Lainaus käyttäjältä: Grass - 17.08.14 - klo:22:07Honda Repsol-kuski nopeassa (noin 1:30-1:31 ajoilla) taisteli tismalleen saman ongelman kanssa. Hänen renkaansa näytti 1:1 samalta.
Jep, mun SP: takanen on samanlainen kun Grassin kuvissa ja mulla oli samat paineet. Olen ajanut muutamat SP:t eri pyörällä ja jopa 1,9-2,0 lämmin paineilla takasella ilman repeily ongelmia ja melkein samoja aikoja Alastarossa. Se mietityttää kun ei launtaina repeillyt ollenkaan vaan kului tosi nätisti ja sain ajettua enkkani 1:26:69 ja alle 30:nenkin muutaman kerran. Eli se sai kyllä ihan kunnolla käskyä. Alusta tuntui musta ihan hyvältä enkä kaivannut koko viikonloppuna mitään suurempia säätöjä siihen, ehkä siksikin kun olin ekaa kertaa kyykyllä radalla eikä paremmasta kokemusta...tai no, kyllä mä vähän sitä tehtaan perusasetuksista muuttelin.
Sitten sunnuntaina se repes heti ekan setin jälkeen ja asiaa pähkäiltiinkin, sekä todettiin että klassinen kylmärepeäminen. Otin siis ekan setin varovasti ja lämmittäen renkaita mutta ei auttannut. Mulla ei siis lämppäreitä käytössä.
Kokeilin myös pari settiä pahemmin avaamatta jos se olis tasottunut vähän, mutta en siinä ihan onnistunut. Sitten tulikin kehotus siirtyä nopeaan ryhmään ja jännät housuissa revenneellä takasella radalle. Onnex kaikki meni ihan ok, eikä se SP tehnyt mitään temppuja. Kyllä mä hivenen avauksissa sitä kuitenkin varoin.
Ajattelin kääntää sen toisin päin ja ajaa loppuun sekä opiskella alustan säätöjä lisää.
T: se Honda Repsol -kuski joka ostaa lämppärit asap.