkaan liukkauteen tulee niin milläs pirulla sen muuten määrittelee liukkaaks jos se ei luista?
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 27.06.14 - klo:00:05
Entä onko toi C mistään kotosin?
Sent from my Lumia 1020
Ainakin kierroksia sen pitäs kestää. Veikkaan, että hyvä pitoisella radalla tuolla ajaa pirusti kierroksia ilman isompia pito-ongelmia.
Edit. Itelläkin yks uus tommonen hyllyssä ja kai se pitää Kemoralla kokeilla.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.06.14 - klo:07:28
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 27.06.14 - klo:00:05
Entä onko toi C mistään kotosin?
Sent from my Lumia 1020
Ainakin kierroksia sen pitäs kestää. Veikkaan, että hyvä pitoisella radalla tuolla ajaa pirusti kierroksia ilman isompia pito-ongelmia.
Edit. Itelläkin yks uus tommonen hyllyssä ja kai se pitää Kemoralla kokeilla.
Piti siis sanomani että otin kokeiluun yhden 180/55 power cup C:n stormilta
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.06.14 - klo:07:28
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 27.06.14 - klo:00:05
Entä onko toi C mistään kotosin?
Sent from my Lumia 1020
Ainakin kierroksia sen pitäs kestää. Veikkaan, että hyvä pitoisella radalla tuolla ajaa pirusti kierroksia ilman isompia pito-ongelmia.
Edit. Itelläkin yks uus tommonen hyllyssä ja kai se pitää Kemoralla kokeilla.
Kuulostaa ihan botnia tai pärnu renkaalta.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.06.14 - klo:07:27
Ja mitä renkaan liukkauteen tulee niin milläs pirulla sen muuten määrittelee liukkaaks jos se ei luista?
Nitrous, mä en tiedä, sen takia kysyinkin. Sen kerran kun on renkaat oikeesti luistanu, ni haettiinki mopoa mettän puolelta trukilla :o Aattelin et jos se jotenki mysteerisesti asiasta ilmoittelis ennen luistoa... Mutta ehkä se mulle käy, ku en uskalla edes avata :)
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 27.06.14 - klo:22:58
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.06.14 - klo:07:27
Ja mitä renkaan liukkauteen tulee niin milläs pirulla sen muuten määrittelee liukkaaks jos se ei luista?
Nitrous, mä en tiedä, sen takia kysyinkin. Sen kerran kun on renkaat oikeesti luistanu, ni haettiinki mopoa mettän puolelta trukilla :o Aattelin et jos se jotenki mysteerisesti asiasta ilmoittelis ennen luistoa... Mutta ehkä se mulle käy, ku en uskalla edes avata :)
En tiiä onko sulla katukumi vai sliksi lähettänyt metsähallituksen puolelle, mutta sliksi kyllä on suhteellisen helppo lukea. Eli luiston alkamisen tuntee selkeesti eikä rengas siis lipsahda kerralla alta pois, kuten katurengas. Sliksistä itseasiassa saadaankin paras pito vasta luistossa. Sliksi muuttuu kuluneena liukkaan tuntuiseksi, koska tietenkin pito vähenee, mutta myös se marginaali tuon luiston alkamisen ja sen isomman luiston tai selkeän lipsahduksen välillä pienenee selkeästi. Eli se luisto, joka olisi ollut vain tuntuma luiston alkamisesta uudella renkaalla, onkin kaljuksi ajetulla jo high-siderin poikanen. Luisto siis kasvaa nopeammin kuin kuski sitä pystyy hallitsemaan. Kulunut rengas (ei kaljuksi ajettu), jossa on n. 1-2mm pintaa jäljellä on mun mielestä paras noiden luistojen opetteluun. Pitoa on vielä riittävästi, että rengas on luettavissa, mutta sitä on riittävän vähän, että kohtuullisella vauhdilla saa renkaan luistamaan. Tuo 1-2mm ei tarkoita sitten kulutusmerkin syvyyttä vaan sitä kumimäärää, jonka pois kuluessa renkaasta tulee liian liukas. Dunlopilla tuo on käytännössä yhtä kuin kulutusmerkin syvyys, pirellillä milli enemmän, Bridgellä kuviota näkyvissä 2-3mm ja muista ei riittävästi kokemusta. Dunlop on käytännössä ainut, josta voi ajaa merkit tyysin pois, Pirellistä melkein ja muihin joutuu jättämään 0,5-1,5mm pintaa kun rengas muuttuu vaarallisen liukkaaksi.
