itse kyllä kannatan tota 117% sääntöä,jolloin kisaajia saadaan enemmän lähtöihin.mikäli sitä reilusti alennetaan niin kilpailijoita tulee olemaan reilusti vähemmä juuri sen takia kun eivät pelkistä aikaajoista melkeen 300€ viitsi maksaa,tai sitten käy niin että b luokan kuskeja ei pääse tarpeeksi/edes yritä päästä viivalle jolloin käsittääkseni alle 10 kuskin kanssa ei ole sm arvoa,en tiedä vaikuttaako b sarjassa kuskien määrä.itse jo viime syksynä erään suomen nordigsuperbike kärkikuskin kanssa keskutellesani hän snoi että ei muuallakaan b sarjoja ajeta,että on kuulemma nopeamman kuskin ammattitaidottumuutta mikäli ei hitaamman ohi pääse.kuski jonka kanssa keskustelin oli vesa kallio ja itse hänelle olen liikkuva shikaani ja aion osallistua tulevalla kaudella nordigsuperbiken b sarjaan.mielestäni jos kiristetään liikaa rajoja niin ei siellä kohta aja kuin vanhat a sarjan kuskit ja b:tä ei edes ole.