Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 16.08.13 - klo:08:36
No onhan se kytketty kaikille pytyille, ilmeisesti kullakin erilliset puolat, vai? Vai mitä kytkentätapaa on käytetty, ohjeessa kun näkyy useampia vaihtoehtoja.
Jos nykäys tuntuu, niin jonkin katkonhan tuo antaa. Mutta voihan sinne laittaa katkoksi vaikka 60-70ms, niin ei ole siitä kiinni.
Ja liikkuuhan vaihdepoljin täysin esteettä, eli poljin myös palautuu 'lepoasentoon' välillä? Jos ei palaudu, niin silloin voi käyttäytyä noin, katko tulee mutta vaihde ei voi vaihtua mekaanisesti. Normaali vai käännetty kaava? Voi olla myös polkimen säädön tai jalkatekniikan muuttamisen tarve.
On kytketty kaikille neljälle puolalle. Tuo meni sillä plug/play kytkennällä mikä ohjeessa on. Tuo laite on vaan käytetty niin se oli ennen ollut käytössä sillä toisella kytkentämenetelmällä missä niitä johtoja katkaistaan niin jouduin tinaamaan johdot takaisin. Tää homma ei oo kytkennästä kiinni, kun singnaalien tulon näkee noista ledeistä. Sinne tulee RPM ja SPEED singnaalit. Laitepiippaa kun vaihdepolkimesta painaa, Intellishift valo syttyy kun kierroksia on yli tuon 6000rpm.
Katkoaikoja voi vaan lyhentää, ymmärsin asian väärin silloin aluks kun kirjotin että niitä voi vaan pidentää (10ms decrease max).
Vaihdepoljin toimii minusta ihan kunnolla ja esteettä. Jonkin verran on väljyyttä polkimen ja jalkatapin välillä mutta senhän ei pitäis tämän tyyppisellä anturilla haitata?
Kaavio on nyt oikeinpäin, ykkönen ylös ja loput alas.
Tästä tuli mieleen että jos tuo on rikki eikä katkaise kaikkia pyttyjä kun tässähän sanotaan jotain katkoajoista eri kierrosluvuilla ja eri sylintereillä:
"These figures are only the `front end', `the info you can see', there are literally hundreds of different interrupt times selected
for
different engine RPMs in different gears for different cylinders, that's the IntellishiftTM part."
Pitää koittaa vielä ohjelmoida tuo uudestaan ja ajattelin kokeilla laittaa vielä ylemmäs ne ohjelmointikierrokset(7000rpm).