Törmäsin aiheeseen karting ja siinä kuskin painon vaikutus kierrosaikaan. Ammattilainen ja harrastaja ottivat mittaa lisäpainojen kanssa. 10, 20 ja 30 kg.
Molemmat n. 60 kg, ammattilaisen kierrosaika n. 40s (tuplasti vähemmän mitä suomi mp radat). Jokainen +10 kg toi 0,3s, 30 kg se oli siis 0,9s.
Harrastajalla se oli 0,5s/10 kg, eli 1,5s/kierros jos oli kaikki +30 kg. Voisi olettaa että esim Alastarolla harrastajan kierrosaika karting autolla ilman ja lisäpainon
kanssa (30 kg) olis jotain 4s luokkaa ?
Näin satakiloisena yrittää nyt pönkittää itsetuntoa kysymällä että mikäköhän se on Alastarolla 60 ja 100 kiloisen ero moottoripyörällä jos kaikki muut
asiat on tasavertaisia ?
Formula 1 autoissa kuulin mitä se oli / 10 kg, mutta kun ei muista....
Paljionkohan kartingauto painaa? Kokonaismassojen ero on meidän tapauksissa:
Luuviulu: 200 + 60 + 10 (puku+kypärä) = 270 kg
Zelluliittizetä: 200 + 100 + 10 = 310 kg
Painoa tulee lisää siis 14,8 %, jos on ruoka-aikaan kotona.
Tässä vertailussa pitäisi tietää, onko se mikroauto teho/painosuhteeltaan läheskään samaa luokkaa, kuin nämä meidän mopot. Saattapi olla että tuo kartingkuskien ero tässä tapauksessa selittyy suureltakin osin kiihdytyksissä menetetystä ajasta. Jarrut kaiketi on riittävät.
Tuohon on pirun "helppo" selvittää ihan itse. Ajat ensin yhden setin lähes tyhjällä tankilla ja katsot mitä kierrosaikoja ajat (nehän on kuitenkin n. 0,1 sekunnin sisään kaikki, kuten meillä kaikilla harrastajilla). Seuraavalle setille tankkaat n. 15 litraa polttoainetta ja katsot setin jälkeen kierrosajat. Nyt näet suoraan n. 10kg:n vaikutuksen aikoihin. ;)
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.02.12 - klo:09:15
Tuohon on pirun "helppo" selvittää ihan itse. Ajat ensin yhden setin lähes tyhjällä tankilla ja katsot mitä kierrosaikoja ajat (nehän on kuitenkin n. 0,1 sekunnin sisään kaikki, kuten meillä kaikilla harrastajilla). Seuraavalle setille tankkaat n. 15 litraa polttoainetta ja katsot setin jälkeen kierrosajat. Nyt näet suoraan n. 10kg:n vaikutuksen aikoihin. ;)
Tää nyt ei ihan liity läskeihin, mut olen kuullut varikolla aiemminkin et lähes tyhjällä tankilla ajelee kovempaa, en kyllä itte huomannut ajossani, joten kiistän koko jutun. :D
Voihan se taas olla et minä ja mopo-paketissa ei pienet painon vaihtelut meinaa mitään. :P
Pitää muistaa myös painopisteen merkitys. Yli- tai riittävän tehokkaassa SB:ssa massapainopisteen alapuolelle lisätty, sopivan kokoinen puntti saattaa nopeuttaa hiukan. Rengas vaan kuluu hiukan enemmän.
Teorissa riski kuski, joka osaa ajaa mutkat kypärä maan pintaa hipoen, avauksissa nokka mitarissa kiinni, ja jarruissa tiukkatakakeno... ei promilleilla höystettynä kuiteskaan mielellään (saattaa hidastaa), voisi jopa hyötyä massasta yksittäisillä kierroksilla.
Lainaus käyttäjältä: app - 10.02.12 - klo:09:32
Teorissa riski kuski, joka osaa ajaa mutkat kypärä maan pintaa hipoen, avauksissa nokka mitarissa kiinni, ja jarruissa tiukkatakakeno... ei promilleilla höystettynä kuiteskaan mielellään (saattaa hidastaa), voisi jopa hyötyä massasta yksittäisillä kierroksilla.
