Ite käyttänyt tuommosta
AFR Analyzer ohjelmaa, joka laskee automaattisesti myös muutostarpeet, kun antaa afr target arvot.
http://www.r1-forum.com/forums/5578225-post34.htmlMutta tuossa ei ymmärtääkseni filttereitä ole (eikä myös saa määritettyä viivettä sen mukaa missä lambda anturi pakosarjassa) ja ongelma tässäkin ottaessa datasta kaikki, jää esim kaasua höllätessä 100->0 välille paljon osakaasuja, jotka sekoittaa todellisiä arvoja. Kuka keksii sellaisen funktion joka älyää filtteröidä arvot pois, jotka tulee moottorijarrulla ollessa...
Mitä enemmän on vielä logitus Hz, sitä enemmän "väärää dataa" (Esim omassa se ottaa noin 0.5sec 100->0 kaasu, 50Hz logituksella siinä kerkee tulla paljon dataa). Johtui sitten tuosta tai jostain muusta, ei tuon perusteella saa kun suuntaviivaa minnepäin pitäis laittaa. Tarkiten saa vain kattomalla datasta kiihytyksiä ja sieltä ite poimii muutostarpeet. Hidasta hommaa, varsinkin kun ei itelle oikein ikinä se matlab avautunut...