Tällainen siitä nyt sitten tuli:
https://www.dropbox.com/s/7nx6ina45di9lti/R6_30052017_1.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/4i3q1t97nn736ns/R6_30052017_2.jpg?dl=0https://www.dropbox.com/s/r4v43y3pp6ts7f2/R6_30052017_3.jpg?dl=0Modauksia tuli jonkinmoinen lista (ei täydellinen): Translogic shifteri, vaihdenäyttö, HEL-jarruletkut, alustansäätö+jouset, Bikesplast-katteet, tankinsuoja, 520:n ketjut&rattaat (DID), Motoholders-etuhäkki, Öhlins-ohjausiskunvaimennin, AIS:n poisto, katin poisto&y-putki, Akrapovic Megaphone-slipari, taittuvat kahvat, kytkinkeskiön KIT-mutteri, EBC EPFA-jarrupalat, koneenposkisuojat, kaatumatatit (sivulle ja swingiin), stompgripit, 15 mm EPDM-solukumi istuimeksi, kahvatupit, tarroja ja PP-tuningin jalkatappisarja. Tämän lisäksi normaalit huollot. Aikaa ja rahaa paloi melkoisesti, mutta nyt pyörä toimii hienosti ja ajo maittaa.
Ei tosin mitään niin hyvää, ettei jotain parannettavaa. Lankavarmistuksia voisi vielä lisäillä ja pikakaasu laittaa. Sitten joskus tulevaisuudessa Bremboa eteen ja ecun fläshäystä.
Onko hyviä ehdotuksia pikakaasuksi?
Varikolla saa tulla vapaasti turisemaan ja antamaan vinkkejä (seuraavana Alastaroon ensi la)