Tää on vain mun mielipide, saa tyrmätä jos tuntuu siltä.
Juu, katukumihan se oli, kerrasta alta. No pitää ostaa tommotti power cuppi ja testata, tuun sitten tänne haukkumaan, jos mennään taas mettään :)
Otin aata ja beetä tätä. Milläs paineilla takasta pitäis täytellä?
Totatota..
Onkos tää powercuppi ihan kuolleena syntynyt ajatus radalla ilman lämppäreitä ja automaaginen henkipois kadulla?
Eli oisko mummovauhdeilla ilman lämppäreitä supersport paree jos misukoista puhutaan?
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 18.07.14 - klo:02:02
Otin aata ja beetä tätä. Milläs paineilla takasta pitäis täytellä?
Kuumana oon ajellu 1.7-1.9 paineilla. B-seos. Misukallahan sitten toi a-seos on kylmemmälle kelille, tosihelteisiin tarvittais C-seosta.
Lainaus käyttäjältä: Ville S. - 21.07.14 - klo:23:40
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 18.07.14 - klo:02:02
Otin aata ja beetä tätä. Milläs paineilla takasta pitäis täytellä?
Kuumana oon ajellu 1.7-1.9 paineilla. B-seos. Misukallahan sitten toi a-seos on kylmemmälle kelille, tosihelteisiin tarvittais C-seosta.
Mulla oli Kemoralla sunnuntaina alla 190/55 C-seos. Paine n. 1,6bar ja toimi oikein loistavasti. Parissa paikkaa sain ton jopa luistamaan, mutta luisto alkoi todella pehmeästi. Helpin oloinen rengas ajaa. Ja lämpötila oli jotain yli 25 ja aurinkoista.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.07.14 - klo:09:49
Lainaus käyttäjältä: Ville S. - 21.07.14 - klo:23:40
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 18.07.14 - klo:02:02
Otin aata ja beetä tätä. Milläs paineilla takasta pitäis täytellä?
Kuumana oon ajellu 1.7-1.9 paineilla. B-seos. Misukallahan sitten toi a-seos on kylmemmälle kelille, tosihelteisiin tarvittais C-seosta.
Mulla oli Kemoralla sunnuntaina alla 190/55 C-seos. Paine n. 1,6bar ja toimi oikein loistavasti. Parissa paikkaa sain ton jopa luistamaan, mutta luisto alkoi todella pehmeästi. Helpin oloinen rengas ajaa. Ja lämpötila oli jotain yli 25 ja aurinkoista.
Joo, toi 190/55 B rupesi sunnuntain helteissä ylikuumenemaan ja luistelemaan.
Ok, pitääpä tollasia paineita testailla. Elikkäs 30asteisella botnialla ei b välttis kestä? Alastaroon pitäisi sitten... Onneksi sc1 ja 2 löytyy viel kun tuo a misukka on tällä viikolla varmaan tyhjä arpa.
http://michelin-power.com/pages/download.php?file=UK-technical-PC.pdf&rep=PDF
Valmistajan omien taulukoiden mukaan B:n pitäs toimia kuumalla siinä missä C:kin, mutta kuluu nopeemmin. Ite tosta ymmärtäisin jopa että pitoa B:llä pitäs olla enemmän. Todellisuudesta ei mitään hajua. :)
Lainaus käyttäjältä: santerik - 21.07.14 - klo:20:29
Totatota..
Onkos tää powercuppi ihan kuolleena syntynyt ajatus radalla ilman lämppäreitä ja automaaginen henkipois kadulla?
Eli oisko mummovauhdeilla ilman lämppäreitä supersport paree jos misukoista puhutaan?
Ja tähän vielä lisätäkseni: jos lähtisin urhoollisesti näitä kokeilemaan ilman lämppäreitä niin mikä seos 929rr alle kandeisi tuupata?
