Jeesatkaas tyhmää aloittelijaa. translogic dhifteri malli pull.kummis päin potikka latetaan työntankoon vakio goxxerin jslkatappisarja kysressä eli kierrepää vaihdeakseliin päin vai jalkatappiin päin. ?? kiitoksia..
Suosittelen jatkamaan asennusta selvinpäin :)
Lainaus käyttäjältä: gixxer k4 - 08.03.13 - klo:20:47
Jeesatkaas tyhmää aloittelijaa. translogic dhifteri malli pull.kummis päin potikka latetaan työntankoon vakio goxxerin jslkatappisarja kysressä eli kierrepää vaihdeakseliin päin vai jalkatappiin päin. ?? kiitoksia..
Ihan sama kummin päin laitat...ei oo merkitystä.
Kunhan vaan passaa paikalleen..
Noh, tuliko tämä nyt asennettua jarrupolkimen puolelle?
Eipäs nyt kettuilla kaverille . oletko jo kääntänyt vaihdekaavion ku sulla on toi pull malli?
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 08.03.13 - klo:21:39
Lainaus käyttäjältä: gixxer k4 - 08.03.13 - klo:20:47
Jeesatkaas tyhmää aloittelijaa. translogic dhifteri malli pull.kummis päin potikka latetaan työntankoon vakio goxxerin jslkatappisarja kysressä eli kierrepää vaihdeakseliin päin vai jalkatappiin päin. ?? kiitoksia..
Ihan sama kummin päin laitat...ei oo merkitystä.
Kunhan vaan passaa paikalleen..
Eikös mopossa siin työntötangossa toisessa päässä oo vasenkätinen ja toisessa oikeekätinen kierre. Eli kyl sil on merkitystä kummin päin sen laittaa?
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.03.13 - klo:11:09
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 08.03.13 - klo:21:39
Lainaus käyttäjältä: gixxer k4 - 08.03.13 - klo:20:47
Jeesatkaas tyhmää aloittelijaa. translogic dhifteri malli pull.kummis päin potikka latetaan työntankoon vakio goxxerin jslkatappisarja kysressä eli kierrepää vaihdeakseliin päin vai jalkatappiin päin. ?? kiitoksia..
Ihan sama kummin päin laitat...ei oo merkitystä.
Kunhan vaan passaa paikalleen..
Eikös mopossa siin työntötangossa toisessa päässä oo vasenkätinen ja toisessa oikeekätinen kierre. Eli kyl sil on merkitystä kummin päin sen laittaa?
Minusta vasenkätinen ja oikeakätinen kierre ei passaa yhteen...?
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.03.13 - klo:11:32
Minusta vasenkätinen ja oikeakätinen kierre ei passaa yhteen...?
Ihan sama kummin päin laitat...ei oo merkitystä...
Eli..
sori kirjoitus "erheet" ei humalan piikkiin.
käytettynä ostin tollasen setin..piti olla paperit ym ei ollut netistä löysin miten napsitaan kiinni jne kaavio on normaal ylös isot..alhaalla 1.
mene paikoilleen kyllä normi tavalla eli kierre ( vaihdeakselissa olevaan korvakkeeseen ) ja työntö tanko menee ( naaras ) puoleen..
koitin kysellä vaan että voiko ton asennusta tyriä ?? millään..ilmeisesti ei toimi jos laittaa isot pykälät alaspäin eikö silloin pitäisi olla push malli
kiitoksia.
Mun muistin mukaan tuo push-malli on tarkoitettu normaalin kaavion kanssa ja pull-malli sitten käännetylle kaaviolle. Mutta tuo on helppo selvittää kun katsot, että työntääkö (push) vai vetääkö (pull) se välitanko kun vaihdetaan ylöspäin. Gixerissähän tuo kaavion kääntäminen on kaikenlisäksi pirun helppoa kun vain kääntää sen vaihdeakselin päässä olevan käpälän 180 astetta ympäri.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.03.13 - klo:09:05
Mun muistin mukaan tuo push-malli on tarkoitettu normaalin kaavion kanssa ja pull-malli sitten käännetylle kaaviolle. Mutta tuo on helppo selvittää kun katsot, että työntääkö (push) vai vetääkö (pull) se välitanko kun vaihdetaan ylöspäin. Gixerissähän tuo kaavion kääntäminen on kaikenlisäksi pirun helppoa kun vain kääntää sen vaihdeakselin päässä olevan käpälän 180 astetta ympäri.
Ainakin K7 tonnissa jos haluaa "race" kaavion pitää olla nimenomaan pull malli.
Mulla tossa on käännetty kaavio. (1000 K3)
Eli pull-mallinen pitää olla.
Asennukset on vielä kesken. Pyörä saamassa täksi kaudeksi uuden värityksen. Siitä pieni teaseri samalla.
Kuuluuko translogicin sifterissä palaa kokoajan sininen ledi?
Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 02.09.14 - klo:20:42
Kuuluuko translogicin sifterissä palaa kokoajan sininen ledi?
Jos en ihan väärin muista, niin kyllä. Kokeile painaa poljinta virrat päällä, pitäisi palaa punaisena kun on toiminnassa.