Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 06.06.17 - klo:21:29
Tuo on kyllä jännä, että sulla on noi helpot sekunnit tossa vauhdissa jarruissa. Ite otin 1.25-1.23 parannuksen käytännössä avauksissa ja tossa olis vielä 1-2s pelkällä ajolinjan tarkennuksella parannettavaa. Eli jossain 1:21 -alkusissa pitäs alkaa miettimään jarruttamista.
Mä lähen sitä kautta että jos jarru ja jarrun ajolinja skulaa, niin apeksi osuu automaattisesti, ja avaus lähtee automaattisesti.
Lisäksi apeksinopeus/suoranopeus/jarrunopeus on koko ajan isompi.
Sielt se helppo kierrosaika tulee.
Jos jarru ja jarrun ajolinja ei osu, niin ei osu apeksikaan, eikä osu avaus.
Nii miks turhaa vääntää kaasuu ja kuluttaa takarengasta?
Ku se jarru ny vaan on aina ennen avausta, ja moka jarrussa tuhoaa avauksen, ja sitä järjestystä ei pysty muuttamaan, eikä mokaa enää seivaamaan.
Its as hämmästyin hidastuvuuksista mitä oli viikonlopun datasta, koska yritin keskittyy vain jarrun ajolinjaan, enkä edes yrittäny jarruttaa. Johtuu siit ett ny on alla mopo jonka alusta toimii, vaikka en oo säätäny sitä viel ees lähellekkään kohilleen. Se vaan on niin hyvä ja balanssissa ja kantaa, jo nyt, ett ei ees huomaa jarruttavansa.
Tosin yhen kerran naureskelin ku unohin jarruttaa viimeseen vasuriin ja huomasin, ett menee ilman jarruakin, ett pitäiskö yrittää ees vähä enemmän...
Datasta nopein kierros: Kaasulta jarrulle 1-2 sek. Jarruu 50-80%. Vauhti loppuu. Jarrulta pois. Moottorijarrulla rullailua 0-3 sek. Avaus 50-60%.
Eli jarru ja avaus menee nyttenkin samaa tahtii.