Lainaus käyttäjältä: Damsku - 22.07.14 - klo:13:38http://michelin-power.com/pages/download.php?file=UK-technical-PC.pdf&rep=PDF Valmistajan omien taulukoiden mukaan B:n pitäs toimia kuumalla siinä missä C:kin, mutta kuluu nopeemmin. Ite tosta ymmärtäisin jopa että pitoa B:llä pitäs olla enemmän. Todellisuudesta ei mitään hajua. :)
Kihihi, hassu pdf. hihi1
Katutakarenkaan (Power one) upper limit +140C. Pitää vetää kunnon burnis aina ennen ku lähtee snägärille ett saa vähintään opimaalisen pidon siihen nakkiin. :))
Onko kukaan ajellut C-seoksella alle 25 asteen lämpötilassa? Riittääkö pito keskiryhmän nopean pään vauhtiin, eli onko kuitenkin vähintään yhtä pitävä kuin nämä sporttiset katurenkaat, millä moni ajaa (PP3, Sportsmart ym.)?
Lainaus käyttäjältä: Ridefly - 23.07.14 - klo:10:25Onko kukaan ajellut C-seoksella alle 25 asteen lämpötilassa? Riittääkö pito keskiryhmän nopean pään vauhtiin, eli onko kuitenkin vähintään yhtä pitävä kuin nämä sporttiset katurenkaat, millä moni ajaa (PP3, Sportsmart ym.)?
Kemorassa tais sunnuntaina olla aamusta alle 25 ja alla tosiaan tuo C-seos. Sillä tuli roiskittua 13-alkusia ilman pito-ongelmia. Pari kertaa sain ton sladiin kun meni reilummin kaasulla alakatteen vielä raapiessa maata. Eli eiköhän tolla keskiryhmässäkin pärjää jotenkin.
Kallion Juha kävi muuten katurenkailla vakiolla gixerillä tuuppaamassa pari testikierrosta sunnuntaina. Käsiajanotolla meni kuulema 15-alkusta ja renkaina oli Contin Sport Attack 2. Siinä vähän ajattelemisen aihetta jokaiselle pito-ongelmaiselle.
Kaveri ajo tänään power cup b:llä törkeen kuumalla botnialla ja toimi ja kulu oikein nätisti, tahti vähän 1.50 alle. Saatan itekki testata tuota huomenna kun korkkaamaton mukana on
Tuo misukka ei revi kovin helposti, mutta kuumallla B sroksen pito on C seosta huonompi.
Ajelin ke-to Jurvassa tuolla C seoksella ja ainakaan 1:50-1:52 vauhdeilla ei ollut ongelmaa pidon eikä kulumisen osalta. Kelihän oli todella lämpöinen.
Itsekkin ajelin tuolla b:llä nyt botnialla toisena päivänä. Lämminpaineet tiputin alle 1.7 ja tahti oli 1.47-1.49 ja hyvin toimii ja edes näyttänyt kuluvan koko rengas. Alastarolla vois jatkaa tuon kanssa.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.07.14 - klo:10:40
Tuo misukka ei revi kovin helposti, mutta kuumallla B sroksen pito on C seosta huonompi.
Voi jotenki uskoo tän. Miten tuo C nyt on kestänyt kierroksia? B-ainakin menee liukkaaksi jo kohtuu aikaisessa vaihteessa kulutuspinnan karistessa verrattuna pirelleihin yms, mutta näyttääpä tuota kumia tuossa jonkin verran olevankin enemmän alkuunsa.
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 04.08.14 - klo:12:52
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.07.14 - klo:10:40
Tuo misukka ei revi kovin helposti, mutta kuumallla B sroksen pito on C seosta huonompi.
Voi jotenki uskoo tän. Miten tuo C nyt on kestänyt kierroksia? B-ainakin menee liukkaaksi jo kohtuu aikaisessa vaihteessa kulutuspinnan karistessa verrattuna pirelleihin yms, mutta näyttääpä tuota kumia tuossa jonkin verran olevankin enemmän alkuunsa.
Oisinkohan mä ajanu tolla nyt 2 tai 3 päivää eikä ainakaan vielä mitään pito-ongelmia. Tosin kusiainen alla niin ei kulukaan niin nopeesti kuin tonnarilla.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.08.14 - klo:13:24
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 04.08.14 - klo:12:52
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.07.14 - klo:10:40
Tuo misukka ei revi kovin helposti, mutta kuumallla B sroksen pito on C seosta huonompi.