Kiitos app, sä valoit minuun uskoa, kunhan saan ajoasennon korjattua ja muljautettua nämä
(läskit) lihakset enemmän keulaa kohti, menen kohta susta edelle. :P
Jaa-jaa, Stoner valitteli kovasti kun joutuivat laittamaan 4kg lisää painoa siihen alle 160kg pyörään, huomaa kuulemma nopeissa mutkissa selvästi. Ja varmaan laitettu optimaaliseen kohtaan vielä tuo lisäpaino.
Ja ihan selvästihän kierrosajat alkavat tippua kisan edetessä ja polttoaineen vähetessä, vaikka renkaatkin kuluu.
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.02.12 - klo:09:43
Kiitos app, sä valoit minuun uskoa, kunhan saan ajoasennon korjattua ja muljautettua nämä(läskit) lihakset enemmän keulaa kohti, menen kohta susta edelle. :P
Säähä menit jo. Kemoras. Mut et Alastaros. Kypärää maaha vaa jälkimmäisessäskis.
Lainaus käyttäjältä: app - 10.02.12 - klo:09:48
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.02.12 - klo:09:43
Kiitos app, sä valoit minuun uskoa, kunhan saan ajoasennon korjattua ja muljautettua nämä(läskit) lihakset enemmän keulaa kohti, menen kohta susta edelle. :P
Säähä menit jo. Kemoras. Mut et Alastaros. Kypärää maaha vaa jälkimmäisessäskis.
Alastarossa ei oo niin isoo merkitystä sillä kypärän maahan laittamisella. Siellä tehdään kierrosaika pysäyttämällä mopo apeksiin tiukalla jarrulla, siinä nopeasti kopautetaan kypärä tonttiin, mopo pystyyn ja torvi auki suoralle. Kemoralla on sitten ajettaviakin mutkia. Tämä siis näin mustavalkoisesti ilmaistuna.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.02.12 - klo:09:55
Alastarossa ei oo niin isoo merkitystä sillä kypärän maahan laittamisella. Siellä tehdään kierrosaika pysäyttämällä mopo apeksiin tiukalla jarrulla, siinä nopeasti kopautetaan kypärä tonttiin, mopo pystyyn ja torvi auki suoralle. Kemoralla on sitten ajettaviakin mutkia. Tämä siis näin mustavalkoisesti ilmaistuna.
Ei sitten ole ole isoo merkitystä, joten persettä (isoo) ritsille jarruissa, ja avauksissa tankille, samalla pää etusen etureunan kohdalla.
Kattelin Motogp riders info. Eihän noilla taida olla kovastikaan tekemistä meikäläisten Alastaron kierrolla, mutta kuitenkin.
Gibernauta pidettiin jo liian isona kaverina "ykkösiin" 175 cm ja 69 kg. Pedrosa esim 51 kg ja 160 cm. Loput siitä välistä.
Sitten tuli JÄTTI Simoncelli, R.I.P, käsittämättömät 76 kg ja 183 cm ! Hän itse asiassa näyttikin aika kookkaalta, ainakin muihin verrattuna.
Vanhoja kirjoituksia kattelin, niin "voiko noin kookas kuljettaja päästä maailman huipulle ? "
Jarska...myydään mopot pois ja aletaan harrastaa sumopainia ?
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Kattelin Motogp riders info. Eihän noilla taida olla kovastikaan tekemistä meikäläisten Alastaron kierrolla, mutta kuitenkin.
Gibernauta pidettiin jo liian isona kaverina "ykkösiin" 175 cm ja 69 kg. Pedrosa esim 51 kg ja 160 cm. Loput siitä välistä.
Sitten tuli JÄTTI Simoncelli, R.I.P, käsittämättömät 76 kg ja 183 cm ! Hän itse asiassa näyttikin aika kookkaalta, ainakin muihin verrattuna.
Vanhoja kirjoituksia kattelin, niin "voiko noin kookas kuljettaja päästä maailman huipulle ? "
Jarska...myydään mopot pois ja aletaan harrastaa sumopainia ?
