Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.08.17 - klo:20:26Tosin SRRA ja SML tarttis laittaa panosta kisajärjestäjien kanssa mainostukseen
Perustetaan omadorna -yhteishanke. Tehdään verkossa markkinointisuunnitelma, luodaan mainospohjat esim tuon rr-esitteen pohjalta, sovitaan aikataulutus ja jalkaudutaan.
Esim:
- lehtijuttu maaliskuussa: Raahen oma apina Antero kisaa hienolla Jamahalla SSC:ssä (Raahen Seutu)
- kalustoesittely paikallisen mp-kerhon tiloissa + infoa kisoista ja ratapäivistä
- lehtijuttu kesäkuussa: Apina Kemoralle kullankiilto silmissä
- mainos ennen Kemoraa, pieni kuva rr-esitteestä ja alle jonkun paikallisen yrityksen logo (maksaja). Kemora koska lähin rata
- Kemoran kisan jälkeen juttu "Apinalla ei taaskaan onnistunut, saappaassa reikä, sijoitus 6"
- tehdään nettisivut, josta löytyy keskitetysti tietoa kisoista ja reaaliaikainen tulospalvelu
www.rrsm.fi . Lisäksi kuskiesittelyjä, kisatunnelmia jne
- autetaan kerhoja markkinoinnissa esim. jakamalla julisteita
- velvoitetaan kerhot tekeen aikataulut, mainokset vähintään kuukautta ennen kisaa.
Kisoista live lähetys nettiin minimmissään "Suomi ensin"-striimien tyyliin.