Vihdoin on tuo jalkakin parantunut botniaringin tällistä siihen kuntoon, että saa ajaa. Alkuviikosta ortopedi antoi luvan kun otettiin TT kuvat nilkasta. Kävin tänään sitten ajamassa hansiksen toista puolta, kun toinen on vielä suljettu. vi**umainen paikka, aika tekninen tällaisen aloittelijan makuun. Kanssa-ajajat tiesivät kertoa että se toinen puoli on sitten erilainen jahka se aukeaa.
Hirmu polteltta ei enskahommiiin ollut. Niin paljon tullut kakspyöräsillä ajettua, ettei ajamisen polte vehkeitä kasvata. Nytkun enskaa kokeilemaan pääsi, niin onhan se hienoa. Kyllä nää on näitä syitä miks tällä pallolla ollaan. Katoaa kummasti mielestä sisäministerin lausahdukset, tai muut ihmismieltä ihmetyttävät asiat.
Pyörä toimii kyllä hyvin. Hyvä peli. Hyvä kun on kilvissä, niin ei tarvitse kuljetuskaluston kanssa pelleillä. 11km on matkaa tallilta hansikselle. Ainoa vi**umainen tuossa pyörässä on, että mopopojat kaasuttelee siirtymäajolla liikenteessä kun näkee tuon.
Meinasin sanoa, että eipä siitä kauaa ole kun itse olin samanlainen. Mutta onhan siitä. Vuodet vierii. Kohta on lähempänä 50v kun omaa syntymää. Voi hel***ti.
Jos jotain opin, niin eipä tuolla mettässä kannata juuri ajolinjoja yrittää valita. Pyörä menee minne menee ja yrittää roikkua kyydissä
Eli tuo pyörän eläminen on kyllä tullut vähän vasten kasvoja. Hirvee röykytys ja pauke, mutta senkin oppi että antaa pyörän elää vaan ja yrittää olla rentona. Ehkäpä noista RR touhuista on jotain hyötyä. Ymmärtää jotain ajamiseen liittyvää.
Enkä ois uskonu kuinka jyrkkiä mäkiä tuolla pääsee. Ajattelin että joudun repiin ja työntään mutta vitut. Keskelle mäkeäkin kun pysähty niin hanaa vaan. Ja toinen että, kuinka köykäsesti isojen kivienkin yli pääsee. Huomasin, että helpommalla pääsee kun ajaa kovaa yli vaan, eikä mieti mitä tässä pitäs tehä.
Eikä ole kyllä kallistakaan. 55e moottorikerhon jäsenmaksu vuodeksi ja 50e kausikortti enskapolulle. Jestas. Tietty aion muillaki radoilla käydä ajamassa, mutta tuossa hansiksella voi käydä töiden jälkeen kurvauttamassa.
Pääsin myös jyvälle, mitä tarkoittaa että piikillä pitää aloittelijan olla tarkkana vaihteiden ja kytkimen kanssa. Ei ollut yks eikä kaks kertaa, kun vehje hyyty ja sit potkittiin käymään siellä kivikossa. Mutta kytkintä kun oppi luistattaan, niin aika paljon helpotti. En kyllä koe, että piikillä olisi jotenkin erityisen vaikea opetella näitä touhuja.
Mutta rehellisesti sanottuna täytyy myöntää, ettei tämä niin hauskalta vaikuta kuin RR. Kun auto24ringillä pisti sladissa mutkasta ulos virolainen ja latvialainen ihan perseessä kiinni, niin se jos joku on elämää. Tuolla mettässä ei oikeen sellaiseen kisameininkiin pääse. Ehkäpä sitä sitten kun oppii ajamaan, eikä tarvitse yksin ajaa, niin muuttu kivemmaksi. Ja ajattelin kyllä C luokan kisoja käydä ajamassa, kun nyt vähän oppii ajamaan ensin.
Kypäräkameran myös ostan niin saa pätkää nauhalle.