Ettekö meinaa pyytää mua mukaan , 175cm / 103kg.
Tosin nyt kovalla punttikuurilla(ei siis enää voimanostoa) tiputetaan paino lähemmäs 90kg...no ainakin yritetään....kele
terv. mätisäkki
Et sä Carpon vielä pääse sumopainiin vaix tavara vaakaa tarttiskin mikä lukemat alkaa 0,1 tonnista :-X
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Kattelin Motogp riders info. Eihän noilla taida olla kovastikaan tekemistä meikäläisten Alastaron kierrolla, mutta kuitenkin.
Gibernauta pidettiin jo liian isona kaverina "ykkösiin" 175 cm ja 69 kg. Pedrosa esim 51 kg ja 160 cm. Loput siitä välistä.
Sitten tuli JÄTTI Simoncelli, R.I.P, käsittämättömät 76 kg ja 183 cm ! Hän itse asiassa näyttikin aika kookkaalta, ainakin muihin verrattuna.
Vanhoja kirjoituksia kattelin, niin "voiko noin kookas kuljettaja päästä maailman huipulle ? "
Jarska...myydään mopot pois ja aletaan harrastaa sumopainia ?
Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.
Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).
Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Kattelin Motogp riders info. Eihän noilla taida olla kovastikaan tekemistä meikäläisten Alastaron kierrolla, mutta kuitenkin.
Gibernauta pidettiin jo liian isona kaverina "ykkösiin" 175 cm ja 69 kg. Pedrosa esim 51 kg ja 160 cm. Loput siitä välistä.
Sitten tuli JÄTTI Simoncelli, R.I.P, käsittämättömät 76 kg ja 183 cm ! Hän itse asiassa näyttikin aika kookkaalta, ainakin muihin verrattuna.
Vanhoja kirjoituksia kattelin, niin "voiko noin kookas kuljettaja päästä maailman huipulle ? "
Jarska...myydään mopot pois ja aletaan harrastaa sumopainia ?
Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.
Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).
Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.
Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?
[smg id=40]
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Kattelin Motogp riders info. Eihän noilla taida olla kovastikaan tekemistä meikäläisten Alastaron kierrolla, mutta kuitenkin.
Gibernauta pidettiin jo liian isona kaverina "ykkösiin" 175 cm ja 69 kg. Pedrosa esim 51 kg ja 160 cm. Loput siitä välistä.
Sitten tuli JÄTTI Simoncelli, R.I.P, käsittämättömät 76 kg ja 183 cm ! Hän itse asiassa näyttikin aika kookkaalta, ainakin muihin verrattuna.
Vanhoja kirjoituksia kattelin, niin "voiko noin kookas kuljettaja päästä maailman huipulle ? "
Jarska...myydään mopot pois ja aletaan harrastaa sumopainia ?
Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.
Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).
Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.
Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?
[smg id=40]
Nuo punaiset on tuttuja mut tuo keltainen rookie on ihan outo?
Mietiskelin vielä varttimailia. Olen 10s yrittänyt rikki, onnistumatta. Sekin koostuu monesta pienestä tekijästä, jos kaikki sais kohdalleen niin menis kyllä, treenin puute.
Jos ajattelen että siinä istuu takana 40 kg puuma. Ja joku sanoo ettei vaikuta ! On se ny p...ja siinä on vain yksi kiihdytys, 400m. Aika varmasti yli 11s !
Mitäs nämä suomen radat on pitkiä, olkoon vaikka 2,5 km.
No, jos se olis yksi pitkä suora, silti kevyempi voittaa jo sen yhden kiihdytyksen ja muidenkin fysiikan lainalaisuuksien vuoksi, saatika niitä kiihdytyksiä on toistakymmentä, kuten Alastarolla.
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.
Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).
Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.
Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?
[smg id=40]
OT. mutta, tuo keskimmäinen näyttää ihan valelääkäriltä
Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 10.02.12 - klo:15:17
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.
Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).
Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.
Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?
[smg id=40]
OT. mutta, tuo keskimmäinen näyttää ihan valelääkäriltä
Keskimmäinen on Raaseri ja punaset ihan outoja?
