[smg id=39]
Noi on pari senttiä vakiota ylempinä, ihan turhaan. Mutta tuossa mopossa onkin vanhoista vakiomopoista parhaimpia kallistusvaroja. Mä olen tuollaisella ajanut kyynärpää maassa (kaatumatta), mutta tappeja ei saa maahan niin että säilyis kaatumati.
T1mpan aiempaan kommenttin pyöreämmistä ajolinjoista. Jos haluat kovaa kierrosaikaa, kaarrenopeus ei ratkaise vaan keskinopeus. Monesti kannattaa uhrata kaarrenopeutta sille että saa vaan mopon nopeasti toiseen suuntaan. Moderneilla renkailla se on lähes poikkeuksetta nopein tapa suoriutua ratakierroksesta.
Tuo sun mopo ei ole kyllä se kaikkein terävin rataskalpelli, kaikella kunnioituksella, eli jos haluat sillä parantaa kannattaa miettiä seuraavaa: Jarrutukseen lisää tehoa, myöhemmin ja syvempään jarrulle. Vaikka nopeus menisi hetkellisesti esim 10km/h nykyistä kaarrenopeuttasi alemmaksi, saat mopon merkittävästi nopeammin käännettyä ajosuuntaan ja pääset kaasulle. Vaikka uhrasit hetkellisesti nopeutta, lopputuloksena keskinopeuden pitäisi kasvaa = ratakierroksen nopeutua.
Toki tämä on nyt ihan arvailua, kun vain yhden kuvan perusteella teen jotain ehdotuksia. Ja voi olla ehdotuksena metsässä.