Voi jotenki uskoo tän. Miten tuo C nyt on kestänyt kierroksia? B-ainakin menee liukkaaksi jo kohtuu aikaisessa vaihteessa kulutuspinnan karistessa verrattuna pirelleihin yms, mutta näyttääpä tuota kumia tuossa jonkin verran olevankin enemmän alkuunsa.
Oisinkohan mä ajanu tolla nyt 2 tai 3 päivää eikä ainakaan vielä mitään pito-ongelmia. Tosin kusiainen alla niin ei kulukaan niin nopeesti kuin tonnarilla.
Jooh... no 1 botnia, 2 alastaroo ja 1,5 kemoraa rengasta kääntelemällä päästelin B:llä, settejä aika paljon. Nyt alkaa olla riskirengas jo. Kaikki hellepäiviä ja vauhtia jokunen sekka sua vähemmän niin kompensoisko tuo tuota kulumista samalle tasolle. Oon aika raikas avaamaan mielestäni...
Lainaus käyttäjältä: Ridefly - 23.07.14 - klo:10:25
Onko kukaan ajellut C-seoksella alle 25 asteen lämpötilassa? Riittääkö pito keskiryhmän nopean pään vauhtiin, eli onko kuitenkin vähintään yhtä pitävä kuin nämä sporttiset katurenkaat, millä moni ajaa (PP3, Sportsmart ym.)?
Eilen aamusta Alastarolla tais olla parin kympin huitteilla lämpötila ja C-seos pelas oikein kivasti. 1:25 kyydissä en saanu tuota luistamaan vielä muualla kuin kolmosen avauksessa pariin kertaan.
Mulla bemussa C-seos Powercupit takana, 200/55. Ajoin Kemoran helteissä pari viikkoa sitten ja ihan huippuhyvät renkaat ajettavuudeltaan ja pidoltaan.
Kuvion reunasta repesi aluksi mutta nostin paineen1.6:sta 1.7 ja repeäminen selvästi väheni. Ajelin n.40-50 kierrosta ja kestää vielä ainakin saman ellei tuplatkin ennenkuin tarvetta vaihtaa.Hivenen luistaa avauksessa kun on ihan reunalla mutta ei lähde äkkinäisiin luistoihin vaan luistaa tasaisesti. Mikäli kestoltaan hyvä niin varmasti ostan noita lisää kun hinta on noin alhainen. Yksi C- seos vielä jäljellä varastossa. Power Slickejä on ollut ajossa myös, R6:ssa (19/69)ihan hyvät mutta bemussa (20/69)kulahti aika pian, ainakin B-seos. Muutoin samanlaiset ajettavat kuin Powercupit.
Edellinen rengas oli Dunlopin 9838 kova seos jolla ajelin todella paljon kierroksia,kuumalla ilmalla pääasiassa; pidosta joutui vähän tinkimään, ajoin kulutusmerkit kokonaan pois.Samalla tavalla hillitysti käyttäytyvä rengas.
Power cuppi b testattu. Kesti reilu 30 kierrosta viileää kemoraa. Repi oli painetta enemmän tai vähemmän. Ja ainakaan avausten rajuudesta ei johdu (6satanen, pitkät välit ja isoilla vaihteilla). Piti ihan hyvin eikä ajotuntumassa tai käytöksessä mitään ihmeellistä. Ajakoot kellä kestää sekä rengas että perse.
^Liian vähän rasitusta renkaalle pehmeillä avauksilla, jolloin kumi ensin jäähtyy ja sit alkaa repimään. Mulla toimi tänään C-seos kemoralla ihan kivasti. Tosin alko olemaan sen verran loppu, ettei parasta pitoa enää saanu irti.
^Paljon mahdollista. Täytyy köyhän välttää noita syrjähyppyjä ja pysyä dunlopeissa. Ne näyttäisi omalla ajotyylillä ja vauhdilla kestävän hyvin.
Mites noi Power Cup evot, joiden väitetään olevan kaikkea A:sta C:hen?