[/quote]
Epäilen, että tuossa tilanteessa paloilla ei ole niin merkitystä. Vaihtoon menee satulat ja/tai pääsylinteri.
Mikäli ilmaaminen ei ole ollut täydellistä nykyisellä kokoonpanolla, niin sillä saa tuntumaa lisättyä mukavasti.
Oletuksena on, että sulla on teräspunosletkut.
[/quote]
Kyllä noilla paloilla/levyilläkin merkitystä. Mulla on kuivankelin vanteilla brakingin levyt ja dual carbon palat. Sateisilla taas orggislevyt ja jotku perus sintteripalat. Ero jarruissa kun yöllä ja päivällä. Sateisilla saa rutistaa ihan voiman kanssa kun toisilla taas riittää pari sormea
[/quote]
Teräspunosta siellä on ja EBC-sintteriä. Kahva on "jeti" eikä jarrujen lämpö muuta tilannetta. Parin sormen jarruihin olen tottunut ja tuntuma niissä on ollut hyvä.
Näillä jarruilla ei solarit irtoile että siinä mielessä turvalliset.