Tuossa about kuukausi takaperin rupesin laitteleen tuota Wikakasaa kesäkuntoon.
Alustahommilla aloteltiin, ja sehän meni heti alkuunsa puihin Italian poikien mokan takia.
Seuraavaksi jatkettiin uuden pikakaasun/vaijerien vaihdolla. Kohtuu työläs tuohon nuo vaijerit vaihdella, kun joutuu purkamaan aikalailla ja ruiskurungotkin pois käyttämään, vaijerit kun kulkee niin veemäisessä välissä. Uuden kytkinvaijerinkin vaihdoin varmuuden vuoksi, ettei ainakaan korkkais kesken kesää.
Koitti sitten yks perjantaiaamu. Tyytyväisenä käyttelin aamusella pyörää, ja tsekkailin että kaikki olis valmista penkkihommiin.
Sovittiin siinä sitten TT-Motorsportin kanssa että tuon samana päivänä pyörän, et saa penkitellä rauhassa sen koska ehtii.
Pyörä köytettiin kärryyn, ja ajattelin ennen lähtöä vielä käytellä koneen lämpimäksi kun kesänesteet oli sisässä. Ja kas aivan yhtäkkiä alkoi räpsymään ja välkkymään. Mittaristo sitten otti ja pimeni totaalisesti.
Voi per**le että sitä piti taas alkaa noitumaan, ja tulihan taas jotenkin niin epäuskoinen olo! Suoraan ajosta tuo kuiten tuossa talven oli koskematta seissyt. Ja hävettihän pajalle mennessä Teemulle selitellä että se vaan otti ja pimeni yks kaks.
Saatiin tuo kuiten säätöihin ilman mittaristoakin, mutta mulla alko taas ressaamaan ja mietityttään et mitäkähän taas!!
Tänään sitten rupesin tutkimaan noita sähköjä. Pitkään johtoja purettua ja kuorittua löytyi vihdoin löyhänlainen "kötöstelty" puristusliitos. Korvattiin tuo sitten sukkaliitoksella ja avot!! Palasi taas valot resun mittaristoon!
Melko arvelluttavat näkyy olevan nuo itse räpelletyt "kitti" sähköt. Siellä täällä kaikenmaailman ohituksia ja omia kytkentöjä. Herättää luottamusta ihan kympillä..
Ja toisinaan mulla alkaa tosissaan tuntumaan että melkoisen hankala viharakkaussuhde on kehkeytynyt tuon pyörän kanssa..
Mut jospa se taas tästä..