Noi näyttää ihan asialliselta. Mulla oli/on Danmoton kiinalaiset jalkatapit ja 3D cliparit. Cliparin asennuksessa katkesi pultti, kun laitoin momenttiavaimeen 15nm, ohjeissa ei kerrottu tarvittavan voiman määrää, Suzukin manuaalista katsoin 23nm. Sen jälkeen laitoin mailia ja vastaukseksi tuli 10nm. Sillä voimalla cliparit muutti asentoa, jos vähänkin nojasi niihin. Vaihdoin kaikki pultit kunnollisiin ja laitoin 13nm. Kun kippasin pyörän, niin oli hankalaa saada pyörä pystyyn, kun kliparit vääntyivät pyörää nostaessa pystyasentoon. Jalkatappisarjassakin murheita, 10nm voimalla kaikki pultit löystyivät kesken ajon Ahvenistolla. Vähän jännitti, että antautuuko pultit tai kierteet, kun laitoin 15nm, mutta sillä on nyt pysynyt kiinni. Polkimien liikkeet jäykistyivät hieman isommalla momentilla. Ärsyttävin on kuitenkin suunnittelumoka, kun käyttää käännettyä vaihdekaaviota (K1 Suzukissa hyvin ysinkertainen toimenpide). Vaihdekiksi jää liian alas, kun alaspäin vaihdossa polkimen liikkuvat osuvat runkoon estäen polkimen säädön oikealle korkeudelle. Vaihdepolkimeen jäi 1-2mm sivuttaisliike, koska ei ollut yhden kerran kymmenestä kunnolla paikallaan, kun etsin sitä vikaa, ja laitoin siihen 15nm ja kohdistuskolot pyöristyivät. Ensin ajattelin ostaa matalakärkiset bootsit, mutta mulla odottaa nyt PP-Tuningit asennusta. Tutki tarkoin rakennetta, ettei tule vitutus, jos yrittää jälkikäteen laittaa pyörään quickshifterin sensoreita tai käännettyä kaaviota. Vakiona Danmototkin on ihan asialliset (jos käyttää reilusti liimaa asennuksessa eikä kaatele pyörää).