Lainaus käyttäjältä: menac - 01.04.16 - klo:11:29
Kiinnostaisi vinkit myös kuussataselle ja nopealle soololinjalle. Botnialla on ajot olleet tosi vähäiset, tietäisi vähän missä päin rataa vaappua.
Vaihteiden osalta jotenkn näin:
Ekan mutkan jarruun 4->3
Pääsuoralla 3->4->5
2. Mutkaan 5->4->3
3. mutka kolmosella, kova avaus ennen nelosta ja siitä hidastaen lähes ulkokanttariin. Sieltä sit tötterö auki ja ennen shikaania 3->4->5. Shikaanissa tärkeää, ettei nosta liikaa vaan veto pitää pysyä päällä, itellä kaasu tuossa 40-70% ennen shikaania. Shikaanin jälkeen torvi auki ja radassa olevan poikkiviivan jälkeen jarrulle.
Neulansilmään 5->4->4->3->2 (Tuli näköjään vaihdemissi tähän)
Neulan silmän ulostulo 2-3-4-5.
Taitto nopeeseen vasuriin 5-6
Kikkamutkan jarru 6-5-4-3-2
Kikkamutkan avaus 2-3-4
Neulansilmä varmaan kakkosella.
Ennen vikaa vasuria 2-3-4-3
Kolmosella vikat mutkat ja lähtösuoralla nelosta.
Nämä 600 ceebralla, Yamahan välit eronnee jonkin verran näistä.