^Noin 175-180km/h on shikaanin keskellä vauhtia jos en ihan väärin muista. Kovempaakin vois ajaa kun sais osumaan linjan ihan nappiin, mutta kertaakaan ei niin tarkasti saanu tulemaan 3-4-5 yhdistelmää, ettei ois tarvinnu vähän kaasun kans tähtäillä sitä ekaa kanttaria kiinni. Mut joku 50% siinä on helposti kaasu auki koko ajan kusiaisella. Tärkeintä on tosiaan saada toi eka sisäkanttari kiinni ja lähtee jo sieltä (tai vähän ennen) kääntämään mopoa siihen jälkimmäiseen kanttariin. Jos myöhästy käännössä, eikä saa tokaa kanttaria kiinni, tulee ulkokanttari silmille, mutta kun ymmärtää nostaa reilusti heti kun näkee, ettei saa tokaa kanttaria kiinni, riittää tila ihan helposti. Tosin vaarallinen paikka tulla ihan toisen kontissa kun se edellä oleva saattaa lyödä rullan kiinni vähän hassussa kohtaa. Puolenvaihdossa mopo tahtoo keulia ja keula tulee tonttiin tyypillisesti kun mopo on jo kallistunut jonkun verran vasemmalle. Ohjausiskari kannattaa olla kunnossa. Niin juu ja molemmat sisäkantit on niin matalia, että niiden yli pystyy ajamaan. Eli kun hakee linjaa mahdollisimman läheltä tokaa sisäkanttaria niin voi huoletta ajaa sen ylikin kunhan on vaan veto päällä.
Tässä paikassa on varmaan isoimmat nopeuserot ratapäivien nopeassa ryhmässä, joten jos et tiedä kuinka edellä menevä ajaa niin kannattaa jättää vähän extraväliä ennen shikaania, ettei tule yllätyksenä. Iso osa porukasta nostaa tuossa todella paljon.
Edit. Joltain kierrokselta katottuna oli ekassa sisäkanttarissa 177km/h, shikaanin keskellä 179km/h ja tokassa sisäkanttarissa 181km/h nopeudet. Tuo on varmaan parhaita mitä oon tuohon saanu.