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:15:10
Mietiskelin vielä varttimailia. Olen 10s yrittänyt rikki, onnistumatta. Sekin koostuu monesta pienestä tekijästä, jos kaikki sais kohdalleen niin menis kyllä, treenin puute.
Jos ajattelen että siinä istuu takana 40 kg puuma. Ja joku sanoo ettei vaikuta ! On se ny p...ja siinä on vain yksi kiihdytys, 400m. Aika varmasti yli 11s !
Mitäs nämä suomen radat on pitkiä, olkoon vaikka 2,5 km.
No, jos se olis yksi pitkä suora, silti kevyempi voittaa jo sen yhden kiihdytyksen ja muidenkin fysiikan lainalaisuuksien vuoksi, saatika niitä kiihdytyksiä on toistakymmentä, kuten Alastarolla.
Sulla on nyt jonkin asteinen paino-onkelma.
Komian susta saa rahalla, suositun Panigalella mut laiha ja nopea....hmm...vaatii kyllä työtä. confused_thinking :D
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.02.12 - klo:15:19
Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 10.02.12 - klo:15:17
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.
Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).
Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.
Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?
[smg id=40]
OT. mutta, tuo keskimmäinen näyttää ihan valelääkäriltä
Keskimmäinen on Raaseri ja punaset ihan outoja?
Joo, tosi monesti olen ollut, mutta sitten aina herännyt. Punaiset on ihan outoja, se on totta.
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:15:10
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Kattelin Motogp riders info. Eihän noilla taida olla kovastikaan tekemistä meikäläisten Alastaron kierrolla, mutta kuitenkin.
Gibernauta pidettiin jo liian isona kaverina "ykkösiin" 175 cm ja 69 kg. Pedrosa esim 51 kg ja 160 cm. Loput siitä välistä.
Sitten tuli JÄTTI Simoncelli, R.I.P, käsittämättömät 76 kg ja 183 cm ! Hän itse asiassa näyttikin aika kookkaalta, ainakin muihin verrattuna.
Vanhoja kirjoituksia kattelin, niin "voiko noin kookas kuljettaja päästä maailman huipulle ? "
Jarska...myydään mopot pois ja aletaan harrastaa sumopainia ?
Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.
Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).
Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.
Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?
[smg id=40]
Mitäs nämä suomen radat on pitkiä, olkoon vaikka 2,5 km.
No, jos se olis yksi pitkä suora, silti kevyempi voittaa jo sen yhden kiihdytyksen ja muidenkin fysiikan lainalaisuuksien vuoksi, saatika niitä kiihdytyksiä on toistakymmentä, kuten Alastarolla.
Pito on Alastarollakin kiihdytyksen alkuvaiheessa rajoittava tekijä, ei pyörä/kuski-yhdistelmän paino. Sitten kun pitoa alkaa olemaan riittävästi, on ilmanvastus jo huomattavan iso tekijä, joten painon merkitys on kiihdytyksissä huomattavasti pienempi kuin esim. varttimaililla.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.02.12 - klo:16:35
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:15:10
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Kattelin Motogp riders info. Eihän noilla taida olla kovastikaan tekemistä meikäläisten Alastaron kierrolla, mutta kuitenkin.
Gibernauta pidettiin jo liian isona kaverina "ykkösiin" 175 cm ja 69 kg. Pedrosa esim 51 kg ja 160 cm. Loput siitä välistä.
Sitten tuli JÄTTI Simoncelli, R.I.P, käsittämättömät 76 kg ja 183 cm ! Hän itse asiassa näyttikin aika kookkaalta, ainakin muihin verrattuna.
Vanhoja kirjoituksia kattelin, niin "voiko noin kookas kuljettaja päästä maailman huipulle ? "
Jarska...myydään mopot pois ja aletaan harrastaa sumopainia ?
Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.
Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).
Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.
Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?
[smg id=40]
Mitäs nämä suomen radat on pitkiä, olkoon vaikka 2,5 km.
No, jos se olis yksi pitkä suora, silti kevyempi voittaa jo sen yhden kiihdytyksen ja muidenkin fysiikan lainalaisuuksien vuoksi, saatika niitä kiihdytyksiä on toistakymmentä, kuten Alastarolla.
