Noe voe mahoton...
Moposta hukkui taannoin db-killeri ja motoparkkiin ei ihan liiaksi ole asiaa ilman. Uusi tulokas osoittautui vähän niinq paskaksi: taka- ja paluusuoralla huippuja uupui n. 20km/h ja paluusuoralle ylämäkeen kiihdyttäessä piti hypätä aisalta viereen laukalle notta pääsee mäen päälle. Eipä mun kierrosajat tehosta ole sinällään kiinni, mutta turhauttavaa ajella tolleesti.
Siirtymäajossa motoparkkiin huomasin, että perjantainen "kalareissu" tuntui naamassa sen verran, että melkein olisi pitänyt poskipalat ottaa kypärästä poies, pesunkestävä melonipää. Ratapäivän avanneella viiden kierroksen setillä totesin, että perjantai tuntui myös muualla kuin poskissa. Onneksi lämmintä ei ollut kuin sata tai jotain..
Varikolla ekan setin jälkeen taasen huomasin, että kytkinvivun tiiviste ei ole korjautunut itsestään. Työnsi ennen jonkun hajatipan, nyt vähän reilumman hajatipan koneen poskelle. Ei viitsinyt jäädä radalle pyörimään, ettei vahingossakaan käy sitä että korkkaa täysin ja takaa tuleva (=kohta kierroksella ohittava) on nokallaan mun öljyjen takia -> himaan. Kuka voi olla niin uskomattoman tyhymä, ettei laittanut tota kuntoon kun motoparkissa oli kolmen viikon Oraksen muistoaika vaan odotteli, että loma alkaa ja rata on vapaa?
Olipahan "#&=¤ tiukassa se vanha tiiviste, toivottavasti irroitusoperaatiolla ei taattu sitä, että enää ei pidä yksikään tiiviste ikinä missään. Onneks alko loma ni ei ihistä niin paljon et vehkeet on romuna, eiku..
No, jankki on jo housussa...
PS. Onko tosissaan niin, ettei ton kytkinkopan alle tuu tiivistettä, muuta ko tököttimallia? Edellinen omistaja (luultavasti Mario, mahdollisesti Antonio) oli vetänyt sikaliimalla tahi vastaavalla enkä kyllä löytänyt tolle tiivisteelle oikeen varaosanumeroo..