Pito on Alastarollakin kiihdytyksen alkuvaiheessa rajoittava tekijä, ei pyörä/kuski-yhdistelmän paino. Sitten kun pitoa alkaa olemaan riittävästi, on ilmanvastus jo huomattavan iso tekijä, joten painon merkitys on kiihdytyksissä huomattavasti pienempi kuin esim. varttimaililla.
Kyllä Ja siinä kohdassa, jossa jarrulla saa etusen alta, alkaa riskin ja luumäen vauhti olemaan identtinen, jatkuen pisteeseen jossa saa avaamalla takasen alta. Ainoana erona mutkan jälkeen rengas on riskillä rumempi.
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.
Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?
[smg id=40]
[/quote]
Keskimmäistä. Laitajoukkueen kavereille olen pärjännyt, toiselle lähtöharjoituksissa ja toiselle saunapainissa.
Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 10.02.12 - klo:15:17
OT. mutta, tuo keskimmäinen näyttää ihan valelääkäriltä
No ei ainakaan siltä valelääkäriltä jonka vierestä heräsin ja jonka kanssa myöhemmin tavattu jo muutamaan kertaan käräjillä. Silläkin oli saatanasti rahaa ja meriittejä, tosin enempi tuolta mielikuvitusmaailman puolelta.
Aiheesta tuolla enemmän: http://turbo.bomber.fi/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=56665&postdays=0&postorder=asc&start=0 (http://turbo.bomber.fi/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=56665&postdays=0&postorder=asc&start=0)
Omia kokemuksia Kemoralla:
71kg 1:16.7
76kg 1:15.9
80kg 1:13.6
Ensi kesänä 85kg ja entistä kovempaa. Jos nahkapuku mahtuu vielä päälle. :)
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 10.02.12 - klo:23:45
Omia kokemuksia Kemoralla:
71kg 1:16.7
76kg 1:15.9
80kg 1:13.6
Ensi kesänä 85kg ja entistä kovempaa. Jos nahkapuku mahtuu vielä päälle. :)
Miekin oon lihonu viime kesästä, tulen siis melko varmasti härnäämään teikäläisen kierrosaikoja. ;)
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.02.12 - klo:00:11
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 10.02.12 - klo:23:45
Omia kokemuksia Kemoralla:
71kg 1:16.7
76kg 1:15.9
80kg 1:13.6
Ensi kesänä 85kg ja entistä kovempaa. Jos nahkapuku mahtuu vielä päälle. :)
Miekin oon lihonu viime kesästä, tulen siis melko varmasti härnäämään teikäläisen kierrosaikoja. ;)
Tere tulemast. Jos vaikka tuon painon nousun mukaisen 2-3s parantais ???
Lupaan päivittää vakioalustan sun kiusaks kun 12-alkunen napsahtaa tauluun Kemoralla. :p
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 10.02.12 - klo:23:45
Omia kokemuksia Kemoralla:
71kg 1:16.7
76kg 1:15.9
80kg 1:13.6
Ensi kesänä 85kg ja entistä kovempaa. Jos nahkapuku mahtuu vielä päälle. :)
Tässä se tuli, tätä olen odottanut, mitä enemmän painoo, sitä kovempaa menee, kiitos. hesse_yahoo respekt_1
Edit: bongasin sun blogin ja oli kivaa luettavaa kehityksestä ja kalustosta. airrev_1
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 10.02.12 - klo:23:45
Omia kokemuksia Kemoralla:
71kg 1:16.7
76kg 1:15.9
80kg 1:13.6
Ensi kesänä 85kg ja entistä kovempaa. Jos nahkapuku mahtuu vielä päälle. :)
Jos toi paino on perusteena nopeudelle,mun pitäis sit mennä Kemoralla alle kympin :D
Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.02.12 - klo:06:31
Edit: bongasin sun blogin ja oli kivaa luettavaa kehityksestä ja kalustosta. airrev_1
Kiitos. Täytyy yrittää jossain välissä päivitellä ensi kesän kuvioita tuonnekin.